Bir bölüme daha merhaba.
Ben yeni yazarınız şeyma.
Umarım bu bolumu de begenirsiniz.yorumlariniz bekliyorum.medyada ki şahıs allu dur.Alluriana Eikichi
Ah ah ne yorucu gün du bugün.1 haftadır kendime hedef arıyordum.sonunda buldum ve okula gitmeyip süslenip onun yanina gittim.
Adam kesinlikle kadın düşkünü salağın tekiydi.
Yani onu dolandırmak çantada kellik ti.benim sevdiğim birkaç özelliğim varsa onlar şansım ve güzelliğin dir.
Bu ismi güzelliği ile nam salmış fahişe annem verdi.
Ne yazıkki.babam zaten kim onu bile bilmiyorum.umrumdada değil zaten.neyse hedefine yaklaşmadan o bana geldi.tabi geldiği gibi kene gibi yapıştı.adama odaya gitmeyi teklif ettim ben hazırlanirken ona şarap getirmesini söyledim.o şaraplara geldiğinde fark etmeden 2 tane uyku ilacı attım.o içti ve uyku ilacının etkisiyle uyuya kaldı.ben de bütün parasını aldım be onu soyup sandalyeye zincirledim.fotolarını çektim.onu kolay kolay bırakmak niyetinde değildim çünkü.o ailesi olan bir çapkın bir is adamıydı.1 hafta tehdit edip para kazanmayı planlıyorum.ben işlerini hallettikten sonra klüpten çıktım evim ara sokaklardaydi.eve doğru giderken serseriler bana laf attı ben de ölene kadar onları dövdüm.istemedigim kişilerin bana sulanmasindan nefret ederdim.onlarla usum bittiğinde direk eve doğru koşmaya başladım.eve geldiğimde ilk önce kana bulanmış kıyafetleri yırtıp attım sonra da banya ya gidip duş aldım.banyodan çıktıktan sonra odama gidip telefonuma baktım 3 kere fugi kun aramıştı bu yüzden onu geri aramaya karar verdim.
Rehberden her ne kadar ona fugi kun desemde telefonda baka kun diye kayıtlıydı.(baka:aptal demek)
Onu aradım anında açtı bana sonunda geri döndün diyip açtı ağzını ve okula gelmememle ilgili konuşmaya başladı.yeter diye bagirmamla sustu.bu sefer de cumartesi günü yapacağı partiye davet etti.
Kabul ettim.aslında iyi bir arkadaştı.insan ruhunu anlardı bunun yanında salağa yatıp bizi eğlendirmeyi de vardı.neyse.teklifini kabul edip saat kacta gelebileceğimi sordum.aksam üzeri saat 4 gibi gelmemi söyledi.tamam diyip yüzüne kapadım ve yatağa yatıp direk uyku moduna geçtim.Bitti sonunda yehhuu.
Arkadaşlar oylarinizi beklerim....^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ceza oyunu
Romanceiki erkek arasında geçen aşk anlatılır. boy x boy sevmeyen okumak zorunda değil. birkaç arkadaşin sıkılınca oynadığı oyun kendilerinin bile fark etmedikleri aşklarını ortaya çıkarır. Fark ettiklerinde ise neler olur? Birbirlerinden uzaklaştırmak mi...