Sorin, ieri recunosc că te-am judecat. Sunt foarte supărată pe tine pentru că ai plecat! În primul rând pentru că ai lăsat în urmă o grămadă de oameni care îți simt lipsa şi în al doilea rând pentru că nu m-ai luat şi pe mine!
Adevărul e că dacă în timp ce era Sorin în comă cineva drag avea răbdare să stea lângă el şi să îl certe încontinuu şi să îl cicălească, avea şanse mult mai mari de supraviețuire. De ce?? Pentru ca ne putea auzi! Un om în comă poate auzi şi poate înțelege ce îi spui.
În plus unui om în comă îi e frică poate...nu are suficientă putere să se trezească dar dacă se vede luat cu vorbe de genul ăsta de propria mama: "Sorine întoarce-te mă!!! Cum îți laşi iubita singură, nu ți-e ruşine??? Cum mă laşi pe mine singură? Crezi că o să rezistăm fără tine??" apoi nu dureaza mult şi îşi revine pentru că a fost ajutat să îşi revină prin sentimentul de datorie care i-a fost creat.Eu una sunt invidioasă pe el. Urăsc să văd că tineri mor...tineri! Şi eu nu mai mor odată. De ce? De ce e mai bine să fi mort?
În primul rând mie îmi plac înmormântările. Dacă vine al treilea razboi mondial nu o să stea nimeni să îmi facă mie înmormântare sau să mă plângă.
Aş fi invizibilă dacă aş fi moartă. Eu i-aş vedea pe toți dar nimeni nu m-ar vedea pe mine.
Aş privi cum mă vizitează cineva timp de 40 de zile la rând ca să îmi tăâieze mormântul. Niciodată în viața asta nu o să am musafiri 40 de zile la rând.
O să îmi pot urmări propria pomană şi ador pomenile.
O să pot apărea în visele oamenilor ca să le transmit mesaje.
Toate sentimentele mele o să fie amplificate deoarece în lumea cealaltă totul o să fie amplificat.
O să văd cum o oră de dincolo este egală cu 40 de zile pământene.
O să pot călători mai repede decât fulgerul şi o să îmi văd îngerul păzitor.
Dacă ajung în rai o să fiu cea mai fericită şi o să trăiesc o pace şi o iubire continuă.
O să îmi pot vedea rudele moarte
Aş putea mijloci înaintea lui Dumnezeu pentru cei de pe Pământ
Şi cel mai bineeeeee când va fi Apocalipsa cei de pe Pământ vor suferi iar eu o să mă uit la el doar că...cine ar avea curaj să coboare când e Satana pe pământ??Pe bune acum
Eu îmi doresc să mor cel puțin la 30 de ani, la aceeaşi vârstă cu Gabriela, de care am pomenit în capitolul "Ortodoxia din alt unghi" şi al cărei nume mi l-a pus mama ca să semăn cu ea şi să fie spre amintirea ei.
Dacă mor şi ajung în rai nu o să stau prea mult acolo. Majoritatea timpului vreau să cobor printre oameni ca să îi ajut.
:)
Dacă vi se pare că sunt nebună e pentru că îmi e dor de Sorin şi nu mă simt bine.
Pace!
CITEȘTI
Paranormalul din viaţa de zi cu zi
ParanormalNu ştiu dacă o să vă placă dar aici o să scriu despre chestii paranormale care mi s-au întâmplat sau de care am auzit