Sekiz

91 15 6
                                    


Değişik Gün

Bir haftadır onu görmediğimden mi, yoksa ona aşık olduğumdan mı bilmiyordum ama kalbim inanılmaz acıyordu. Sanki onu bir yerlerde görsem tüm acım bitecekti. Şirkete girip çıktığım halde bir türlü onunla karşılaşamıyordum. DongYi ile odada otururken Danbi odaya girdi. Elinde telefonuyla uğraşıyordu. Bana bakmadan yanıma oturdu.

Danbi-"Nasıl gidiyor?"

"İyi senin?"

Danbi-"Bilirsin comeback hazırlıkları, Dongyi sana hani bi elbise göstermiştim ya"

Dongyi-"Hazır onu ayarladım"

"Ne elbisesi bende baksam?"

Dongyi-"Olur" diyip arkasından beyaz bir elbise çıkardı. Sonra bize gösterdi. Danbi ile aynı tepkiyi vermiştik.

"Mükemmel!"

Danbi-"Mükemmel"

Birbirimize bakıp güldük. Danbi arkama geçip saçlarıma baktı.

Danbi-"Akşama ne giyeceğin hakkında bir fikrin var mı?"

"İnan yok, o yüzden Dongyi'nin yanına gelmiştim"

DongYi-"Düğüne gideceğine göre çok şık olmalısın"

"Siz nereden biliyosunuz?"

İkiside bana bakıp sırıttı. Sandalyem tekerlekli olduğu için Danbi sürerek aynanın önüne getirdi.

Danbi-"Sence?"

"Sizinkilerden?" derken onlara baktım aynadan. İkisi aynı anda cevapladı.

Danbi-"Donghae"

Dongyi-"Kyuhyun"

Danbi-"Sadece bana söyledi demişti o nereden duymuş"

Dongyi-"Onlar konuşurken duymuş"

"Vay be Kyuhyun neymiş öyle, ayaklı ajans gibi"

Danbi-"Öyledir, çok fena"

İkiside kahkaha attı. İçeri iki kişi girdi. Biri saçıma girişecekti ki durdurdum.

"Burada olmaz evime gidelim"

Danbi-"Duydunuz hanımlar hadi gidiyoruz"

"Sende mi geliyorsun?"

Danbi-"Birtanecik yeni eltimi yalnız mı bırakacaktım?"

"Elti mi?"

Danbi-"Evet hadi prenses"

Ayağa kalktım. Danbi koluma girdi. Dongyi diğerlerini alıp arkamızdan geldi. Kendi arabama yürürken Danbi de benimle geliyordu. Yanıma oturup kemerini taktı. Birden elini elimin üzerine koydu.

"Sorun ne?"

Danbi-"Lütfen çok hızlı gitme"

"Neden? Korkuyor musun?"

Danbi-"Evet."

"Yaşadıklarından dolayı mı?"

Başıyla onayladı. Onun dediği gibi sürecektim. Kendi kemerimi takıp arabayı çalıştırdım.

"Merak ettiğim birşey var ama sormaktan utanıyorum"

Danbi-"Sor canım"

"Eski eşin, aynı şirkettesiniz sorun olmuyor mu?"

Danbi-"Başta bende senin gibi sorun olacağını düşündüm ama artık ikimizde kendi yolumuzda ilerliyoruz"

"Anladım, peki Donghae?"

Mavi İspinozHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin