strange love

26 2 1
                                    

Episode 3

Time cikgu x msuk kt kls....

Eunhye:(kluarkn headfone)...(dgr lgu crazy-4minute)....

Rina:(buat kerja sklh math)...wei ko dh siap keje sklh math ni...

Eunhye:arghh...mls la aq...mesti cikgu tu x dtg lgi .....lgi bgus...(nyanyi lgu crazy)...haha...

Lay:hey...x baikla ckp cmtu..kn bgus klau dpt belajar...

Eunhye: (pandangan maut)...

Lay:hey...seram pandangan tu...relax la..gurau je....(prgi ke bdk lelaki berkumpul)...

Fei&suzy:(baca majalah gurlz)....

Fei:omg....tgok...skandel 2015..

Suzy:ahh...mna...nk tgok...

Chanyeol: wei...Bdk bru sini la....kitorng ni baik....jgn tkut...dkt le ngn kitorng...

Lay:ouh yeke..ayat dia cm x leh percaya je...bisik hati lay....

Lay:ya nk pe...

Chanyeol: nmpak perempuan tdi yg pandang maut kt ko tdi.....

Lay:umm ye...npe..

Chanyeol: klau nk tau dia tu x suka kt bdk lelaki tau x...tu yg dia x suka ko duduk sblh dia...naik menyampah bak kata dia.....smpai aq dh hafal ayat dia tau x...nk tua knpa dia x suka kt lelaki sbb...ex dia....ex dia tu curang kt dia n slalu permainkn dia....tu yg dia ni benci sgt kt lelaki...dia kata lelaki smua nya sma...mmg le lelaki smua sma ...x knla plk tiba2 lelaki ade buah dada cm bdk perempuan plk....heheh just joke....hi...bdk bru...nma aq park chan yeol...just call me chanyeol....hehheh....

Lay:ouh...hi..chanyeol... Sya rsa sya ade idea...ko ngn geng ko bleh x tolong aq nnti....

Chanyeol: tolong pe...

Lay:(bisik)..ko tolong aq...aq nk pura2 ...just act jdi gay...so ko kna tolong skli act ngn aq......klau leh la...

Chanyeol: gay...ko nk mati ke...eww geli aq...

Lay:wei just act..

Chanyeol: k..nnti aq hntr bdk aq kt ko k...

Lay:k....

Rehat.........kringggg....

Eunhye:hermm....(lmbt kluar kls)....(terperasan or terpandang)....

aq ternampak yg si bdk bru tu ...lay...menyekang pintu msa time tu plk si baekhyun nk kluar gi rehat...si lay tu halang baekhyun nk kluar dri kls...aq mengeleng geleng kpla aq ngn lju sgt ...aq slh pandang ke ni...aq tgok blik yg si lay ngn baekhyun sdng bercumbu.......aq rsa nk pengsan je ni...tiba tiba diaorng bru nk perasan aq ade kt kls msa time tu... Wei diaorng ni sje ke ape....muka aq naik merah la....warghh malunya..

Lay:(buat2 bercumbu)(muka x dkt pon ngn baekyun)...(Terperasan aq)...ohhkkh...oh hi...nk join skli ke....

Eunhye: (tunduk)...x nk aq...

Baekhyun: ohhkh..eunhye... Ko ade kt sini..

Eunhye: weigh...ko...ko..ko..korng tgh wt pe ni...(gagap)...korng dh gile ke...korng ni gay....

Baekhyun: aq gay x lah...ko tnya la dia ni....(blah)...

Lay:hi eunhye......(dtg dkt aq)....(mcm nk peluk)...

Eunhye:✋wei stop...ko jgn dkt....

Lay:largh jgn la ckp cmtu(mengesel)..

Eunhye: wei berhenti mengesel gesel kt aq la....

Lay:skrng ni awk seorng je yg tau sya ni gay....teruk sgt ke gay dri lelaki biasa...

Eunhye: aq rsa lelaki biasa lgi teruk dri gay cm ko.....

Kringgg......dh balik.........

Eunhye:k bye...Anneyong.. Jmpa esok..

Lay:k bye...Anneyong... Jmpa esok....(copy ayat aq)..

Eunhye:wei pergi la blik...loat je la....

Lay:k.. Aq blik skrng...

Eunhye: eww..gediknya....

Perjalanan nk blik ke umh....

Eunhye: singgah kt kedai kjp la....Anneyong... Makcik harga ni berapa...nk bli stu...

Makcik: ouh harga tu 6ribu won...terima kadih ...sila dtg lagi...

Eunhye: ouh k..baiklah...

Kt umh....

Eunhye:Anneyong... Eomma eunhye dh blik...

Eomma: ohhkhh...dh blik dh..eunhye ke sini kjp..sini eomma ade kt ruang tamu ni .....palli

Eunhye: ye ...eomma...kjp..sya dtg ni....ye nk pe......ape...bisik hati aq...

Lay:hi✌hi...eunhye....

Eomma: ohhkh...kmu ni knl ke dia ni...hah eunhye dia ni la org yg nk sewa bilik kt umh kita ni...

eunhye: eomma ...cmner eomma bleh sewa kn blik kita ni kt dia ni...mcmner ni

Eunhye: (buat muka)..mcm nma dia ni bleh sewa ....haishhh....

Eomma:(tutup mulut aq).....minta maaf ya ank sya mmg cmni....so bleh sya tunjukkn bilik kmu kt mna...

Lay:..awhhh..silakn...jp tunggu jp..(bkk mulut aq dri tgn eomma aq)...(senyum)...

Eunhye: (muka merah)..dekat...dekatnya muka dia ngn aq....bisik hati aq...hishh...blah la..(tolak lay ke tepi)...

Lay:wah....garangnya...

Aq pon msuk kt dlm blik.....

Eunhye:haishh...mcm mne si gay tu ade kt umh aq plk...aduh...x suka btul la aq...(tumbuk bantal)...(kluar dri blik)...

Kt dapur......

Eunhye:(mengeledah peti ais)...ummm...(amik kopok)...(air botol)...pe benda lgi...k..dh tu je....

Lay:hi....

Eunhye:warggh....terperanjat aq gile...hishhh...(blah)...

Lay:wei kjp la ....cpt sgt ko nk blah....(pegang tgn)...

Eunhye:(muka merah)....(mengibas gibas tgn kt dpn lay)...hisshh..blah la...(blah)...(gi kt blik)...

Lay:

Perjalanan nk ke blik...

Eunhye: (bkk keropok)...(mkm keropok)... Umm..ape la aq ni x der benda lain ke ...hbis2....ngn si lay ni je...haishh dh la dia ni gay...(tergerlincir di ank tangga ke 2)...ahhh...(disambut).....ohhkhh...(muka merah).....(tgok lay)...

Tiba2 pandangan aq ke lay ...menjadikan bunga2 kt sekeliling aq.....

Lay:(sambut eunhye)...... Ohhhkh..hehe cmner awk leh jtuh plk ni....awk ni ok ke x ni....

Eunhye: ouh...k...sya...maksud aq...aq ok je....alah keropok aq ...keropok aq dh habis terabuh....wuwu...

Lay:ouh sory la...nnti sya ganti yg baru la..keropok awk tu..

Bersambung..................

strange loveWhere stories live. Discover now