~ 6.BÖLÜM~

331 162 10
                                    

Merhaba! Sevgili okuyucular süre olarak aralıklı yazıyorum çünkü aklıma yeni bölümle alakalı ne yazacağım gelmiyor .

Neyse iyi okumalar :))

------------------------------------------

"Aa Ilgın bak Ataberk ile Emre geliyor"

" Çok güzel planlar var aklımda . Hem çok da yakınımızda değiller ."

"Bak şu köşedeki bakkala koş 2tane su al gel . Gerisini halledicez"

"Hemen geliyorum "

Ilgın bakkala koşarak ilerliyordu . Dahada yaklaşıyorlardı bende fırsat bilip köşeye gizlenmeye karar verdim . Duvar ile araba arasında çöküp Ilgın'ın gelmesini beklemeye başladım . Neyseki oda akıl etmiş olacak ki eğilerek yanımda belirdi .

"Al şunun bir tanesini Mısra "

"Ver kanka "

Tam kapının önüne geldikleri an yerimden doğrulup Ataberk'in kafasından aşağı suyu boşalttım . Ilgın da Emre'nin .

"Naptınız lan hertarafım ıslandı .

"Bunu söyleyen sen misin Ataberk" sırıtıyordum konuşmama devam edip " Kızlarla takılmadan önce düşünecektiniz pislikler "

Emre: Ödetirim lan size bunu özelliklede sana Mısra kızım nerde pis şeyler orda sen " hepimiz gülmeye başladık .

Ilgın Emre'ye dönerek : Hadi canım hadi sızlanmada şu arabaya binelim "

Arabaya yönelmiştikki arkadan ayağıma birşeyin takılmasıyla yere çakıldım resmen . Ilgın'ında kısa süreli çığlıgını duyup yerimden doğruldum . Bize sırıtarak bakan Ataberk ile Emreye kızgın bakışlar atıyordum .

Ayağa kalkıp Ataberkin karnına yumruk Emreninde bacağına sert bir tekme attım .

Elimi Ilgın'ın kalkması için ona doğru uzattım ve ayağa kalkmasını sağladım .

"Naptın Mısra ,ulan şakayı boka çevirdin nasıl ağrıdı bacağım "

Hafif gülümsediğini görebiliyordum yapmacık sinirle konuştuğu her halinden belliydi .

"Kes kankacım kes :D

Ilgın : Nasıl hissediyorsun Ataberk'cimmm kısa bir kahkaha patlattık ikimizde .

"Nasıl hissettiğimi çok görmek istedin sanırım dur anlatıyım. Der demez ılgın'ın saçını hafif çekti .

"Hayvan acıdı be "

Yanına yaklaşıp : Hayır Hayır Ataberk'cim asıl muhattabın benim hadi benim saçımıda çeksene kanka yiyiyorsa tabii"

Sırıttık.

"Mısra çekeyimde gel ağzıma sıç "

"Kankacım yok sana zarar vermem merak etme .

Gülümseyip etrafıma bakındım . Emre pofuduğu biz konuşurken arabaya binmis bize gülüyordu .

Kafamı arabayı gösterecek şekilde çevirip arabata doğru ilerledim . Tabii arkamdan Ataberkle Ilgında ilerliyordu .

Hepimiz arabaya bindikten sonra herkes suspus oturunca bende "Beni eve bırakın " diyerek kafamı cama çevirdim .

"Peki güzellik " diyordu Ataberk .

Güzellik demesine birşey demiyorduk çünkü onlar benim kardeşim gibilerdi. Başka bir erkek böyle bir şey söyleseydi yumruğumla aydınlanırdı .

Camdan dışarıyı seyrediyorum ki eve gelmiştim .

" e hadi Ilgın sende insene benimle ?

" Yok kanka benim bir isim var mesajlaşırız .

"Sen bir işler çeviriyorsun ama hadi neyse .

Kapıyı kapatıp ilerliyordum ki . Emre'nin sesini duyup geri döndüm .

"Görüsürüz "

"Görüsürüzere Efendi ama beni yere düsürdüğünüz için hala affetmedim sizi "sırıtıp arkama bakmadan evin önüne ilerledim .

Kapının zilini çaldım . Berna abla kapıyı açtı . Bu arada Berna abla evimizde çalışan biri . Etrafı temizlemede falan anneme yardım eder genellikle .

Koşarak odama 2.kata çıktım .

Çantamı yere indirip kendimi yatağa attım .

Yatakta kıvranırken kendimi uykunun kollarında buldum .

-- "Kalk hadi kalkk "

"5 dakika daha lütfen "

"Peki tamam "

Yüzümün üstünde hissettiğim yastıkla uyandım

Gözlerimi ovalayarak bunu yapan kişiye baktım .

"Demek gelmiyecektin maçı izlemeye he kalk lan giyin "

" Tamam be çık dışarı Emre " sırıtıyordum .

Kapıdan usulca çıkıp aşağı indi .

Dolabın önüne gidip , şortumla siyah beyaz çizgili t-shirt ü giyip lavaboya koştum . Elimi yüzümü yıkayıp odadan çantamla telefonumu aldım . Merdivenin başında bekleyen bir adet Emre gerizekalısıyla karşılaşınca ne olduğunu anlayamadan kendimi onun kucağında buldum .

İndir beni indir ,la bari kahvaltı yapsaydımmm . Sana diyommm heyy

Derken arabanın yumuşak koltuğuna popomun deydiğini hissettim .

Arabaya Emre de binince "Pislik " diyiverdim .

"Tabi hıhı öyle "

Hıh diyip Geray Kolejine ulaşmayı bekledim .

Sonunda araba durdu . Uslu bir kız gibi davranıp sahaya yöneldim .

Emre sen Ataberkle Ilgın'ın yanına git ben bir lavaboya gidiyim sonra gelirim yanınıza .

Kafasıyla tamam der gibi bir işaret yapıyordu .

Koskoca okulda kaybolmamak icin dikkatle geldigim koridoru ezberliyordum . Lavabodan içeri adımımı attığımda gıcık tipli bir kızla karşılaştım . Aldırmadan ilerliyordum ki o sırada omuz atarak yanımdan uzaklaşıyordu . Saçından tutuyordum kapıyıda kapatıp içeri geçtim .

"Şşş yavrum ne bu omuz atıp falan geçmeler ?


"Asıl sana sorayım okulun en yakısıklı cocuklarından Gökber'e asılmalar falan hayırdır ? Mısra Hanım ?

"Yanlış anlamadığıma göre sen o sürtük Aslı nın arkadaşısın . Bak tatlım Gökberk e asıldığım falan yok . He birde Mısra dediğine göre bu okulda namım yayılmış demek ki . Aslı beni size anlattı diyelim benden nasıl dayak yediğini de anlatmıştır heralde .

" Bu okula kaşarlar giremez bunu bil Mısra .

" Hımm demek öyle . Peki sen ve Aslı kaşarı nasıl girebildiniz o zaman bu okula ? Hem ağzın iyi laf yapıyor güzelim

Duvara yapıştırıp karnına tekme attım . " Umarım dersini almışsındır"

Gökberk 'i kapının önünde gördügümde

"Bücür ne sesleri geliyordu tuvaletten ?

"Sanada selam Gökberk efendi . He içerden gelen sesi soruyorsan aç şu kapıyı

Eliyle kapıyı ittirdi

"Hah nolmus buna ?

"Bırak be şu sürtüğü acısından kıvransın .

-------------------

İyi olmamis olavilir bu bölüm .


Yorum yapmayı unutmayın please jsjdjdj






Delidolu Aşk (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin