·zayn·
זה היה אחרי יום דיי עמוס בעבודה, משום מה לא יכולתי למצוא את איימי או ויולט בעבודה היום. מה שגרם לי לתהות, מה קרה להן? אני מקווה שהכל בסדר.
ישבתי סביב לשולחן העמוס במאכלים שאימי השקיעה הרבה מאמצים כדי להכין. מסביבי משפחתי האוהבת ועדיין, אני מרגיש ריק.
אני נושף נשיפה רועדת כשאני נזכר בג׳סמין.
פאק. אני זוכר שהיא פגשה את משפחתי המביכה בפעם הראשונה כשהיא מסתכלת על פניי האדומות מבושה. המשפחה שלי דאגה ליצור את הרושם הראשוני הנורא ביותר. אבל הייתי כל כך מאוהב משיהיה לי אכפת.אני זוכר את דבריה אחרי הארוחה הנוראית,היא אמרה שהיא הוקסמה מאורך החיים שלנו,מהדרך המבישה שהדודנים שלי התנהגו והצורה המבדרת שבה תקשרנו.
היא הייתה אומרת שבמשפחה המצומצמת שלה לא היו שום חיוכים וסיפורים מביכים מסביב לשולחן האוכל. לעולם לא היו ילדים מרדנים ורועשים ומעולם לא היו מאכלים כל כך טעימים.
כמובן שהייתה חייבת להזכיר את כישורי הבישול המדהימים של אימי, היא הייתה אובססבית עם אפיה ובישול-אחד מהסיבות שהתאהבתי בה.
אבל עכשיו, אותם אנשים,אוכל וסיפורים מביכים.
ילדים מרדנים וחיוכים לבביים.
הכל הרגיש שומם,היא לא פה, היא לא איתי.
המחשבה על ג׳סמין בביתה עכשיו-לבד.
ללא שום דבר מזה, שום דבר מהשמחה המאושרת הזאת גרמה לכל זה להרגיש כמו עפר,חול ריקני.כלום.אני מתגעג אליה.
אבל אני יודע שהיא לא מרגישה אותו דבר.אני זוכר את מילות הפרידה שלה כאילו זה קרה אתמול. זה שבר את ליבי עד שנשאר ממנו רסיסים קטנים וחותכים שעברו במחזור הדם שלי כדי להכאיב לכל שריר אחר בגופי.
היא אמרה שזה לא עובד יותר, שהיא לא מרגישה שום ניצוצות, שאני קר-כבוי, ככה היא קראה לזה.
היא אמרה את כל מה שלא רציתי לשמוע.מה הייתי אמור לעשות?
אני לא יכול להכריח אותה להיות איתי.
אומרים שאם אוהבים משהוא צריך לתת לו ללכת, ושאם הוא אוהב אותך בחזרה הוא יחזור.היא לא חזרה.
·Kim·
ישבתי בחדר לבד בבכי כואב.
לא ידעתי מה להרגיש,לא ידעתי מה לעשות,מה לחשוב,איך לפעול. כי...מה עושים מצב כזה?התשובה הייתה מתגברים על זה
את צריכה להרגע קים. פשוט תרגעי.צחקתי במרירות,כמה פעמים אמא שלי תגרום לי לבכות עד שתספר לי את האמת?
הרגשתי נבגדת על ידי אימי-האחת שאמורה להגן עליי.
המשכתי לבכות בכעס כשהרגשתי את ידי הזעירה מתקדמת לכיוון הפלאפון שלי.
את צריכה לשלוט בעצמך קים, את לא יכולה לבכות לג׳ייק בכל פעם שמשהו קטן קורה, את חזקה, את יכולה לעשות את זה.
YOU ARE READING
» TEMPORARY BLISS « Styles
Fanfictionהם היו יזיזים בתקופת התיכון אך התיכון נגמר וכך גם קשר ההטבות. אבל כאשר ויולט עוזבת את הבית ספר היא מגלה דבר קטן. דבר קטן שרק גדל אצלה בבטן מרגע לרגע- קים. אחרי 13 שנים שבהן היא מגדלת את קים, ביתה הקטנה היא מתחילה לעבוד במשרד עורכי דין מפורסם. אך אף...