bolum 1

13K 172 16
                                    

Fugiki daichi
Yo Ben fugiki daichi.bugün erken kalktım çünkü çok heyecanliyim.ailem bugün 1 ay sürecek bir is gezisine gidicek.onlar ünlü bir şirkette çalışıyorlar.yurt dışında yeni açılacak bir dinlenme tesisi üzerinde çalışıyorlar.annem iç mimar babamsa inşaat mühendisi.
tabi kendi şirketi var ama küçük bir şirket.
Neyse.bunları düşünmeyi bırakıp yataktan kalktığım gibi ilk önce telefonumu şarja taktim ne de olsa o benim sevgilim.sonra ihtiyaçlarımı giderip okul kıyafetlerimi giydim ve assagi mutfağa gidip evin tek hizmetçisinin hazırladığı kahvaltıyı yaptım.ben masadan kalkarken ailem assagi indi.hazırlanmış ellerinde bavullarıyla kapıya gidiyorlardı.anem in yanina gidip vedalastim.annem bana 1 yıl yetecek para bıraktı.hizmetçiye zaten parasını önceden vermişlerdi. annemleri uğurladik tan sonra yukardan çantam ve telefonumu aldım evden çıktım.okula doğru yürümeye başladım.okul evden pek de uzak değildi.  5 dakkalık yolu da yoktu tabi.yürümem 1 saatimi alıyordu.sallana sallana yürüdüğüm için o da.
Arabayla 15-20 dakika sürüyor.
ben  yürümeye devam ederken arkamdan biri gelip günaydın dedi.dönüp kaito ya günaydın dedim.sonra birlikte okula yürüdük.okulda son derse kadar sıkıldım.arada uyukladım. Resim çizdim.ders dinlemek dışında neredeyse herşeyi yaptım.

jigme kardeşler ve alluriana yoktu.
Ben de tenefüslerde kaito,chieko ve itsuri ile konuştum onlara anne ve babamın  gittiğini hizmetçinin haftalık izin gününün yarin başlayacağını bizde buluşup konuşmayı önerdim ve yok olan 3 kişinin de yarın bize gelebileceğini anlattım. sıkıyorsa gelmesinler zaten. kabul ettiler.okul sonrasında kaito ve chieko öğretmenle konuşacaklarını söylediler.arada ask kokusu aliyorum da çaktırmayın. Onlar gittiklerine göre ben de eve tek başıma gideceğimi düşündüm ve telefonumun şarjını kontrol ettim daha vardı.okul bittiğinde direk eve doğru yol aldım telefonumu cebimden çıkarıp ilk önce sert kardeşleri ardım planı teklif ettim tabi yarın cumartesi kabul ettiler. onlara bizde kalacaklarını da söyledim. Çenemden de nasiplerini almis oldular ha.sonra allu yu aradım cevap vermedi.büyük ihtimal kız kıyafetleriyle erkekleri dolandırma derdindeydi.ben garip olunca arkadaşlarımın normal olması beklenemez tabi.
Çok garip.ama ben onun garip olmasını seviyordum. düşüne taşına eve vardım direk odama gidip yattım çünkü çok uykum vardı.yoruldum tabi karalama yapmaktan.
Ödev vermiyorlar mi ya da sana hiç kızmıyorlar mi okulda diye merak ediyorsaniz canlarım para her kapıyı açar özeldeyseniz tabi.
Hadi size iyi geceler.

Hii bu ilk yaoi kitabım umarım begenirsiniz.

DÜZENLENDİ.

ceza oyunu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin