פרק 3!!!!

384 28 5
                                    

תודה על התגובות החמות!!!! שמחה שאהבתם!!!
------------------------
האיש הציג את עצמו כעובד של האקדמיה ושאל אם אני מתכוונת לבוא למבחנים שיתקיימו בעשר בבוקר למחרת בסידני. עניתי שכן וקאלום שינה את הפרצוף שלו משוק לעצב. ״התוכנית שאנחנו רוצים שתיבחני אליה זו תוכנית ׳חצי יום׳ כמו שאני קורא לה. זה לימודים באקדמיה מארבע אחר הצהריים עד השעה שמונה בערב. יצרנו קשר עם מנהל הבית ספר שלך והוחלט כי תיכנסי לתוכנית לימודים מואצת מה שאומר שתוכלי לסיים את התיכון בעוד כחודש אם תעברי את המבחן המסכם. יש לך איך להגיע לאקדמיה בסידני?״ הוא אמר. הסתכלתי על לוק ולוק ענה לאיש ״כן. אנחנו נסיע אותה מחר בבוקר כי גם ככה אנחנו צריכים להיות אצל הסוכן שלנו בסידני בארבע אחר הצהריים. זה בסדר אם נחכה לה מחוץ לסטודיו?״ האיש אמר שכן. בדיוק כשהאיש הלך עליתי לחדר שלי והתחלתי לארוז למחר בבוקר. שמתי בתיק את נעלי הבלט-פויינט, בגד גוף ורוד בהיר ובד למותניים, הכנסתי עוד כמה דברים אישיים כשלפתע שמעתי צעדים במעלה המדרגות, והדלת שלי נפתחה. קאלום נכנס לחדר שלי חיבק אותי חיבוק מוחץ ולחש לי: ״זואי אני לא רוצה שתלכי ותעזבי אותי. אני רוצה שתישארי איתי,פה.״ ״מה?״ שאלתי בהפתעה מוחלטת. ״אני רוצה שתישארי פה. עדיין לא אמרתי לך כלום.״ הוא שיחרר אותי מהחיבוק התרחק טיפה, הסתכל עלי וליטף לי את הלחי. בשניה שהוא הזיז את ידו מהלחי שלי הוא יצא מהחדר שלי, ירד במדרגות וטרק את דלת הבית אחריו. ירדתי לסלון מופתעת ״מה זה היה לעזאזל?!״ מייקל נעמד מולי ואמר ״זואי את יודעת שאני אוהב אותך כאילו את אחותי, נכון?״ הנהנתי והוא המשיך. ״גם אשטון אוהב אותך כאילו את אחותו אבל קאלום אוהב אותך יותר מזה. קאלום מאוהב בך כבר כמה זמן, מתי תביני את זה? ועכשיו את מתכוונת לעבור לסידני? רחמים על הבחור!!!״ ויצא מהבית. עליתי לחדר שלי לבשתי פיג׳מה והתכוונתי ללכת לישון. עבר עליי יום קשה.
-----------בוקר--------
התעוררתי בשבע וחצי. שמתי על עצמי ג׳ינס קרעים שחור, חולצה של הרולינג סטונס ונעלתי נעלי דר מרטינז שחורות. ירדתי למטבח וראיתי את לוק מכין ארוחת בוקר לי ולו. ״בוקר טוב!! יש חלב?״ אמרתי. מה זה בוקר בלי נס קפה? ״במקרר!״ לוק ענה. הכנתי לי נס קפה וישבתי מול לוק. ״את יודעת שמייקל צודק. ואני יודע שהוא חיבק אותך אתמול והוא ניסה לומר לך שהוא אוהב אותך.״ לוק אמר. הנהנתי. לא היה לי כל כך מה לומר. אני עדיין מנסה לעכל את זה שהחבר הכי טוב שלי בין הבנים מאוהב בי. אחרי שסיימתי לאכול עליתי לחדר שלי לקחת את התיק. בינתיים הבנים הגיעו. אמרתי להם היי וחיבקתי אותם. כשחיבקתי את קאלום הרגשתי שהוא מחבק אותי כאילו אני זה הסיבה שהוא חי. התנתקתי מהחיבוק במהירות והתיישבתי במושב ליד הנהג באוטו של לוק (כי לוק הוא הנהג התורן הפעם.) לוק התחיל לנסוע ואני הדלקתי את הרדיו שהתחיל להשמיע את train- hey soul sister (שיר שבאמת קיים) והתחלתי לשיר עם הרדיו.
Hey soul sister,
I ain't that mister mister
On the radio,stereo
The way you move ain't fair you know? 
וצחקתי. הבנים הצטרפו אליי עם המוזיקה ובעשרה לעשר הגענו לאקדמיה. נכנסנו פנימה וניגשתי למצוא את שירותי הבנות. החלפתי מהר בגדים לבגדי ריקוד, נעלתי את נעלי הבלט ועשיתי גולגול (קוקס). יצאתי נעמדתי מול הבנים שהתיישבו על הרצפה עם הגב לקיר הסטודיו והתחלתי מתיחות. כשקראו לקבוצה שלי רקדתי 200 אחוז ממני. אחר כך הקריאו רשימת שמות של מי שממשיך למבחן האישי. הקריאו את השם שלי. יצאתי מהסטודיו מחייכת והתחלתי להתאמן על הסולו שלי מהמחול ׳מפצח האגוזים׳. כשקראו לי רקדתי 7000 אחוז ממני. רציתי להתקבל. אחרי חמש דקות של ריקוד עצרו אותי ושלחו אותי למזכירות. יצאתי לבנים עם פרצוף עצוב מה שגרר מבול של שאלות ״מה קרה?״. קפצתי חייכתי וצרחתי ״התקבלתי!!!״ כל הבנים חייכו. גם קאלום אבל זה היה חיוך שמסתיר הרבה עצב. ניגשתי אליו וחיבקתי אותו. ״למה אתה עצוב?״ שאלתי. ״כי את תעזבי אותי. אני לא יכול בלעדייך כי אני אוהב אותך.״ הוא לחש לי. באותו הרגע נעמדתי על קצות האצבעות ונישקתי אותו. הבנים הופתעו ממה שעשיתי. כשהתנתקנו מהנשיקה כל מה שיכלתי לומר לקאלום זה ״ ואוו אתה מנשק טוב.״ החיוך חצי נמחק. ״ אין לך משהו אחר לומר?״ הוא שאל באכזבה. התרוממתי שוב על קצות האצבעות שלי, חיבקתי אותו ואמרתי ״קאלום גם אני אוהבת אותך.״ וחייכתי חיוך רחב. הלכתי לשירותים להחליף לבגדים הרגילים שלי.צעדתי למזכירות להירשם וכשיצאתי הרגשתי שהיד של קאלום אוחזת בידי. הייתי מאושרת. עלינו כולם למכונית (הפעם ישבתי ליד קאלום מאחור) הנחתי את ראשי על הכתף של קאלום ונסענו משם אל הסטודיו של הסוכן שלהם.
---------------
תודה לכל מי שהתנדב לעזור לי עם ההגהה!!! ותודה מיוחדת ל....
תופיםתופים!!!!!!
Hannabanana120 !!!! אגב יש לה סיפור מקסים על 5סוס!!!!!

למצוא את דרכיWhere stories live. Discover now