Arada bir özel bölüm yayınlamaya karar verdim.
İyi okumalar...
Kaito haru
Chieko beni aramıştı.
Çok heyecanlıyım.genellikle ben onu arardım.benden onlara gelmemi istedi.film izliyecektik.
Filmi ben seçmiştim.çoktan romantik komedi izleyecek ve öpüşecektik.kısacası böyle bir şey hayal ediyordum.dolabıma biraz daha göz gezdirip bulduğum en rahat kıyafetlerimi giydim.siyah pantolonum ve mavi t shirt giydim.anneme dışarı çıktığımı haber verdim.
Dışarı çıktığımda ilk olarak babamın bana aldığı arabama gittim ve şöför koltuğuna yerleşip arabayı çalıştırdım.45 dakika sonra evinin önündeydim.o benim gibi ailesiyle yaşamıyordu.arabayı park ettim ve çıktım.kapının önüne geldiğimde zili çaldım.kapıyı açtı üstünde birşey yoktu. Altında ise eşorfman ı vardı.çok seksi görünüyordu.
Bakışlarımı ondan çekemiyordum ve beni kendime getiren onun içeri geç diyen sesiydi.tamam dedim.sesim boğuk çıknıştı.bu iyi değildi.şu an acayip onu öpmek istiyordum ve onun bu olan bakışları mantığımı kaybetmeme sebep oldu.ve onu öpmeye başladım.ilk şaşırdı ve ondan beklemediğim şekilde öpüşmeyi derinleştirdi.nefessiz kaldığımızda ayrılmak zorunda kaldık.ama bu brnim için yeterli değildi.chieko da biraz kızarıp üstündeki t shirt ü çıkarttı ve artık tenimiz birbirine değiyordu.
Bana biraz daha yaklaştı ve öpmeye başladı.erkekleğini hissediyordum.erekte olmuştu.
Bu hoşuma gitti ve ben de onun eşofmqnına uzandım ve aşşağıya indirdim.o da ayakları nı yukarıya kaldırarak tamamen çıkarmış oldu.biz böyle öpüşürken ve ben kendimden tamamen geçmişken erkekliklerimiz birbirine değmesiyle ne ara tamamen çıplak kaldığımızı anlayamadım.dudaklarımız ayrıldığında nefessiz kaldığım için derin derin nefes almaya çalışıyordum. Chieko da öyleydi.öpüşmekten dudakları şişmiş ve kızarmıştı.şu ana seksilikten uzak çok tatlıydı ve bende ona sarılma hissi uyandırıyıyordu.ve yine öyle de yaptım.ona sarıldım ve seni seviyorum dedim.chieko kızardı ve sakince ben de seni seviyorum dedi.ardından da beni yakında bulunan koltuğa itti.üstüme çıktı boynumu yalamaya başladı ben boynumdan huylanırdım ve onun böyle yapması benim kendimden geçmeme neden oluyordu.inliyordum.bu-bu çok zevkliydi.
Artık boynumu sadece yalamıyor,emiyor ve öpüyordu.artık dqyanamıyordum ve gelmek üzereydim.boynumdan yqvaşça ayrıldı ve elini aletime değdirdi.yavaşça okşamaya başladı.ilk önce başını sonrada tamamını ben ise inliyordum.çoktan tekrardan sertleşmiştim.chieko ise anlamıştı ne halde olduğumu.
Tanrım,onun seme benim uke olacağı hiç aklıma gelmezdi.
Dayanamıyırdum.bunun üzerine vücudumun heryerini öpetek ve yalayarak erkekliğime kadar indi.
Aletimi ağzına aldığında ve yavaşça git gel yapmaya başkadığında bütün vücudum titredi ve ağzına boşaldım.bunu istememiştim.ama o hepsini yuttu.
Sonra bana yaklaşıp dudağımı öpmeye başkadı.ağzımı açmamla dilini ağzıma sokması bir oldu.
DiLlerimiz arası bir dominqntlık yarışması vardı sanki ve bu nun bende hissettikleri muhteşemdi.ben ne hissettikleri düşünüp kendimdren geçmem sayesinde yarışmayı o kazandı ben onun ağzının içinde inlemekle kalıyordum.o bu haliyle tam bir semeydi.
Ama benim sememdi.o benimdi her haliyle.o dilini çıkarttıktan sonra dudağımı bir daha öptü ve dudağımdan ayrıldı.bana ters dön dedi.ah tanrım...
ben ters döndümde dilini deliğime dayadı.ve içini yaladı.inlemelerim artmış ve daha sesli bir hal akmaya başkamıştı.boşalan erkekliğim yeniden sertmeşmiş ve dikleşmişti.çok canımı acıtıyordu.
Ayrıca baya yorulmuştum.2 kere boşalmıştım.chieko birden içime girdiğinde bütün düşüncelerim gitmişti.nr düşündüğümü hatırlamıyordum ve şu an hissettiğim büyük bir acıydı.çok acıyordu ve ben farkında olmadan çığlık atıyordum inlemelerle birlikte.ama sonra rahatladım.çünkü alışmıştım.
Chieko biraz daha gitgelden sonra
İçime boşaldı ve aletini deliğinden çıkaradı.ve ben o anlık yorgunlukla uyumak üzereydim.
Ama aletimin acısı beni uyutmuyordu.bu yüzden chieko brni rahatlattı ve ben de derib bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ceza oyunu
Romanceiki erkek arasında geçen aşk anlatılır. boy x boy sevmeyen okumak zorunda değil. birkaç arkadaşin sıkılınca oynadığı oyun kendilerinin bile fark etmedikleri aşklarını ortaya çıkarır. Fark ettiklerinde ise neler olur? Birbirlerinden uzaklaştırmak mi...