Ahoj, volám sa Timea a mám 18 rokov, a bývam v Amerike v byte na internáte lebo chodím na vysokú, som nezadaná, bohužiaľ, mám hnedé stredne dlhé rovné vlasy, hnedé oči, meriam 160 cm a vážim 60 kg, ale čo je hlavné, milujem kapelu Fal Out Boy, nie veľa ľudí by povedalo že počúvam rock, mám pár kamarátok, a kamarátov, ale nieje ich veľa, ale aspoň sú to pravý kamaráti, moja obľúbená farba je čierna,biela a bordová, rada rozprávam a kreslím, všetci hovoria že kreslím nádherne, aj keď ja sama si to nemyslím, som na seba dosť prísna, zatiaľ som nemala vážny vzťah, teda vlastne skoro žiadny, a ani sa mi nikto nepáči, zatiaľ...
V jeden upršaný deň, som prišla domov, bol to obyčajný deň, až na to že pršalo, položila som si tašku na stôl a vybalila som sa, "Ach, aspoň že sa nemusím učiť" pomyslela som si. Začali letné prázdniny, a ja som dúfala, že konečne sa mi podarí nájsť toho pravého, bola som unavená a tak som si išla ľahnúť do spálne, keď už sa mi konečne začali zatvárať oči, zrazu... "CRRRR" zazvonil telefón, a ja som zdvihla.
Rozhovor:
Ja: Prosim.
Barbora: Ahoj Timea, konečne, už o tom vieš ?
Ja: Jee, ahoj Barča, som rada že ťa počujem, o čom by som mala vedieť ?
Barbora: Bude autogramiáda rockových a punkovýh skupín v New Yorku, asi máš tušenie kto tam asi bude.
Ja: FOB ???
Barbora: Jasné ! A oni budú mať ako jediný koncert ! Vieš kedy to je ?
Ja: Nie, hovor !
Barbora: Zajtra !
Ja: Čože ?!
Barbora: Neboj, som na ceste k tebe, som u teba tak za pol hodinku, všetko mám vymyslené ! Zajtra tam pôjdeme spolu.
Ja: Oh bože, ty si super, dobre budem ťa čakať, doma sa o tom porozprávame a poplánujeme, nachystám ti izbu, zatiaľ sa maj, ahoj.
Barbora: Ahooj !
Barča je moja sesternica, ale beriem ju aj ako sestru a kamarátku, ale sme sesternice, lebo jedna mama by nás asi nezvládla ! Ona má 17, má hnedé vlasy a hnedo*zelené oči, postavou sme rovnaké, vrastali sme spolu od malička, máme spoločné skoro všetko, štýl, počúvame rovnakú hudbu, skupinu, atď... máme sa veľmi radi a keďže je tu za necelú pol hodinu, tak som sa rozhodla trochu upratať,a nachystať jej izbu a niečo na zub, určite bude hladná ! Upratala som celý byt, nachystala jej izbu, a pripravila jedlo na stôl. "CRRRRNK" zvonček ! Išla som otvoriť dvere, hneď ako som ich otvorila, uvidela som Barču celú premočenú a zmoknutú, Pozreli sme sa na seba, usmiali, a objali sme sa, no čo, dlho sme sa nevideli, zobrala som je tašku a kufor, a ona si zobrala tašku, vybalili sme, najedla sa a keďže sme obe veľmi výrečné, hneď sme sa pustili do plánovania ! Najprv sme sa dohadovali, ako sa tam vôbec dostaneme, nebývam ďaleko od New Yorku, takže sme sa dohodli že pôjdeme mojím autom, potom sme plánovali čo na seba, ale to si každá dá na seba predsa čo chce, ďalej bola téma, o koľkej tam pôjdeme, navrhla som že by sme mali vstať ráno o 04:00 aby sme tam boli čo najskôr, Barča súhlasila, "No ale... ako sa tam dostaneme ? Kde zoženieme vstupenky ?" zrazu Barča vytiahla z vrecka dve VIP vstupenky, to "VIP" znamenalo že budeme v predných radoch a budeme mať voľný prístup k osobným autogramom !!! Vyvalila som na ňu oči a spýtala som sa kde na to zobrala a z kade to má. "Dostala som to od rodičov, na moje 17 narodeniny, povedali že tam môžem zobrať koho chcem a že si už konečne mám nájsť nejakého normálneho chlapca !" "No, tak to sme na tom obe !" Začali sme sa smiať. "Ozaj,aj tvoj darček som dostala, tie šaty sú fakt úžasné, veľmi ti za ne ďakujem !" ja som sa len usmiala a znovu sme sa objali, potom sme si už len rozprávali zážitky, osprchovali sme sa, a nastavila som budík o 03:30 ráno. Išli sme spať...
YOU ARE READING
TeenstoryYoungBlooD
RomanceTento príbeh je... Zistíte sami ;) prajem pekné čítanie.