~9.Bölüm~

242 124 17
                                    

Yeni bir bölümle Merhaba !

Umarım beğenirsiniz . İyi okumalar ☺

----------------------------------------------------

Evde kimsenin olmaması bir tür avantajdı benim için . Eğer birileri olsaydı "noldu" kelimesiyle bana kafayı yedirtirlerdi . Nereye gittiklerini bilmiyordum tabii .

Diz çöküp sırtımı duvara yasladım . Gözümden akan yaşlar elbisemin üstünü ıslatırken elbiseden kurtulmak istediğim aklıma geliyordu . Ama ayağa kalkacak kadar gücüm yoktu . Nasıl oldu bilmiyorum ama Kızı dövdüğümü biliyordu . Bildiği halde o kaşarın ismini söyledi . Ne bileyim " artık sevmiyorum " , " uydurmuştum "

Gibi bahaneler bulabilirdi. Ama yapmadı .

Telefonum çalıyordu . Açmadım . Hadi 1kere ararsın 2 kere ararsın 3üncüde pes edersin . Ama yok sürekli çalıyordu . Ve bu ses sanki beynimi mahvediyordu .

Elime aldığımda kocaman "Annem" yazısını görünce açmak zorunda olduğumu hissettim . Gözyaşlarımı silip sesime hiçbirşey yok gibi bir hava takındırdım .

"Evet ? "

"Mısra , Kardeşin baban ve ben bir tatile çıktık . Sana haber vermememizin sebebi ise bizimle gelmek istemeyeceğini bildiğimizden . "

"Peki "

"Görüşürüz kendine iyi bak . Ha bu arada sana yemek hazırladım mutfakta tencerede duruyor . Parayı ise baban odandaki komidinin üstüne bıraktı . "

Kısa bir offf çektim . Çünkü bu kafayla hiç bir şey anlamıyordum aksine birde beynimi mahvediyordu .

Telefonu kapatıp zorda olsa ayağa kalktım .

Üzerime rahat birşeyler giyecek kadar bile dizlerimde derman yoktu . Odanın penceresini açıp bir aşağıya baktım birde cevapsız sorularıma cevap bulmak için kafamı dağıtmaya çalıştım . Atlamayı düşünmedim değil . Ama bir fahişe için bunu yapmayacaktım . O zaman çok çabuk pea etti diye arkamdan konuşurdu o pislik kız .

"Sen Ataberk mahvettin beni herşeyim " mırıldanıyordum . Yatağıma uzanıp uyuduğumdan başka birşey hatırlamıyordum . Gözlerimi ovalayıp nerede olduğuma bakmaya çalıştım . Olanlar aklıma gelince gözlerim doldu . Hayır böyle kendimi yıpratamam desemde uygulamıyordum .

Yatakta doğrulup biraz olsun kendime gelince dolaba ilerledim . üstümü değistirmek için siyah dar paça pantolon üstünede beyaz newyork yazan t-shirt ümü giydim . Banyo yapmaya ihtiyacım vardı ama ondan önemlisi kafa dinlemeye ihtiyacım var . Sadece banyoya elimi yüzümü yıkamak için gidecektim . Ama bir dakika telefonumu bulmam lazım . Heryere baktım yok yok yok çıldıracağım . Yatağın altında buldum . Anlaşılan o kafayla yere falan atmıştım . Telefondaki bildirim listesinde Ataberk'in mesajları vardı .

"Ya o kafayla bende neyaptığımı bilmiyorum . İnan bana . "

Cevap vermeyecektim . Ben bir gecede böyle yıkılacak birimiydim ? . Ah cevapsız sorular beynimi zonklatıyor.

Banyoya elimi yüzümü yıkamaya gittim . Aynaya baktığımda yüzümdeki yorgunluk , çaresizliği görebiliyordum . Bu görüntüyle bir süre baş başa kaldım . Daha fazla tahammül edemezdim . Koşarak odadan çantama telefonumu cüzdanımı yerleştirdim . Babamın bıraktığı parayı son anda fark edip çantama onu da koydum . Merdivenlersen inerken biraz başım dönsede aldırmadım . Bundan sonra hiçbirşeye aldırmayacağım zaten .

Ayakkabı dolabından vans ayakkabılarımı çıkartıp hızlıca giydim . Kapıyı kapattıktan sonra anahtarı unuttuğumu fark ettim . Bahçedeki anahtarıda evin içine almıştım . Hah! Bir bu eksikti dışarıda kaldım . Umursamadan sahile doğru yürüdüm . Geldiğimde açık büfeden iki şişe içki aldım . Sigarada aldım . Banka oturmak yerine taşın üzerine oturup ayaklarımı sallandırdım . Sabah erkenden geldiğimden 1 2 saat burada kimse olmaz .

Bundan sonrasını müzikle dinleyin lütfen (zakkum-acıta acıta) multide zaten .

Saf bir kız gibi göründüğüm olabilir ama içki içerdim nadiren . Sigarayıda önceden içtiğim oldu . Bağımlı değildim . Sigarayı zaten tatmak icin bir kac kez içtim onun dışında içmedim .

İki şişeyi yanıma koydum birini dikledim . Tamamını bitirirsem sarhoş olacağımı biliyordum . Telefonumuda açıp zakkum acıta acıta müziğini açtım . Dinlerken mırıldanıyordum da . Kolay kolay sarhos olmam . Zaten olmadım daha .

" Hayat sormuyor rızamızı sürüklüyor acıta acıta .Müebbet yazıyor cezamızı çek diyor acıta acıta . Kime tutunsa gözletti eskisini güldürmedi buldu bahanesini ey hayat çok mu şey istedik ? Ey hayat çok mu şey istedik ? "

Ataberk'ten

Onu aradım aradım bulamadım . Ne yapıyordu acaba . Sahile gidip dinlenmek istediğimden sahilr sürdüm arabayı . Kafamı çaresizlik içinde direksiyona yaslarken onu gördüm . Arabanın kapısını açtım . Ve indim . Eğer hemen yanına gidersem ürkebilirdi . Şarkı mırıldanıyordu içtigi ise her halindn belliydi .

Çok seviyordum onu çok kız kardeşim yoktu ama onu kardeşim yerine koyuyordum . Yani eksikliği dolduruyordu .

Uzaktan bir müddet izledikten sonra yanına yaklaştım . Arkasında olduğumun farkında bile değildi .

Mısra'dan

Şarkıyı mırıldanmayı kesip denizi izledim bir süre . Dalgalar kıyıya çarpıyordu . Tıpkı ben gibi acınacak durumdaydım . Bunun farkındayım bana kimsenin acıması dahi istemiyordum ama .

İçki şişesini alıp kayalara fırlatırken "Kahretsin" diye bağırdım . Çevrede bizden başkası yoktu ."Biz " derken akan gözyaşlarım yüzümü okşarcasına esen rüzgar , ben ve birde içine edilen moralim ...

Birine sarılmaya ihtiyacım vardı. bir beden gelip "Mısram" diyerek bana sarıldı . Kim olduğu umramda bile değildi . Yeterki sarılayım . Ellerimi sıkı sıkı beline sardım . Beni bırakmasın diye . gözyaşlarıma engel olamadım .

Kendime gelip biraz olsun toparlandığımda Ataberk olduğunu farkettim .

"Bırakma beni olur mu ? " diyerek boynuna sarıldım .

"Bırakmayacağım söz neolursa olsun benimsin prensesim "

Başıma giren ağrı ,gözyaşları sonrası karanlık ......

----------------------------------------------------
ÇOK ÖZENEREK YAZDIGIM BÖLÜMLERDEN BİRİSİ OLDU . İLGİLİ YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN ..







Delidolu Aşk (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin