Arkadaşlar medyadaki şahıs itsuri arata dır.
hatırlatmafugi ceza zamanı diye bağırdı.sızin cezanız...
Genkei jigme
ikiniz den biri, hanginiz daha önce boşalacak.önce boşalan çırılçıplak biçimde dışarı çıkıp ben tam bir aptalım bir işi bile doğru düzgün başaramıyorum diye bağıracak.deyip güldu.tam bir piç. fugiiii seni pislik aşırı olmadı mı bu.ceza içinde ceza ne ya.
neyse normalde bir kızı tavlamak çok kolaydır benim için.nede olsa okulda populardim ama ne yazık ki yanlış yerde ve zaman da duran kız bana çatmıştı.
Bunları düşünmek istemiyorum düşündükçe sinirim bozuluyor.kendimi yavaşça silkeledim ve allı ya baktım bana başlayalım mi diye sordu.kafamla onayladım.ikimizde baksirimizla kalacak kadar soyunduk.ben daha fazla dayanamadım ve onun yıllarca hasret kaldığım dudaklarına yapıştım.nazik bir şekilde öpüyordum.bu öpücüğün adi sen benimsin di.yollar önce bir sevgilim vardı ama o beni aldattı ve allu benim intikamımı aldı.tabi nasıl yaptığını söylemedi.yine kız kıyafetleriyle dolandırmıştır onu.neyse biz öpüşürken ben yavaşça dudaklarımı çektim allu yu belinden tutup kendime bastırdım ve yavaşça boynuna yöneldim amacım kendimi tahrik etmekti.çünkü ilk ben boşalacak ve allu nun rezil olmasını engelleyecektim.ben boynunu nazik bir bicimde öptükten sonra ısırmaya başlamıştım.kendimden iz bırakmak istemiştim onun vanilya kokan teninde.aslında allu her ne kadar insanlarla yakınlaşıp dalga geçsede bakir olduğunu biliyordum.bir gün onu kendimin yapmak istiyordum.ama bu is için fugu picine güvenmeliydim.ben iz bırakırken elimle de alllunun aletine değdirdim ve sıkmaya okşamaya başladım birden fark ettim ki allu ben aletini oksadigim anda boşalmıştı.ondan sonrada ben boşaldım.fugu evet kaybeden allu.dedi.ben tuvalete gidiyorum diyerek ordan uzaklaştım.allu yu o şekilde görmemeliydim.
Dayanamazdım.
Fugiki daichi
Allu tam giderken onu durdurdum.senin yapmana gerek yok aslında ben sadece genkei nin benim telefonuna geç cevap vermeleri yüzünden intikam almıştım.banyoda gir de temizlen bir.
Bu arada sonraki kişi hoshi .kağıdını oku.kâğıtta polisi ara ve dun geceki performanstan etkilendim demek.
Kolaymış peki bu kimin fikri diye sorduğumda kaito benim dedi.hoshi eline telefonunu aldı ve gizliye ayarladı ıp sini değiştirdi polisin bizi bulmasını istemiyordu.ayrıca onun kirli çıkıları çoktu.polis telefonu açtı hoshi konuşmaya başladı.dun geceki performanstan etkilendim hala aldığım senk in etkinindeyim istediğin zaman tekrar yapalım dedi.polis ahhh öylemi bebeğim o zaman yarin aksam evime gel dedi.
ahhh tam bir rezillik.hoshi bunu düşünmemişti anlaşılan ama toparlandı ve gülümseyip üzgünüm yanlış aramisim sesinize de dikkat edemedim diyip adamın yüzüne kapattı.
Ben olaya mudahele edip bu fikir de başarıyla tamamlandı.dedim bu arada allu da gelmiş bizi dinliyordu.
Sonra alluya dönüp sıra sende dedim.o da kağıdı açtı ve karşı cinsin kıyafetlerine bürünerek şarkı eşliğinde soyunmak diye okudu ardından da kendi fikrim gelmiş bana dedi.ben de tamam öyleyse hazırlan dedim.o ben her zaman bu tur şeylere karşı hazırım dedi ve daha önce görmediğim bir çantayı alarak başka odaya gitti.geldiğinde üstünde çok seksi kadın kıyafetleri vardı.telefonunu eline aldı ve bir şarkı açtı bu şarkı genellikle direk dansları için kullanılırdı.sonra dans ederek seksi kıyafetleri yavaş bir bicimde çıkartmaya başladı.bu dansı yutkunmama sebep oldu.dans bitip baksir la kaldığında üstünü giyin bu görevde tamamlandı dedim sonra saate baktığımda 12 ye geliyordu ben bence artik dinlenelim sad3ce 2 kişi daha kaldı onlarda haru ve itsuri .artik yarin yaparsınız dedim.onayladılar ben de benimle gelin size odalalarinizi gostereyim dedim.odamdan çıktım ve misafir odalarının olduğu kata geldim kapıda isimleriniz yazıyor girin banyo yapın ve dinlenin.enerji lazim size dedim.sonra kendi odama gittim.banyoya girdim kısa bir duş aldım sonra da yatağıma yattım çünkü çok uykum vardı.bugün iyi yorulmuşum bakalım o ikisi ne yapacaklar diye uykuya dalmadan önce aklımdan geçirdim.Heyy bu uzun bir bolum oldu bana gore ama neyse önceki yazdığım silindi bende tekrar yazmak zorunda kaldım.ah ah iligim çürüdü yazmaktan.bir dahaki bölüme ne olucak bakalım.
Jaaanee.
Bolum tam 580 kelime oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ceza oyunu
Romanceiki erkek arasında geçen aşk anlatılır. boy x boy sevmeyen okumak zorunda değil. birkaç arkadaşin sıkılınca oynadığı oyun kendilerinin bile fark etmedikleri aşklarını ortaya çıkarır. Fark ettiklerinde ise neler olur? Birbirlerinden uzaklaştırmak mi...