Yeni bir bölümle Merhaba !
Umarım beğenirsiniz ☺
İyi okumalar
------------------------------------------------------
Ataberk'tenArkasında durduğumun farkında değildi . Şarkı mırıldanmıyordu artık . Denizi izlemeye başlamıştı. Acaba benden nefret mi ediyordu ? , yoksa gözünde eski ben varmıydım ? .. Hala beni farketmediğinde onu izlemeye başladım . İçki şişesini alıp kayalıklara fırlattı ." Kahretsin" diye bağırdığında aniden ona birşey olacağından korkup yanına oturdum .
"Mısram"
Kim olduğumu görmemişti . Ama anladığım tek şey o an sarılacak bir beden istediğiydi . Kollarıyla belimden sıkı sıkı tutuyor onu bırakacağımdan korktuğundandı sanırım bu hareketi .
Kendine geldiğinde benim olduğumu farketti ve :"Beni bırakma olur mu?" Dedi . Ağlıyordu aynı zamanda .
"Seni her neolursa olsun bırakmayacağım benimsin prensesim " dedim .
Başını tuttu sanırım başı çok ağrıyordu . Bir anda bayıldı .
"Mısra prensesim uyan ,uyan kardeşim " ona birşey olacak korkusuyla kaskatı kesilmiştim .
Büfeye koşarak su aldım yüzüne su çarptığımda uyanmamıştı ama hafifte olsa kendine gelebilmişti . Onu kucağıma alıp arabaya koştum . Kapıyı açıp içeri uzandırıp sürücü koltuğuna geçtim . Elimi saçlarımın içinden geçirip sonra evime sürdüm .
Evim diyorum çünkü ailemle yaşamıyorum .
Eve geldigimde onu arabadan indirip kucağıma aldım odamdaki yatağıma yatırdım içeride uyanmasını beklemeye başladım ...
Anlaşılan bayağı uzun sürecekti ayılması . Balkona çıkıp bir süre dışarıyı izledim . Onun gibi bir kızı nasıl üzdügümü falan işte .
Bayağı uzun süredir balkondan dışarıyı seyrettiğimi farkettim . Telefonumu çıkarıp saate baktım akşam saat 5:00 olmuştu .
Yukardan tıkırtı gelince merdivenlerden yukarı fırlamam bir oldu .
Mırıldanıyordu "Beni bırakma lütfen " sonrasında ağlamaya başladı rüya gördüğünden emindim veya kabus denilebilir .
Uyan mısra prenses hadi .
Mısra'dan
Gözlerimi açtığımda Ataberk'in bana baktığını gördüm .
"Noldu neden buradayım ? "
"Boşver şimdi bunları prenses "
"Ben eve gitsem iyi olacak "
Offf unuttum anahtarı unuttuğumu . Başım çatlıyordu zaten .
"Ataberk şey anahtarı evde unuttum ben çok ta uykum var" gülümsedi bana ve şunları söyledi .
"Dert etme bende kalırsın ve şimdi terasa çıkıyoruz hadi bakalım . "
Elimden tutup çekti . Ayakta duracak halim kalmamıştı .
"Ama ayakta duracak halim yok "
"Hımm demek öyle" daha ne olduğunu anlayamadan kendimi kucağında buldum terasa kadar kucağında taşımıştı .
Sandalyelerden birine oturdum dışarıyı izlerken onun seslenişi ile irkilip ona döndüm.
"Mısra bak Ilgın ve Emre den farklısın benim için . Yanlış anlama bunu . Yani daha bi özelsin . Ben aptallık ettim o an söyledim işte . Ama onu sevmiyorum . Zorladığın için parfide o ismi söylemek zorunda kaldım bende . Canın yandı biliyorum ne halde olduğunu "
"Bak Ataberk seninde dediğin gibi sende Ilgın ve Emre den farklısın benim için . Sende bunu yanlış anlama . Bak sana şuan kızgın değilim ama hafifte olsa dargınım . Sana tek söyleyeceğim şey şu o kıza ne yaparsam yapayım karşıma geçip onunla ilgili konuşma . "
"Zaten kaç yıllık prensesimi 2 haftadır tanıdığım sürtüğe değişmem . "
Bana kardeşce prensesim demesi hoşuma gidiyordu . Telefonum çaldı .
"Efendim "
"Napıyorsun kanka ya çok merak ettik seni . Emre yanımda oda seni merak ediyor konuşmak istiyor telefona veriyorum . "
"Tamam "
"Alo
"Efendim pofuduğum "
Hafif bir kahkaha attı .
"Mısır yarın buluşuyoruz Ataberke söylerim ben "
" Herşeyim benim yanımda . Ben ona söylerim Pofuduk . "
Telefonu daha fazla konusmalarina izin vermeyerek kapattım .
"Ataberk benim halletmem gereken işlerim var gelicem geri merak etme beni "
Gitmemem için ısrar etsede izin alıp bir şekilde vanslarımı ayağıma geçirip evden çıktım . Balkondan beni izliyordu . Öpücük yollayıp uzaklaştım . Keyifle halledeceğim planlarım vardı aklımda . O şırfintının akşamları nerede takıldıgını öğrenmek için mesaj attım Gökberk'e
:şey bu saatte rahatsız ettim kusuruma bakma ben Mısra . Numaranı kimden aldığımı sorma . Soruma cevap ver Aslı akşamları nerede takılır ? "
" Sahil yakınındaki Beach Bar da . Birdaha rahatsız etmezsen sevinirim "
Ona beni birdaha rahatsız etmezsen kelimesinin anlamını sonra soracaktım ama şimdi . Beach Bar a gitmek zorundayım . Sinirden yumruğumu sıkarak sahile geldim gözümü etrafta barı bulmak için dolandırırken sonunda buldum o barı . ilerliyordum öfkeyle . Bardan içeriye girdiğimde ipsiz kopsuz kişiler kızlarla takılıyordu . Ah zeki ben . O kızın sürtük olduğunu nasılda anlamışım hemen . İcerı giril kızı aradım buldum ."Ooo kimler burada "
"Sahile gelsene benimle birşey konusacağım seninle "
"Nedn bunu yapayım sence ? "
"Korkak deilsen gelirsin güzelim neyse gel bakalım . "
"Beraber dışarı çıkıp ara sokaklardan birine götürdüm onu bir okadar da ıssız bir yere .
Saçından tutup konuşup başımın etini yemesin diye de ağzını limle iyice kapattım .
"Bak yavru Gökberk ve Ataberk ten uzak dur . Sana ne demistim ben birdaha bu şekilde karşıma çıkarsan saçların alev alır . "
"Ne diyorsun sen ya "
"Dediğim şu seni gökberk de dövebilir başka bir kızda dövebilir ama ben kimseyi dövmem . Canını yakarım güzelim ;) "
Cebimden çıkardığım çakmağı saçlarına tuttum . Gözüm dönmüştü . Polis falan umrumda olmazdı . Ki gitmeye cürret bile edemezdi . Saçları alev alırken büfeye gidip iki şişe su aldım . Okadar da vicdansız değilim . Saçlarının yarısı yanmıştı resmen yanına geldiğimde . Suları kafasından boşalttığımda
"Sen nasıl bir kızsın önce yakıp sonra su tutuyorsun " ağlamayada başladı konuşurken .
"Tatlım gözüm sinirlendiğimde hiçbirşeyi görmez . Bak gördünmü ilk önce canını yakıyorum sonra hayatını kurtarıyorum . Neyseki vicdansız değilim . Hadi bana eyvallah . Seni birdaha arkadaşlarımın etrafında görmeyeceğim . Helede sevgilim gökberk'in . Oradan uzaklaşıyordum .
Ne demiştim ben sevgilim mi ? Bunu neden yaptığımı bilmiyordum . Ama böylelikle ondan uzak dururdu .
Mesaj atıp Bizi Aslı'nın sevgili sandığını ve çaktırmamasını söyleyecektim . Ama bir dakika ya bana birdaha rahatsız etmezsen sevinirim demişti . Egosunu okşuyor herhalde .
------------------------------------------------------
İnş beğenmişsinizdir .
Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen . İyı günler ☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delidolu Aşk (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionBazı yaşanmışlıklar yüzünden hayatının ona bir zindan olmasına inanmış bir kız , birden bire bu düşüncesinden vazgeçer mi sizce ? Bu soruya hemen yanıt vermek doğru olmayabilir. Yaşamış birinden , yani ondan cevabı duymak en iyisidir . Mısra'dan...