Welcome to the Capitol

137 9 4
                                    

Někdo mi poklepe na rameno. Otočím se, je to jen Effie. ,,Měla by jsi jít spát aby jsi zítra nevypadala jako mrtvola.'' ,,To budu brzy vypadat tak jako tak '',procedím skrz zuby a namířím si to do pokoje. ,,Mladá dámo..'',uslyším za sebou povzdechnout si jí.

Zmáčknu tlačítko pro otevření dveří a vstoupím.Uprostřed stojí obří postel se smaragdovým povlečením,nad postelí visí křišťálový lustr a stěny jsou obklopeny snad tuctem ebenových skříní s nejrůznějším oblečením.Postupně je prohledám až konečně najdu nějaké spodní prádlo a noční košilku z hedvábí.Ani koupelna nezůstala pozadu, zdobí ji mramor a platina.

Ve sprše je asi třicet různých tlačítek,zmáčknu třetí od shora,zapnou se trysky a začne na mě sálat růžová voda,zkusím další tentokrát to na mě vyprskne borůvkovou pěnu i s ovocem. ,,Bezva ,na tohle se fakt musím zeptat Effie nebo se nikdy neumyji pořádně.''

Zalezu pod peřinu. ,,Zatracený Kapitol, žijí si v luxusu a v krajích se hladoví.'' Navzdory tomu že cítím vztek brzy usínám.

Probudí mě až Effie ,ráno ,hlasitým zaklepáním na dveře.Vyhrabu se z peřin a jdu se obléct. Každý rok je to stejné,většina splátců je do prvního dne na místě, vzdálenější kraje potom druhý den. Prohledávám šatník ve snaze najít něco originálního čím bych mohla upoutat sponzory. Jestli chci přežít, nestačí jen výcvik,oni mi můžou zajistit spoustu věcí, které mohu potřebovat. Už to asi mám.

Vezmu si na sebe úplně obyčejné krátké, černé šaty bez ramínek a na ně si dám krinolínu která by se správně měla dát pod ty příšerné naducané,mini-šaty jež tak s oblibou nosí naše drahá Effie, né že bych proti ní něco vyloženě měla ale nesnáším to její nadšení pro hry a její děsivé módní kreace, jo tak přeci jen  proti ní asi něco mám.V botníku najdu boty které vypadají jako by byly upletené z proutí, docela se mi líbí ale důležitější je že se hodí k pleťové krinolíně. Upravím si vlasy do jednoduchého drdolu a postavím se před vysoké zrcadlo. Povzdechnu si, buď se to bude líbit nebo to bude totální propadák.Chce to ještě make-up.

,,To se podívejme kdo se konečně probral a přišel nás podstít svojí návštěvou.'' ,,Hm'' Nemám náladu se hádat, zvlášť když mi tenhle ten naproti může zachránit život. ,,Massi!'',okřikne jej Effie. Mass zvedne ruce v obraném gestu. ,,Opravdu ti to sluší'' , pochválí mě ona. ,,Em ,tak  díky. Kdy začneme?'',zeptám se ho. ,,Nech mě probudit se a nalít si kávu.'' ,,Fajn'' pustím se do jídla, ještě nikdy jsem ho tolik neměla, některé pokrmy ani neznám takže ochutnávám především ty. Naberu si na talíř zvláštní zákusek. ,,Co to je?'' , zeptám se. ,,To je čokoláda, zlatíčko,'' odpoví mi Effie. ,,Aha.''

,,Připravte se brzy budeme v Kapitolu!'' Effie se nadšeně usměje. ,,Myslím že už tam jsme!'', stoupnu si k oknu. Nevěřícně otevřu pusu. Kapitol je tak obrovský, zlatá záře kterou vydávají všechny ty Budovy od vycházejícího slunce se nevyrovná snad ničemu. Přijíždíme na nádraží, kde nás vítají davy občanů kapitolu. Začnu jim mávat a usmívat se. ,,Sleduj ji,'' otočí se Mass na Deena, ,, Je na Kapitol nasraná ale rozhodně ví co dělá.'' ,,To měla být lichotka?'' otočím se zpět. ,,Ano, myslím ,že něco v tom smyslu jo. Ale měla bys tenhle přístup nasadit po zbytek života,budeš to potřebovat.'' ,,Jestli vyhraju Hry...''

Hello guys!

Opravdu se omlouvám ,že jsem teď dlouho nepřidala novou kapitolku ale byla jsem u taťky v Londýně a jelikož zrovna přestavujeme tak nám nešel internet tak že se moc,moc omlouvám a snad to touhle kapitolkou alespoň kapku vykompenzuji.Pěkné čtení!



Hunger Games : Imperie AvenderKde žijí příběhy. Začni objevovat