bölüm 12

1.5K 40 6
                                    

Yazar
Artık hepsi öğrenmişti.
İtsu nun hamile kalabileceğini.
İyi karşılamışlardı.
Chieko sadece biliyordum.dedi.
Arkadaşlarım hakkında ayrıntılı araştırma yaparım dedi.
Hepsi ona hak verdiler.
İtsu kızarıp.artık hiç kimse bir şey saklamayacak.herkes sırlarını ortaya dökecek.
Hepsi kabul etti.
Alluriana onların masaya gittiği gün onlara olanları bildiğini anlatmış ve onlardan arkadaşlar arasında sır olmaması gerektiğini söylemiş ve hiçbir cevap ı dinlemeyip çekip gitmişti.
İşte bu olanlardan sonra aradan 3 hafta geçmişti.bu zamana kadar birçok olay olmuş ve hrtkesin sırları birikmiş akadaşların araları açılmıştı.
Artık mezun oluyorlardı.bu yüzden sır diye birşey kalmayacaktı onlar için.
İlk önce itsu anlattı sırlarını ben hoshiyle çıkıyorum ve ben yaşıt olduğumda evlenmeyi düşünüyoruz.dedi.bu onun sakladığı en büyük sırdı.kimseye söylemeden sessizce evlenmeyi düşünüyordu.sırada haru vardı.

Haru- ben de chieko ile sevgiliyim ve biz de beraber olduk iki kez dedi.söyleyecek tek sırşarı buydu.sevgili oldukları söylemeye utanıyordu.chieko ise bu konularda çok sessiz kalmıştı.
Zaten nadiren konuşurdu.
Sıra allu daydı.ben genkei yi seviyorum ama asıl önemli olan benim ikinci kişiliğim.ben sadece kız kıyafeti giyerek insanlarla eğlenmiyorum.benim asıl işim...
Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama ben bir suikastçiyim.
Para için insan öldüren biriyim.
Kılık değiştirme ve kılıç kullanmakta ustayım dedi.
Ayrıca ben yurt dışına iş için gitmek zorundayım.belki bir daha japonyaya gelemem dedi.
Herkes çok şaşırmıştı.arkadaşının profesyonel bir katil olması onları titretmişti.ama genkei nin umrunda değildi.
Chieko ve fugi bu da senin hakkında hiçbir şey bulamamızın nedeni dediler.
Şimdilik En büyük itiraf allu nundu.
Fugi ah sıra bende dedi.
Ben hastayım ve yanlızca 2 yıl daha yaşayacağım.benim kalbim
çok daha küçük normalden.bu yüzden de büyün japonyayı 2 yıl içinde gezicek ve aşık olmaya çalışacağım.son zamanlarımı aşık biri olarak yaşamayı ve öyle de ölmeyi istiyorum.
Başka söylenecek birşey kalmamıştı.
İtiraflar herkesi rahatlatmıştı. .arkadaşlar ayrılıyorlardı.
Bu onları biraz üzüyordu.
Ayaklandılar ve herkes birbirleriyle vedalaştı.bu onların son anlarıydı.ya da öyle sanıyorlardı.
Herkes son birkez daha birbirine
Bakıp okuldan çıktılar ve herkes farklı yollardan gitti.bu onlar için bir sondu.
The end

Arkadaşlar kitabı bitirmek zorundaydım.kitabı yarım bırakıp bir daha ki yaza kadar bölüm yazmamak bunu sizlere yapamazdım.
İşte böyle bir son oldu.
Smut yoktu fazla kitapta ve bende bu yüzden sizden özür diliyorum.
Sizi seviyorum.

Acemi yazar...

ceza oyunu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin