Gökberk'in "Neredesin" mesajına,her ne kadar yalan söylemeyi sevmesem de, yalan söyleyecektim. Çünkü bir çocuk partisinde olduğumu öğrenirse, önümüzdeki bir ay boyunca dalga konusu olacaktım. Ah,ne kadar güzel!Gönderilen: Gökberk
Evdeyim,unicorn pijamalarımla panda gibi yuvarlanıyorum :) Sen neredesin?
Mesajı gönderdikten sonra kulağımı kanatan çocuk şarkısıyla birlikte yanıma oturan kişi dikkatimi çekti. Kafamı çevirdiğimde Caner'i gördüm,artık yeterdi! Bir şeyleri artık kafasında bitirmeliydi. Bunun adına konuşmak istedim.
- Naber sevgilim? Şansa bak, küçük kardeşlerimiz yine bizi bir araya getirdi.
Ne? Sevgilim? Naber?
- Ya senin derdin ne ? Bitti diyorum,bitti! Ya ben bıktım senden,gidip geri gelmelerinden. Her seferinde seni tam unutmuşken, yaptıklarının acısını unutmuşken karşıma çıkmandan.
Kolumu,canımı acıtak şekilde sıkınca bendeki tüm ipler koptu. Var gücümle itip dışarıya çıktım. Saat henüz etkendi,Ecrin içeride doyasıya eğleniyorken onu eve götürmeye hakkım yoktu. Gökberk'ten gelen mesaj sayesinde yakınlarda olduğunu anladım. Ona görünüp yalanımın ortaya çıkmasını elbette istemiyordum.
Cebimden çıkardığım sigarayı, yine aynı şekilde cebimden çıkardığım çakmakla yaktım. Sigara içtiğimi sandığınızı anlayabiliyorum. Fakat hayır,sinirlendiğimde ve canım sıkıldığında sönüşünü izliyorum.-Bana yalan söyleyecek kadar düştüğüne inanamıyorum.
Arkamdan işittiğim ses beni ürküttü,geriye doğru döndüğümde onu gördüm. İçimden kendime lanetler ediyordum. Gerçekten salaktım. Masum masum bakmaya çalışırken beceremediğime o kadar emindim ki. Fakat sanki sarhoş gibiydi. Ama bir o kadar ayıktı.
- Şey ben, ben gerçekten özür dilerim. Yemin ederi-
-Siktir git. Tamam mı! Siktir git ! Diyerek uzaklaştı. Ne yapmıştım bu kadar anlayamadım. Gözümden bir damla yaş yere karıştı. Yalnızlığın zirvesindeydim resmen . Işıkların gözümü yormasına aldırmadan ecrin'in yanına ulaştım
---------
Tüm gece Caner ile olan diyalogum ve Gökberk 'e olan sinirimi düşünüp ağlamıştım. Sabahın erken saatinde bizimkiler ile buluşmaya gidecektim. Dolaptan siyah pantolon , siyah gezegen baskılı kazağım kot ceketim ile tamamdım. Koridorda annemle karşılaşıp onu öptüm.
- Emre Ilgın falan kafeye gidiyoruz.
- Tamam biirtanem, geç kalma olur mu kuzucuğum ?
Kafamı sallayıp ayakkabılarımı giydim. Otobüs durağına kadar yürüdüm. Kulağımda Cem Adrian'ın Beni Affet Bu Gece şarkısı yankılanıyordu. Mutlu ve huzurluydum. Otobüste yer bulduğuma sevinerek yolun bitmesini bekledim.Kareden içeriye girdiğimde bizimkileri görmem zor olmadı. Gökberk de oradaydı. Bunun verdiği rahatsızlık kalbimi sıkıyordu.
-Hoşgeldin moruk
- Hoşgeldin canım , otur
Ilgın'ı öperek oturdum masaya. Emre'nin beni gizliden çektiğini gördüğümde Twitter da caps olarak kullanacağını anladım. Salaktı,çokça. Gökberk telefonunda mesajlaşıp nadir gülümsemelerini yüzüne takmıştı . Ilgın ise kahve falıyla ilgileniyordu.
-Evet gençler, bir şey söyleyeceğim,dedi Murat.
-Evet bro? Dedi kalın sesiyle .
-Pelin. Pelin dün gece intihar etmiş..
Umrumda değildi. Hiç ilgimi çekmiyordu. Sessizlik ortamı sararken Murat'ın gözlerindeki acıyı sezdim.
-Ne duruyorsun o zaman ? Git .
- Yapamam gidemem onun yanına.
Ilgın araya girdi daha sonra Gökberk .- Beraber gidelim ,Emre de gelir ?
-Bence de git kardeşim bir şey lazım olursa buradayım,biliyorsun.
Ilgın ikisinin de kolundan çekiştirirken Murat'a buruk bir gülümseme yolladım. Gökberk masadan kalkacakken özür dilediğimi bir kez daha dile getirdim. Döndü ve tekrar masaya oturdu.
-Önemli değil,dün ben çok abarttım. Senden çok özür diliyorum " dedi.
Mutluydum . Ağzımı açıp tam önemli olmadığını belirtecekken
-Dememi beklemiyorsun herhalde değil mi?, hiç tanımamışsın nasıl özür dileyeceğimi düşünürsün ? Hem de seni gibi bir aptaldan?
Montunu alıp kafeden emin adımlar ile çıktı .Kalbim kırılmıştı. Belki de haklıydı onun gibi birinden özür dilemesini bekleyecek kadar aptal....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delidolu Aşk (DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilBazı yaşanmışlıklar yüzünden hayatının ona bir zindan olmasına inanmış bir kız , birden bire bu düşüncesinden vazgeçer mi sizce ? Bu soruya hemen yanıt vermek doğru olmayabilir. Yaşamış birinden , yani ondan cevabı duymak en iyisidir . Mısra'dan...