Pozerala som na neho ako na ufo. "Čo prosím ?!" dodala som so znechuteným pohľadom "Dobre si počula, zlato" povedal s šibalským výrazom v tvári "No počkaj, toto si ešte odserieš, milý Patrick !" poznamenala som sucho a naštvane, "No len do toho" zjavne mu nevadilo že tam je aj Pete "Fajn !" tvrdo som odsyčala a začala si vydierať tričko. Keď už som ho dávala cez hlavu, všimla som si zase Patrickovu hrču medzi nohami, sucho som si odkašlala keď som položila tričko vedľa seba, aby som aspoň trochu chalanov dostala z ich nechcem vedieť akých myšlienok. Patrick sa na mňa stále pozeral, Pete sa už ako tak spamätal "Ehmmm zlato, skľudni hormón" šepla som mu nenápadne do ucha s čertovským úsmevom "Snáď to slečne nevadí, nebodaj ťa to vzrušuje ?" šepkal mi do ucha a dal mi jemný bozk za ucho "Nebuď smiešny" odvrkla som, to ho očividne trochu odbilo, no kým sa Pete s Baj rozprávali, Patrick mi šepol "Nepokúšaj oheň, zlato, obaja vieme, že ťa vzrušujem asi tak ako ty mňa" nereagovala som, tvárila som sa akože nič, a len som sa na neho arogantne usmiala, a to hovorilo myslím za všetko čo by som mu povedala. Bolo mi trápne biť bez trička pred nimi, Barča sa mi začala smiať, nasralo ma to, no už ma fakt vyviedlo z miery, keď sa tam z ničoho nič objavil Andy s Joem, nieže by ma to nepotešilo, ale bla som bez trička, tak kto by sa tváril nadšene ?! Ich pohľad zamieril na mňa, oh bože prečo ma trestáš ?! "Ale ale, niekto sa nám tu obnažuje" so smiechom dodal Joe, jeho klasický humor, no dá sa na tom vždy zasmiať "Joe, myslím že hrajú fľašu, na toto poviem len jedno HOLY SMOKES !" Začali sme sa smiať, ach, bez nich to nikdy nieje ono ! Andy je super, Joe tiež ! "Môžeme hrať s vami ?" Spýtal sa Joe "Prečo sa ich pýtaš ? Pozri sa na Tim a odpovedz si sám !" dodal so smiechom Andy, capla som ho po ruke, sadli si k nám, a zatočila som, fľaša sa točila, nervózne som čakala kým zastane, bola som na Patricka nasratá za tú blbú úlohu, a tak som sa mu rozhodla pomstiť, modlila som sa aby fľaša ukázala na hocikoho okrem Barči a Patricka, fľaša mierila na Peteho, pozrel sa na mňa s veľkým úsmevom, úsmev som mu opätovala, Patrick si to iste všimol, čo ma len potešilo. "Daj si ty dole tričko" prikázala som mu. "Patrick sa na mňa brutálne žiarlivo pozrel, no všimla som si, že potom sa tváril úplne bezstarostne, fajn, on sa chce hrať takto ? No fajn, ako chce ! uškrnula som sa, Pete si bez váhania dal dole tričko, jeho vypracované brucho a očarujúci úsmev ma donútilo zahryznúť si do pery. Takže, točí Pete, fľaša ukazuje na Andyho "Daj Patrickovy pusu na líce" skromne povedal, Patrick len zúfalo pozeral na Peteho "Pete, ak podľa teba vyzerám ako teplý, ty si potom chodiaci uhlík" zasmiali sme sa "Neprovokuj, a urob to, snáď sa nebojíš, Patrick ťa hádam nezje" ďalej neprotestoval, a dal mu malú pusu na líce, s Patrickovým veľkým bránením sa mu to nakoniec podarilo. Točil teda Andy, fľaša ukázala na Baj "Vieš čo ťa čaká milá Barborka" dodal Andy, a v tom sa pozrel na mňa, Barča vedela čo ju čaká, a odvážne si vyzliekla tričko a všetky pohľady smerovali na ňu, teraz som jej mohla vrátiť to čo mi robila ona, chechtala som sa ako o život, nebola dvakrát nadšená, neriešila som to, len som sa ďalej uškŕňala. Baj zatočila, fľaša sa točila nenormálne dlho, nakoniec smerovala na Joeho "Vypi z toho aspoň trochu" vytiahla z tašky whisky, dosť silnú whisky, Andy prevrátil očami, lebo vedel, že dnes je s pitím pre neho na dnes koniec, keďže sú tu autom, a musia ísť neskôr domov. "Vždy to schytám ja !!!" dodal nahnevane a zároveň pobavene Andy, zatiaľ čo Joe pil, no, vypil asi polku, nuž, ten sa už dnes nenapije, pomyslela som si. S veľkou námahou točil Joe, no jemu sa hlava točila asi 100x viac ako fľaša. Fľaša zase ukázala na mňa, čo dodať "Jupí" poznamenala som ironicky "Hej... ehmm Tim" koktal sa a alkohol bol cítiť aj vonku "Nechceš,... nechceš si dať dole ešte to posledné, čo ti zostalo na vrchnej časti tela ?" "Nie ďakujem !" v momente som odvrkla "No dobre, tak máš na výber, buď to prvé, alebo mi dáš pusu" Patrick sa zamračil, Joe si to všimol "No dobre, tak aspoň na líce" dala som mu fakt veľmi rýchlo pusu na líce, aby som to konečne mala za sebou. Točila som, fľaša sa otočila na Andyho "Tak som si všimla, že ani Andy ešte nemá dole tričko, že ?" Bez slova ho dal dole, nikdy som nevidela svalnatejšiu hruď, ruky a brucho, pozerala som ako najatá, muselo to vyzerať komicky, Patrick mal zase jeho ultra-mega-super-žiarlivý pohľad, až mi to prišlo smiešne. Uškrnula som sa, Andy sa len pousmial, Baj sa na tom hrozne smiala, začala som aj ja, jej smiech ma vždy vedel rozosmiať, potom začal aj Patrick s Joem, samozrejme Joemu prišilo teraz vtipné aj slovo "Stan" Potom aj Andy s Petem, náš smiech bol počuť asi na druhý koniec mesta, ale bolo nám to úplne jedno ! Barbora už pomaly driemala na Peteho pleci, ja som si už konečne mohla obliecť tričko, Andy s Joem sa rozhodli ísť, tak sme ich kúsok odprevadili, a nakoniec musel Andy Joeho zobrať do náruče ako nevestu, lebo silná whisky mu trochu podlamovala kolená, tak sme sa zasmiali, a vrátili sa do stanu Pete s Patrickom sa o niečom dohadovali, zatiaľ čo ja s Barčou sme sa ešte porozprávali, rozlúčili sa, popriali dobrú noc, a potom nás už každý odviedol do svojej polovice, a Patrick hneď zazipsoval "dvere" ktoré oddelovali naše strany, a v tom sa otočil, a vrhol na mňa vražedný pohľad "Tak ty na mňa ideš takto ?! Že ťa nevzrušujem ?! No počkaj, veď ja ti ukážem" povedal "Ale veď ja..." nestihla som dopovedať a už ma zvali na spacák, a on na mňa, začal ma bozkávať a pri tom štekliť "Prestaň, zlato... vážne" snažila som sa hovoriť pomedzi smiech "Prestanem, ak povieš, že ťa vzrušujem !" odvrkol "Nevzrušuješ !" no, áno, klamala som, pozrel sa na mňa, a vsunul ruku pod moje legíny a zároveň aj nohavičky "Ahh" vyjakla som "Čo to robíš sakra ?!" skríkla som "Haháá, a že ťa nevzrušujem ! To značí to že si celá vlhká že ?" povedal víťazoslávne "Kto povedal že je to z teba ?" povedala som arogantne "Nahh, štveš ma !!" stále som sa len nevinne usmieval, no úsmev mi z tváre zmizol, keď ma Patrick bolestivo stlačil za zadok "Au, prestaň !" povedala som "Si zlé dievča !" usmial sa šibalsky "A zlé dievčatá treba potrestať !" pokračoval "Na to ani nepomysli Stump !" sykla som "Lebo čo ?!" povedal namyslene a prsty zaboril do mojich stehien, vzdychla som "Viem že to chceš" šepol mi "Vieš zle" odpovedala som, ani som sa nenazdala, a už som mala zase tričko dole, snažila som sa ho odstrčiť "Ale alee, kto že sa to tu vzpiera ?" poznamenal ironicky "Ja sa nevzpieram" odvrkla som "Fajn, tak môžeme ísť na vec" "Nie, prestaň" smiali sme sa "No táák" prosil a stále sa pobavene usmieval. Spravila som niečo, čo som ani ja sama nečakala. Začala som ho vášnivo bozkať a vyzliekla som mu tričko, videla som na ňom, že ho to nesmierne potešilo, bože, musí biť riadne nadržaný, pomyslím si. Viac ako ja nie je, uvážim. Ani som sa nestihla spamätať, a už som bola pred ním celá nahá a on tiež.
Prebudí ma vtáčí spev, spamätávam sa, ležím na Patrickovej hrudi, a on ma drží boky, sme obaja v jednom spacáku, vôbec mi nevadí že je tam tesno, potešila ma že som v spodnom prádle, a Patrick tiež. Snažila som sa nejako z tade dostať aby som ho nezobudila, no hneď ako som sa pohla Patrick šepol "Kam ideš princezná ?" "Ale nikam" usmiala som sa na neho "Vieš o tom že si krásna" usmiala som sa a dala mu pusu "Včera" usmial sa a pokračoval "Včera to bolo nádherné, zasnene sme sa na seba pozerali "Ja viem" povedala som a dala mu ďalší bozk, na moje prekvapenie, sme neboli ani jeden hladný, rozhodli sme sa vstať, Pete s Baj už boli tiež hore "Dobré ránko" privítali nás hneď ako sme vstúpili k nim "Tak ako hrdličky ?" spýtal sa Patrick "Dobre, a vy hrdličky ?" usmiali sme sa "Dobre" odpovedal Patrick chalani na seba žmurkli čo mi naznačovalo, že u Baj a Peteho sa dialo zhruba to isté čo u nás. Začali sme sa baliť, balenie nám trvalo zhruba hodinku, potom sme sa ešte chvíľu rozprávali, a smiali, nakoniec sme sa rozhodli odísť. Prišli sme k Patrickovmu autu, kde nás odprevadili Pete s Baj, nastúpili sme, ešte som sa im pozdravila cez otvorené okno, Patrick naložil tašky a nastúpil tiež. Naštartoval a vyrazili sme, cestou sme sa rozprávali, chytil mi ruku "Zlato, dúfam že ťa to včera veľmi nebolelo" spýtal sa "Nie, veľmi nie" povedala som, ani som sa nenazdala, a už sme boli doma.
YOU ARE READING
TeenstoryYoungBlooD
RomanceTento príbeh je... Zistíte sami ;) prajem pekné čítanie.