Legende

68 3 0
                                    

Încă din Antichitate un loc prielnic vieții au fost Subcarpații, datorita condițiilor echilibrate de viață pe care le oferă aceste bănci de sedimente încrețite. De atunci dacii şi-au făcut aşezări aici, iar urmaşii lor încă le moştenesc pământurile.Ei bine, noi ştim că dacii au fost printre cele mai spirituale civilizații în vremea aceea pentru care lucrurile neobişnuite nu puteau să lipsească, deci iată o legendă care circulă pe aici de muuult timp:

În localitatea Lunca Frumoasă există un deal denumit Dealul Gorganelor. Acolo se spune că geto-dacii au ascuns o comoară, care încă există doar ca nu a fost descoperită până acum. Mulți oamenii au săpat, dar majoritatea au fost opriți de o întindere mare de piatră, a cărei existențe se datorează trecerea masivă a timpului. Alții spun ca defapt piatra aceea ar fi fost pusă chiar de cei care au îngropat comoara, pentru a fii o piedică în găsirea ei.

Străbunicul unei doamne învățătoare care este pensionată acum, a mers cu nişte oameni să sape şi el în căutarea comorii. A săpat; a trecut şi de pietrele acelea, doar că dintr-o dată s-a rupt filmul şi unul s-a trezit la Măgura, altul la Unguriu...altul pe un alt deal...Explicația? Nu stim! Genul acesta de dispariții sunt specifice dacilor, mai ales celor care au trăit in acest teritoriu care se numeşte județul Buzău acum.

Alta faptă privind legenda ar fi săvârşirea unei slujbe de catre 3 preoți în locul cu pricina pentru a le arăta Dumnezeu unde e comoara. La fel s-a rupt filmul şi s-au trezit in locuri diferite.

Alte legende sunt si în Țara Luanei, care se află în Bozioru, județul Buzău. Aici se zice că este cel mai albastru cer şi că zona este puternic încărcată energetic, ceea ce asigura o mai bună telepatie, clarviziune, sau alte lucruri de-aceste. Se mai zice şi de o comoară care ar fi împrăştiată pe acolo.
Un turist s-a urcat pe o stanca de acolo si a gasit pe jos un lânțişor vechi, pe care l-a ridicat pentru a-l vedea mai bine. În momentul acela s-a trezit in alt colț al țării.
Concluzie: Ce paranormală e lumea în care trăim!

Paranormalul din viaţa de zi cu ziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum