Yedi

111 14 1
                                    


Sabah güneşin yüzümü yalamasıyla uyandım, aslında güneşin dili yoktu olamazdı da. Durun bi dakika yüzümü yalayan tabiiki mavişti. Gülümseyerek kalktım. Alarm o uyandırdıktan 5 dakika sonra çaldı. Telefonun alarmını kapatıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Bugün benim için önemli bir gündü o benim yarışıma gelecekti. Ve izleyecekti. Aynaya bakarken başımın üzerinden tek başına özgürlüğünü ilan etmiş olan saçımı indirme çabalarına girdim. Bir türlü inmek bilmemesi, hatta daha da havalanması dışında herşey yolundaydı. Duşa girdim. Çıktığımda hala tepemde dikik şekilde olan saçımı kestim. Saçlarımı uzun uzun tarayıp tepemde topuz yaptıktan sonra duştan çıktım. Üzerime mavi kot kulum giydim. Altına beyaz tşört giyip son kez aynaya baktım. Yarış için kullanacağım arabanın anahtarını da alıp evden çıktım. Alana vardığımda etrafıma baksam da onu görememiştim. Üzerimi değişmek için soyunma odasına girip yarış kıyafetlerini giydim. Tamamen hazırdım. Yaklaşık yarım saat sonra yarışlar başlayacaktı.Arabamın olduğu garaja gidip arabamın son kontrollerini yaptım. Başımı çevirmem ile Siwon'u görmem bir olmuştu.

Bana sinirle bakıyordu. Kollarını bağladı.

Siwon-"Yarışlarında ilişkilerin kadar karışık mı?"

"Selam yerine böyle mi konuşmaya başlıyorsun artık?"

Siwon-"Oldukça sakin başladım, çıkan haberlerden de anlayabiliceği gibi hoş bi durumda değilsin."

"Sağol bende iyiyim haberlere göre mi hareket ediyorsun sen?"

Siwon-"Gördüklerime göre diyelim"

"Göz doktoruna gitmeni öneririm "

Siwon-"Bende herkese boncuk dağıtmamanı"

"Keşke JaeJoong 'n neyim olduğunu sorsaydın çocuk nişanlı hadi bana bunu yakıştırabiliyosun bari ona yapma"

Sinirle arabama yürüdüm kapıyı açıp binecektim ki ...

Siwon-"Ama..."

"Önemli bi yarışım var ben daha fazla boncuk dağıtmadan git istersen "

Arabama binip kapımı çarptım. Birden gaza basıp yarış alanına çıktım. Ben çıktıktan sonra sinirle tekmelediğini aynalardan net şekilde görebiliyordum.

***

Yarışı bitidiğimde arabamı yerine koydum. Bana doğru sinirle yürüyordu gene.Kapıyı açıp indim.

Siwon-"Sen hep böyle mi sürüyorsun! Nasıl hayatta kaldın"

Elini arabanın kapısına koyup gözlerime baktı.

"Boncuklar ayağını kaydirabilir dikkat et"

Siwon-" Tamam! Tamam anladım, sadece çok yakındınız. Ben..."

Gözlerimi gözlerinin içine diktim.

"Evet sen?"

Siwon-"Ben seni... Ah!sıkıştı"

Eline baktım, tam anlamıyla bir şapşaldı. Elini oraya koymaması gerektiğini söylediğim halde koymuştu.

"Gayet iyi bence en azından kırılmamış"

Siwon-" Bu acımadığı anlamına gelmez"

"Bakıyım"

Eline bakarken birden elimi tuttu.

"Sağlıklı görünüyo"

Birden elimi kendi kalbine götürdü.

Siwon-"Sanırım kırılan yer burası"

Mavi İspinozHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin