~13.Bölüm~

247 86 22
                                    


Yeni bir bölümle Merhaba! ☺

----------------------------------------------------

"Sen hep böyle misin ? " dedim . Sesim biraz kısık çıkmıştı.Şuan yeterince rahatsız bir durumla başbaşayım zaten . Kolu omzumdayken nasıl rahat olabilirim ki ?

"Ne gibi ? " dedi . Yüzünde bir gülümseme bile yok. Öküzlük diye buna deniyor sanırsam.

"Umursamaz mısın ? " dedim . Sonra durup ona bakmaya başladım . Kolunu omzumdan çekmişti . Bahçede ordan oraya yürüyorduk işte . "Yani bukadar kişinin içerisinde ? " diye ekledim.

"Benimle takılcaksan buna alış . Rahatım . Hiçbirşeyden çekinmem . Bakarlarsa baksınlar umrumda değil . " derken hala ciddiydi.

"Bir okadar da ukala " diye mırıldanıyordum . Umarım duymamıştır . " Bunu söyleyen ilk kızsın . Genelde hepsi bana sarılmak vs şeylerle uğraşır . Laf atmakla değil "derken sırıttı . Ama bu gerçek bir gülümseme değildi . Çünkü gerçekten gülümsemek istese gözleri parlıyor sanırım . Onu sadece 1 kere falan isteyerek gülerken gördüm . Yapay bir gülümseme yani bu . Göğsünü yumruklamaya başladım . Hiçbirşey hissetmiyor ve hiçbirşey olmamış gibi karşıdaki kızlara bakıyordu .

"Siz erkekler neden bukadar sağlamsınız . Okadar yumrukladım be . " derken somurtmaktan başka birşey yapmıyordum .

"Öğrenmen gereken çok şey var bücür " dedi . Okadar umursamaz ki anlatılamaz derecede . Kafamı geriye doğru çevirdiğimde Ataberk'in Gökberk'e yaklaştığını gördüm .Neyseki beni görmedi .

"Şey ben gidiyorum işim var "diyerek usulca uzaklaşmaya başladım.

"Hoşçakal"diye arkamdan seslendi . Ben ise aldırmadan çardaklardan birine oturdum . Onları izlemeye başladım .

Ataberk yanına gelip "Hoşgeldin Bro " dedi . Tebessümü eksik etmeden . Ben çok uzaklarında değildim seslerini duyabiliyordum ve onları izliyordum. "Hoşbuldum Kardeşim "diye elini sıktı Ataberk'in . Bunlar hangi ara bukadar yakın oldular ya . Bunu sonra düşünürüm hiç sırası değil şimdi .

Oturduğum çardağa Ilgın ve Emre gelince "Hoşgeldiniz pofuduk ve ayıcık "dedim . Pofuduk ve ayıcığı yan yana görünce tatlı bir tartışma içerisinde bıraktım onları.

"Benim pofuduk"dedi Emre

"Hayır ,ayı sana daha çok yakışıyor bikere " diye ekledi Ilgın . Şimdi onlarla uğraşamıyacağım izlemem gereken Ataberk ve Gökberk var. Ataberk Gökberk'in sırtına elini koymuş oturduğumuz çardağa doğru geliyordu . Saçımı düzeltirken Ilgın ayağıma vurdu . "Ilgın şu ani hareketlerin yüzünden birgün seni öyle bir döveceğimki feleğin şaşıcak " dedim gülerek . Kaş göz işaretiyle Emre'nin birşeyi çakmaması için direniyordum.

Rüzgar ' da Gökberk'in peşine takılıp onların yanına gelince üçü beraber bizim oturduğumuz çardağa geldi .

"Bu Ilgın , bu da Mısra " diye takdim ederken Bana bakıp sırıtan ve Ilgın'a bakıp sırıtan bakışlarla karşılaştım. Biri Rüzgar diğeride Ukala idi . Ataberk"Emreyi biliyorsunuz zaten " diye ekledi .

"Memnun oldum "dedim sırıtarak .İlk önce Gökberk'in sonra Rüzgar'ın elini sıkarak . Ilgın da aynı şekilde tebessüm ederek ellerini sıktı . Bir tür birbirimizi tanımıyormuş gibi yapma oyunu gibi birşeydi . Ne saçmalıyorum ben !

Ataberk eliyle oturun gibisinden bir işaret yapınca onlarda yanımıza oturdu. Ataberk Rüzgar'a birşey anlatırken Emre'de onları dinliyor bir yandanda Ilgın'ın saçını bukle yapıp geri bırakıyor birdaha sarıyordu . Saçlarıyla oynuyordu yani . Gökberk'te sert bir şekilde karşıya bakıyor gelen geçen sürtük kızlara bakıyordu .

"Şunu yapmayı kessene "diye hafiften fısıldadı Ilgın Emreye . "Banane"derken eğleniyordu Emre . Ilgın da ilk önce yapmacık sinirle bakıp sonra gülümsedi . Ardından Emre'de. Bakışlarımızı onlara çevirmiştik hepimiz . Yerinden doğrulup eteğini düzeltip "ıhım" dedi Ilgın . Emrede saçını çekti .

"Siz onlara bakmayın herzamanki şebeklikleri. "Diye ekledim konuyu kıvırmak amacıyla . Bana aptal aptal bakan Ilgın'a " Ne" dermişcesine bir bakış attım . Rüzgar "Akşam bir işiniz var mı ? " diye sorunca Ilgın "Yook" diye atıldı . Benim aptal arkadaşm . Niye hemen atılıyorsa . Ataberk " işim yok kardeşim " dedi . Emreye baktıklarında " Akşam annemler aile yemeğine gidecekti ama işim yok ayarlarım ben onlar tek giderler " dedi . Bende sap gibi kalmayıp cevap vereyim dedim .
Ama şu Ukala ile akşam biryere gitmek istemiyorum !

"Sen ? " diye sordu Rüzgar .
"Yok benim işim ama ben akşam biryere gelmiyeyim " dedim . Sırf Bay Ukala ile akşam biryerlere gitmemek için .

Gökberk cevabım karşısında bana baktı . Daha doğrusu hepsi baktı ama dikkatimi çeken taraf o oldu . Dudağını aralayıp konuşmaya başladı . "Ben herzaman müsaitim bro " dedi Rüzgar'a bakarak . "O zaman akşam sahile gidelim ? " Dedi Rüzgar . Ardından "Seninde gelmeni isterdik Mısra "diye ekledi . "Kafama eserse gelirim " dedim bende boş durmayarak .
Ataberk "peki "diyerek ayağa kalktı . "Kalkalım diğer derslere girip okul çıkışında Kafede buluşup kararlaştırırız " diyerek okula doğru yürüdü . Ilgın , Rüzgar ,Emre diye sırayla arkasından gidip okula doğru yürüdüler . Heralde bu odunun yerinden kalkmaya niyeti yok . 20 saniye kadar yerimde oturdum sonrasında ayağa kalkıp tam gidiyordum ki bileğimden tutup yanına oturttu . "Amaç ?" Diye sordum meraklı bakışlarımla . "Akşam sahile geliyorsun sırf bana inat gelmediğini anlıyorum çıkışta kafede görüşürüz o zaman " diye ekleyip ayağa kalktı . Ben salak gibi arkasından bakınca " Derse geç kalmak sana yakışmaz bayan " dedi . Bende ayağa kalkıp yanından geçerek ilerledim . "Akşam gelmiyorum "diyerek okulun kapısından içeri girdim .
Sen aptal mısın ?

Senin kadar değil iç ses .

Akşam gidiyorsun kızlar da olabilir unutmaa !

Kıskanıyordum . O kim ki kıskanıyorum of !

Arkamdan gelen Gökberk'e aldırmadan sınıfa ilerledim . Ilgın ile oturmak zorunda kaldım . Çünkü Pofuduk Ataberk'in yanına kurulmuş bile .

-----------------------------------------------------

İyi okumalar sevgili okuyucularım ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Delidolu Aşk (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin