פרק 9...

213 27 9
                                    

נכנסתי לחדר ותפסתי את הגיטרה. לא עניין אותי שאני הורסת לעצמי את האיפור עם הדמעות, מקמטת את השמלה והנעליים זרוקות על הרצפה. ניגנתי את השיר שעלה לי בראש ראשון the moriticans doughter של black veil brides. (תפעילו את השיר)

I open my lungs dear
I sing this song at funerals... no rush.
These lyrics heard a thousand times, just plush.
A baby boy you've held so tightly,
This pain it visits almost nightly
Missing hotel beds, I feel your touch.

I will await dear, a patience of eternity, my crush.
A universe so still.
No rust.
No dust will ever grow on this frame,
One million years, and I will say your name.
I love you more than I can ever scream.
ראיתי את הדלת נפתחת אבל התעלמתי. ידעתי ששזה קאלום אבל כבר לא היה לי אכפת. הוא התחיל לשיר איתי.

We booked our flight those years ago,
I said I loved you as I left you.
Regrets still haunt my hollow head,
But I promised you that I will see you again, again.

I sit here and smile dear.
I smile because I think of you and I blush.
These bleeding hollow dials, this fuss.
A fuss is made of miles and travel
Roadways are but stones and gravel.
A bleeding heart can conquer every crush.

We booked our flight those years ago
You said you loved me as you left me.
Regrets still haunt your saddened head,
But I promised you that I will see you.

We booked our flight those years ago
I said I loved you as I left you
Regret's no longer in my head,
But I promised you and now I'm home again, again, again, I'm home again, again, again.

I'm home again.

הזדקפתי ונעמדתי מול קאלום. "אתה אדם מגעיל!!!! זה שני השירים שאני הכי אוהבת בעולם והרסת לי את שניהם!!!! אני לא רוצה לראו-!!!!" צרחתי עד שקאלום החליט לקטוע אותי בדרך יצירתית- נישק אותי. דחפתי אותו ממני ואמרתי לו "מה נראה לך שאתה עושה?!?!?!" "אני מונע ממך לומר את המשפט היחיד שיכול להרוס אותי." "צא מכאן!!!! אתה הרסת אותי!!!!!" כריסטיאן נכנס לחדר והוריד לקאלום אגרוף. כריסטיאן חיכה שקאלום יעמוד ואז אמר "בגללך!!! הכל בגללך!!!!! במששך ששלושה ימים היא לא יצאה מהחדר לא ישנה ולא אכלה! אתה יודע מזה?!?! היא הייתה הרוסה!!!!ועד שהיא התגברה עלייך אתה מעז להראות את הפרצוף שלך פה?!?!?! יש לך בכלל לב יא חתיכת פלוץ אנוכי?!?!?!" (הערת כותבת-כריסטיאן היה מאוהב בזואי עוד מההתחלה אז הוא מגיב ככה בגלל זה. אבל בת'כלס סתום כריסטיאן!) "זואי אני כל כך מצטער!!!! לפחות תחזרי הביתה!!!!!" "לא קאלום. אני לא חוזרת. לוק ואמא שלי יודעים שעכשיו אני יותר מאושרת. יותר טוב לי. אני חופשייה. אף אחד לא כובל אותי. ולמען האמת אני מתכננת עכשיו טיול של שלוש חודשים בכל העולם. כל מקום בעולם. תלך מפה בבקשה." "אני הרוס בלעדייך!!!" "יופי אז תיהרס. איפה אתה היית כשאני נהרסתי כשוויתרתי על כל דבר בגללך?!?!?!?! ויתרתי על כל דרך להתקדם בקריירה שלי כי בכית לי!!!! עכשיו אני בוכה על הטעות שעשיתי וזה היה להכיר אותך!!!" לוק נכנס לחדר והוציא את קאלום. לוק חזר חזרה ושאלתי אותו ואת כריסטיאן "אתם תלוו אותי לשדה התעופה?? הטיסה עוד שלוש שעות ויש לי את כל הבידוקים לעשות." הוצאתי את המזוודה והלכתי להחליף לג'ינס כחול משופשף וגופייה של Black Veil Brides נעלתי את האולסטרז השחורות נמוכות ולקחתי את הגיטרה. שמתי על הגב את התיק הקטן שבו היה הדרכון המטען הכסף והפלאפון. "טוב אני ארוזה. נזוז??" הוצאתי את הדברים מהחדר. לוק לקח את המזוודה שלי והעמיס למכונית. מייקל ואשטון הצטרפו אלינו בזמן שקאלום לקח את הרכב השני ונסע הביתה תוך כדי שהוא ממלמל "זהו. הפסדתי אותה. זהו." התנערתי מכל המחשבות שלי ונכנסתי לרכב למושב ליד הנהג. התחלתי לתופף עם הכוס נס קפה הריקה שלי כמו בcup song והתחלתי לשיר.

I got my ticket for the long way round
Two bottles of whiskey for the way
And I sure would like some sweet company
And I'm leaving tomorrow, what do you say

When I'm gone
When I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my hair
You're gonna miss me everywhere, oh
You're gonna miss me when I'm gone

הבנים החליטו להצטרף.
When I'm gone
When I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my walk
You're gonna miss me talk, oh
You're gonna miss me when I'm gone.

"אוי כמה אני אתגעגע אליכם בנים!!!!!!" צעקתי. החנינו בשדה התעופה וירדנו מהרכב. לוק הוציא את הדברים שלי והתקדמתי לבידוק הביטחוני, עשיתי צ'ק אין למזוודות וישבתי עם הבנים.
"טיסה 7629 מאוסטרליה לסיאול (דרום-קוריאה) יוצאת משער 9" שמעתי צרחה מאחוריי כשהתחלתי להתקדם לכיוון השער. כבר עליתי למטוס. זה היה קאלום שפספס את ההזדמנות האחרונה שלו. ראיתי אותו מהחלון של המטוס קורס על רצפת שדה התעופה בוכה. הסתובבתי לצד השני כדי שלא אתחרט וארד מהמטוס. הגיע הזמן שאני אדאג לעצמי.

---------------------------------------------------------------------
נו אז מה אתן אומרות????
רק להבהיר. אני לא שמה שירים כדי "לצאת מגניבה" אלא כי השירים מוסיפים המון לפרקים וזה גם מעביר רגשות ותחושות של הדמויות.

מטרה:
(20) הצבעות
(10) תגובות

למצוא את דרכיWhere stories live. Discover now