פרק 12

150 15 2
                                    

נק' מבט קאלום:
בזמן שזואי ישנה ליטפתי לה את השיער וסיפרתי לה את כל מה שעבר עליי. הריב עם החברת הקלטות, כל מה שקרה. דיברתי המון. כשסיימתי לדבר הסתכלתי על השעון המעורר שלה. שש וחצי בבוקר. המשכתי לספר לה איך הרגשתי אחרי שהיא עזבה והשעון המעורר צלצל. "בוקר טוב נסיכה." אמרתי כשאני עוד מחבק אותה. "בוקר קאלום." היא קמה מהמיטה ויצאה מהחדר. כשהיא חזרה לחדר שאלתי אותה אם היא רוצה לטייל איתי היום. "אממממ אני הולכת לטייל לבד. כאילו קצת תרבות והכל לפני המשמרת שלי בצהריים. אני עובדת בבית קפה בסביבה." היא אמרה. עכשיו אני יודע שהיא שיקרה לי. "אז אני ראיתי אותך בבית הקפה אתמול. אפשר להצטרף לטיול שלך?" היא ענתה שבסדר ושאני אאסוף אותה בתשע וחצי. "טוב אז כדי שאלך להתארגן. אראה אותך מאוחר יותר!!" אמרתי והלכתי. יצאתי מהבניין ונכנסתי למכונית שלי. כשהגעתי למלון הבנים תיחקרו אותי. "איפה היית??" ולוק הוסיף "אם הצקת לזואי אני קורע לך את הצורה!!!!!!" סיפרתי להם את כל מה שקרה. לוק אמר "קאלום אני נותן לך פור של ארבע שניות בריחה. אתה אדם מת!!!!" לוק רץ אחריי והצלחתי לחסום את כל האגרופים שלו. "אבל היא הסכימה לצאת איתי." אם תפגע בה אתה מת." לוק אמר והנהנתי. התארגנתי בזריזות וכשהשעה היתה תשע כבר הסתובבתי בחדר בלחץ.

נק' מבט זואי:
שלחתי את קאלום אל מחוץ לחדר שלי כדי שאוכל להתארגן. הוא התנהג בכזו חמידות שזה היה כזה חמוד.... לא!!!!! אסור לי!!!!!!!! אני גם ככה טסה שבוע הבא, אסור להיקשר או שאני אפגע שוב. התארגנתי בזריזות אכלתי ויצאתי מהבית בשמונה וחצי. עצרתי בסטארבאקס וקניתי קפה. בערך אחרי תשע ועשרה רובי התקשרה. "קאלום פה. מה אני אומרת לו???" "הוא לידך רובי???" "לא." "תגידי לו שהייתי חייבת ללכת או משהו. תאלתרי!!! אוי אני חייבת לנתק הבוס שלי מקפיץ אותי למשמרת כפולה." "ביי!!" לאחר איזה רבע שעה קאלום נכנס לבית הקפה וניגש אליי להזמין. "היי. למה הברזת לי??" הוא שאל במין באסה "לא הברזתי. הקפיצו אותי למשמרת כפולה ואני צריכה את הכסף הזה." "למה?" "לטיסה נוספת. מפה אני טסה שבוע הבא למקום אחר." "מה? את עוזבת שוב?"
"כן ולא. אני טסה למקום אחר. אל תיקשר אליי. עדיף שתתרחק ממני." הסתובבתי וביקשתי להתחלף עם אחת העובדות בעמדת קפה. הכנתי את הקפה וזמזמתי לי את השיר של birdy- strange birds.
התחלתי לשיר אותו והחברות מהעבודה הצטרפו. ממש כמו להקת א-קפלה עשינו את זה.
(תפעילו את השיר)
Little ghost, you are listening,
Unlike most you don't miss a thing,
You see the truth,
I walk the halls invisibly,
I climb the walls, no one sees me,
No one but you.

You've always loved the strange birds
Now I want to fly into your world
I want to be heard
My wounded wings still beating,
You've always loved the stranger inside...
Me, ugly pretty.

Oh no, no, no, no [x3]

Oh little ghost, you see the pain
But together we can make something beautiful,
So take my hand and perfectly,
We fill the gaps, you and me make three,
I was meant for you, and you for me.

You've always loved the strange birds
Now I want to fly into your world
I want to be heard
My wounded wings still beating,
You've always loved the stranger inside...
Me, ugly pretty.

Oh no, no, no, no [x3] [Repeat]

You've always loved the strange birds
Now I want to fly into your world
I want to be heard
My wounded wings still beating,
You've always loved the stranger inside...
Me, ugly pretty.

קאלום הסתכל עליי עם דמעות בעיניו. הסתובבתי והלכתי.
-----------------------------------------------------------------------------
סוווו.. סוף סוף חזרתי!!!!! מצטערת על ההפסקה הארוכה אבל היה לי מחסום כתיבה.
אני מבקשת שלא לשנוא את זואי!!!!!!!!!!!
הכל יסתדר בסופו של דבר.

למצוא את דרכיWhere stories live. Discover now