~11.Bölüm~

229 98 3
                                    

"Herşey yeni başlıyor Mısra Yıldız "

Duraksayıp arkamı döndüm .
"Canım sen acını unuttun heralde ? " diyip yüzümü ciddileştirdim . Sonra konuşmaya devam ettim . "İstersen tazeliyeyim kuzum ? "

" Canını öyle bir yakacağımki ayaklarıma kapanacaksın . " yüzünde her an kahkaha atacak bir hava vardı . Onun eline koz vermeyecektim . " Hadii yaa ,sen ilk önce saçlarına çözüm bul hadi eyvallah " Zafer kazanmış gibi hir hava takındım kendi kendime . Aslı acaba neden Gökberk'i bukadar önemsiyordu ? Acaba aralarında ne dolaşıyordu ?
Hızlı ve öfkeli , kafamdaki cevapsız sorularla Ataberk'in evine ilerledim . Taksi durdurup binmeyi düşünsemde yürüyerek gitmeyi tercih edecektim .

Düşünerk ilerliyordum . Düşünmekten, cevapsız sorulardan ve kafamı karıştıran herşeyden nefret ediyorum . Herkes ve herşeyden iğreniyorum . Kafamı yere bakmaktan alıp yukarı kaldırdım . Ataberk balkondan el sallıyordu tebessüm etmem de sakınca yoktu . Gülümseyip kapıyı tıklattım . Kapıyı açtığında soru yağmuruna tutulacağımı bildiğimden , kendimi buna hazırlamıştım bile .

"Nerede kaldın ? "

"Ufak bir işim vardı hepsi bu . "

Bir kahkaha patlattı ve sonrasında yüzümü avuçlarının içine aldı. " Hadi ama neyaptığını söyle " diyince ona anlamsız bir şekilde bakıyordum .

Kulağıma eğilip "Lütfen " dedi .
Acaba söylesemmi bana kızarmıydı ? Neyse bunu bilmeye hakkı vardı ya o ya da ben arasında seçim yapmak zorundaydı .

" Aslı .. Aslı'nın saçlarını yaktım hepsi bu " yüzümde bir ciddilik vardı . Ama bunu aniden söyleyince içimde fırtınalar kopmaya başladı .

"Ne ? "Dediğinde sinirlenmeye başladım . Ama pes edip ağlamayacaktım . Cevap verme gereği duyuyordum .

Cevap vermelisin Mısra ! Hadi kendine gel ve uygula !! Emirlerini beynime yolladıktan sonra hemen konuşmaya başladım . "Duydun işte o kızı dövdüm ,şimdi ister beni evinden kov ister bağır çagır eğer istersende yanında kalmaya zorla " dedim . Ama içimle savaş veriyordum bir yandan da . Bir süre susunca "Ben gidiyorum kendine iyi bak Ataberk görüşürüz sonra " dedim . Sonra kızardım . Ne kadarda aptalım ! Evin anahtarını unutuyorum sonra ben gidiyorum Ataberk diyorum . He birde yüzsüz gibi "Sonra görüşürüz " diyorum . Aptal ben !

Bileğimden tuttu . "Biryere gitmek yok ! İyi yapmışsın hatta şuan onun yanına gidip Acıyorum sana demek isterdim. " dedi . Ciddi bir hal alıp elmacık kemiklerimi çok fazla belli ederek sertlik takındım . Çünkü belkide beni burada tutmak için bunları söylüyordu . " Peki " derken dönüp gitmekte kararlıydım . Tam dönüp gidiyordum bir el kolumu kavrayıp "Gel buraya prenses " diyerek beni eve çekti . Ataberk'ti . İçeri geçtiğimde benim yokluğumda yemek masası hazırladığını görebiliyordum . Ben aptalca yemeğe bakarken zorla sandalyeye oturttu . Kendisi de karşıma geçip yemeğini iştahla yemeğe başladı . Ona bakıp acıkmamak elde değildi . Bende birkaç dakika oyalandıktan sonra yemeğimi yedim . Kalkıp sofrayı toplayacaktım ama izin vermedi .

"Sen bırak halledilir o "

"Derken ? "

"Sonra anlarsın ,hadi git uyumaya "

"Tamam "derken yanağından makas alıp odaya çıktım . Arkama bakarken bir anda takıldım . Merdivenlerden tutmasaydım . Yerle öpüşmek zorunda kalırdım .

"Dikkat etsene bücürrr " diyince sahte sinirli bakışlarımı ona yönelttim . Bana bücür demişti . Bu bana Gökberk'i hatırlattı . Belkide 12 saattir görüşmüyorduk . Ona değer mi veriyordum ? Hayır ya ne alakası var . " Tamam ayıcık " gülümseyerek odaya ilerledim . Arkamdan ayıcık kelimesine karşı bakakaldığında yüzde yüz eminim .

Odada etraftaki mobilyaları incelerken , gözüme ilişen Ataberk ,Ilgın ,Emrenin bulunduğu tabii benimde dahil olduğum fotoğraf farkettim . Ailesinin fotoğrafı bile odasında yokken bizim fotoğrafımızı saklıyordu . Herşeyim ya . Kendimi yatağa atıp daha fazla düşünmemeye gayret göstererek uykunun kollarına bıraktım.

Ataberkten .

Odadan içeriye göz gezdirdim mışıl mışıl uyuyordu . Masum . Yarın okul olacağından çareyi uyumakta buldum ...

Mısradan

Yeni uyandığım için sanırsam biraz mırıldandım biraz salaklaştım . Saate bakınca okula gideceğimu hatırladım . Ataberk'e birşey diyemeden gitmek zorundaydım . Uyuduğu için uyandırmakta istemiyordum . Okula erken gidip halletmem gereken bir iş olduğu içindi bu acelem ...

--------------------------------------------------

İyi okumalar ❤


Delidolu Aşk (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin