Cum au apărut vrăjitoarele?

138 4 2
                                    

Ştiți la ce ma gândeam? M-am uitat la un episod din The Vampire Diaries, un film plin de vrăjitoare, dubluri, vânători de vampiri, şi mai ales vampiri. Când ne uităm la astfel de filme ne gândim la ce faină ar fi realitatea dacă aceste lucruri ar fi reale. Nu te-ai mai putea plictisi într-o zi de vacanță, când părinții tăi sunt la servici şi nu găseşti nimic atractiv de făcut, dacă ai şti ce pericol palpitant ar fi în orice colț din localitate, chiar din casă. Nu poți ştii când îți intră forțat pe geam un vampir însetat de sânge.

Să nu uităm faptul că povestea asta cu vampirii a pornit din România, de la celebrul Dracula de la Bran. Nu vă pot spune cât de mândră sunt că județul în care am deschis prima oară ochii adăposteşte acest castel.

Păcat e că nu ne dăm seama că realitatea bate filmul, şi că aproape toate aceste creaturi există, dar undeva ascunse în lumea asta. Nu mai eşti ceva misterios dacă toată lumea te vede şi ştie despre existența ta.
În Jurnalele Vampirilor toată povestea cu vampirii a fost creată de o vrăjitoare. De ce nu un vrăjitor? Pentru că vrăjitori nu prea sunt deoarece femeile sunt mai fraiere şi mai înclinate înspre lucruri paranormale decât bărbații.

Dar cum au apărut vrăjitoarele? (Povestea reală)
Vrăjitoarele au apărut după câteva secole de ortodoxie, când această religie de abea fondată după înălțarea Domnului Iisus Hristos la cer începea să facă roade multe, sub îndrumarea Sfinților Apostoli şi mai târziu, prin clericii numiți de ei spre întreținerea credinței adevărate.
Diavolii începură să cam piardă din procentul de oameni cazați pe an în cavitățile lor de tortură, ceea ce înseamna că iadul ar fi dat faliment şi ar fi pierdut în fața Domnului Atotputernic. Odată ce se întâmpla asta singura obțiune care le rămânea era să renunțe la mândrie şi să se transforme în fulgere de lumină care să se urce la cer. Dar cum mândria lor era mai importantă ca fericirea veşnică, au hotărât să lupte pentru profitul lor.
Au făcut o şedință în care au discutat marele lor plan diabolic:
Cred că am varianta originală...am să o transcriu aici:
MARŞUL DISTRUGĂTORULUI.
"Sunt slăbit şi învins, dar mai posed încă marea forță de sugestie, şi voi zdrobi lanțurile şi cătuşele, voi trece peste hotarele universului, şi mă voi ridica împreună cu legiunile mele, şi-i vom sili pe oameni să se răscoale, şi voi începe bătălia, ultima bătălie cu acest Miel blând"
Aşa gândea Lucifer
Îmi pare rău că zic dar dacă sunteți împotriva religiei ortodoxe înseamnă că faceți planul diavolului şi vă răsculați împotriva Mielului.

"Hei, voi, rătăcitorilor prin păduri, pustietăți, desişuri şi mlaştini, slăbănogiți de puterea Crucii, voi, a căror slavă nu s-a mai păstrat decât în poveştile doicilor ce-i sperie pe copii! Ascultați şi executați: vă dau o nouă putere şi tăria şarpelui negru...Ascultați
Aici vedem că diavolii stau unde vor muşchii lor să stea, mai puțin în iad. Foarte puțini sunt în iad ca să stea cu sufletele ce ard acolo şi să le tortureze.
Pentru că mi-e lene să transcriu şi puteți găsi şi voi povestioara asta, vă zic că diavolul a hotărât în această şedință să distrugă credința, arma noastră cea mai mare după dragoste. Dar pentru un scop aşa înalt trebuieşte un proces îndelungat şi secret, care a fost conceput şi el.
Puterea şarpelui negru este puterea sugestiei.
Unele gânduri ale noastre sunt sugestiile diavolului şi ne face să credem că sunt ale noastre. Aceasta este esența planului.
"Ei vor urma irezistibil aceste sugestii, vor edifica şcoli, ştiințe şi teorii întregi."
Deci şcoala asta nu miroase a bine.
Şi subiectul care ne interesează:
O legiune de diavoli a fost numită ca să creeze vrăjile şi magiile şi să le răspândească în lume. Aceste magii aveau să aibă la bază şi unele tactici păgâne din trecut, de pe vremea zeilor, ca să pară mai reale. Atunci când un om va face vreun ritual de genul acesta diavolii mişcă lucruri, produc sunete, arată trecutul şi viitorul, unele secrete, ca să pară totul mult mai real.
Aşa au apărut primele vrăjitoare. Tocmai, acestea în timp şi-au dat seama că tot ce fac, fac cu ajutorul diavolului, dar au acceptat ideea pentru că nu prea era cale de întoarcere. Mai ales pentru vrăjitoarele catolice întoarcerea era imposibilă deoarece nimic nu putea opri răzbunarea demonilor cauzată de trădare.
Şi culmea, tot catolicii s-au dat mari şi taricu uciderea vrăjitoarelor, dar defapt peste jumate din oamenii omorâți erau nevinovați deci mai multe păcate şi-au făcut.
Mai multe despre vrăjitoare în capitolul următor.
Deci povestioara aia se numeşte Marsul Distrugatorului!

Paranormalul din viaţa de zi cu ziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum