Sorin...ne e dor de tine!!! M-am întâlnit azi cu Ramona şi săraca plânge în fiecare zi de când a aflat că ai avut accident. Ne e dor de tine Sorin! Vino înapoi să ne strângi în brațe şi să ne spui că ai revenit. Să ne spui că doar ai plecat în concediu Prea Sus, dar te-ai întors acasa!
Moartea lui Sorin e una din multele tragedii pe care le-a suferit comuna asta prăpădită. Sorin a murit pe 27 iulie anul ăsta şi în accidentul rutier pe care l-a suferit, aşa de mare a fost impactul încât i s-a spart şi casca. El avea doar o zgârietură dar dacă s-a spart casca e logic că encefalul lui a avut de suferit. Creierul îi era umflat şi medicii au aşteptat să i se desumfle creierul ca să îl poată opera dar...nu s-a mai putut căci creierul i-a cedat.
Anul acesta a mai murit un copil înecat în râul Buzău, despre care nu ştiu prea multe amănunte că nu m-a interesat să ascult bârfele oamenilor.
Tot anul acesta dascălul de la Lunca Frumoasa, Adi, cu care cânt eu la strană a avut 2 accidente rutiere care s-au întâmplat la puțin timp distanță. Din fericire nimeni nu a murit dar o fată s-a învinețit şi un băiat a ieşit cu capul prin geam...care geam era închis..Acum câțiva ani, un băiat de 24 de ani a murit în cada de baie. Sunt mai multe variante ale poveştii, cică s-ar fi lovit sau...nu mai ştiu. Ştiu ca e înmormântat la Lunca Frumoasă.
Anul trecut s-a întâmplat un alt accident la distanță foarte mică de casa mea. Era joia mare şi o femeie care mergea la biserică a fost izbită din plin de o maşină care mergea cu viteză mare. Nu a murit, dar i s-a spart bazinul şi a trebuit să stea vreo 3 luni în pat fără să se mişte.
Tot anul trecut a murit un băiețel de 2 ani înecat într-un bazin. Băiețelului din naştere nu i se oxigena creierul cum trebuie şi câteodată mai leşina prin curte. O venit atunci şi poliția şi televiziunea, îmi amintesc foarte bine. La înmormântare a fost o linişte şi o tristețe de nedescris. A plâns mai multă lume, dar eu am plâns de când am plecat cu coroana de la casa mortului şi până s-a terminat slujba de înmormântare încontinuu...de credeau femeile că o sa mi se facă rău.Tot acum câțiva ani, casa unei vecine a luat foc. Până au venit pompierii a ars cam tot. Din incendiu 2 icoane au scăpat neatinse în ciuda faptului că totul era cenuşă pe lângă ele. În seara aceea am fost şi eu acolo şi am privit cum ardea casa. Era un foc aşa de mare încât se putea observa de la mare distanță.
Casa vecinei mele de gard a ars de mai multe ori. Vecina mea are nişte salcâmi mari şi uscați în curte, care sunt foarte aproape şi de casa mea şi dd casa ei. Dacă luau foc ăia se aprindea şi casa noastră dar ne-a apărat Dumnezeu de fiecare dată.
Au mai fost şi alte incendii la care a venit şi televiziunea dar...iarăşi nu ştiu prea multe despre ele.O stradă din sat a fost inundată odata deoarece un izvor numit Izvorul Mocanului pe care atunci când plouă vine apa de sus, de pe dealuri, a fost prea plin şi a dat apa pe afară.
La gară, sora unei colege de clasa era cât pe aici să fie violată de către un nebun care a evadat de la închisoare sau spital de nebuni...nu mai ştiu.
Tot la gară s-a spânzurat şi băiatul de care am vorbit în capitolele anterioare.Atâtea tragedii s-au întâmplat aici de când sunt eu în viață. Dacă ați mai întâlnit sate şi comune aşa de ghinioniste, menționați în comentarii.
CITEȘTI
Paranormalul din viaţa de zi cu zi
ParanormalNu ştiu dacă o să vă placă dar aici o să scriu despre chestii paranormale care mi s-au întâmplat sau de care am auzit