Tréninkové centrum je veliká budova o dvanácti patrech. Každý kraj obývá jedno celé patro, takže když my pocházíme z 12. kraje, máme střešní byt.
Každý z pokojů který mi přiřadily jsou větší než celý náš dům v mém kraji.Interiér je podobně luxusní jako ve vlaku až na to že je tu mnohem více tlačítek. Tak třeba sprcha,v ní je umístěn panel s více než stovkou programů , s nimiž jde ovládat teplotu a tlak vody, přidávat šampony, mýdla, masáže, oleje a vůně všech mně známých i neznámých druhů. Nalezla jsem tu vůni růží, levandule,citronu ale také třeba lesu! Studuji pečlivě panel protože před chvilinkou na mě trysky začaly chrlit růžovou vodu a než jsem je zastavila trvalo to nějakou dobu. A taky sušení. Místo toho abych se zdržela třením látky o kůži abych z ní dostala vodu, stoupnu si do jakého si kulatého válce z modrého skla a v něm na mě začne sálat teplý vzduch.
Obmotám okolo sebe hebký župan a vydám se prozkoumat šatník. V mé ložnici stojí avoxka, Effie mi vysvětlila že ji kdykoliv mohu o něco požádat a jestli ji nebudu potřebovat mám ji propustit. Zeptala jsem se co mám udělat kdybych ji potřebovala a ona tam nebyla a tak mi ukázala modré tlačítko na přivolání. ,,Pomohla bys mi prosím najít nějaké oblečení?''požádám ji. Přikývne a začne se přehrabovat šatníkem. Podá mi spodní prádlo. Nakonec vyndá žlutou tuniku, riflové legíny s mašlemi a k tomu boty na vysokém klínu a malí náhrdelník. ,,Em,nižší podpatek by nebyl?'' Avoxka zavrtí hlavou. ,,Chápu, žádní nízký podpatek.'' Odvede mě ke stolu kde mi splete jednoduchý rybí cop na stranu. Všechno mi padne jako ulité,nejspíš ten šatník byl ušit celý pro mě.
Effie na mě zavolá,že je čas večeře.To je skvělé už mám hlad. ,,Effie,proč mám všechny boty kromě,pantoflí na spaní a tréninkových bot na takhle vysokém podpatku?'' ,,Musím tě naučit chodit v takhle vysokých botách do rozhovorů, takže tohle byl lehký způsob jak tě připravit.'' ,,Aha.'' Nějaký kluk v bílé tunice nám nabízí sklenky s vínem. Asi bych neměla,na druhou stranu si musím užít co to jde a tak přijímám. ,,Á Chardonnay,mé oblíbené,''usměje se Effie. Chutná mi,je docela sladké.
,,Myslím ,že sis je získala,'' ozve se za mnou Mass. ,,Akorát na večeři,'' prohodí Effie. ,,Nechápu.'' ,,Po celém Kapitolu visí tvé plakáty a sponzoři už se mě nedočkavě ptali, kdy jim umožním schůzku.'' ,,Skvělé.''
Po večeři jsme se všichni přesunuli do salonku kde sledujeme záznam z našeho vystoupení. ,,Vedli jste si moc dobře.'' ,,Díky.''
,,Zítra vás čeká první výcvik a já vám při snídani povím ,jak na to.'' ,,Tak fajn, a budeš nám vysvětlovat strategii?''zeptá se Deen. ,,Ano k tomu se taky dostanu,ale teď už jděte ,ať jste zítra odpočatí.''
Hello guys!
Moc se omlouvám že jsem teď dlouho nepsala,moje pravda/výmluva: byla jsem v Paříži s mamkou a se ségrou tak snad to tímhle trošku nahradím.Na obrázku je ložnice Imperie
ps. pls komenty! :)
ČTEŠ
Hunger Games : Imperie Avender
FanfictionJmenuji se Imperie Avender a pocházím z 12. kraje,kdysi jsem myslela že není nic horšího než když vás vyberou do Her,ale to jsem se spletla...