bölüm 4

4.9K 112 10
                                    

Selaaam.fazla uzatmadan hemen hikayeye geçiyorum.medyadaki fugi dir.

Fugiki daichi
Bugün özel bir gün olucak.
Çünkü arkadaşlarımla toplanıp eğlence yapacaz.
Onun için de yataktan hemen kalktım.ilk ihtiyaçlarımı giderdim sonra da mutfağa indim kendime omlet hazırladım.omletimi yerken saatin çoktan 12 ye geldiğini gördüm.aceleyle tehi ki yeyip mutfağı temizledim.sonra sırayla kendi odamı ve birkac yeri temizledim.saate baktığımda 1.30 a geliyordu.hemen banyoya girdim kısa bir duş aldım sonra da hazırlanıp eşyalarımı alarak dışarı çıktım.ilk önce birçok film aldım.sonra oynayabilecek oyunlar ve abur cubur aldım.eve doğru yürürken saate baktım 3.40 a geliyordu.eve aceleyle gittim eşyaları yerleştirip yerler için için duş aldım.saate baktığımda 4.00 du.hazırlandım ve assagi indim.kapı çalıyordu.kapıyı açtığımda herkesin kapıda olduğunu gördüm.dakik olmaları ürkmeme sebep oldu ya neyse.onlar içeri girerken hoshi kapıda kök saldim neden açmadın bir turlu diye bağırdı.ben daha birşey diyemeden itsuri kavga etmeyin diye çığırmaya başladı.sonra da chieko biraz susun şimdiden başım ağrıdı diye söyledi.tabi onun sözlerini nedense herkes dinliyor.hemen sustuk.ben özür dilerim dedim ve onları odama yonlendirdim.odama çıktıktan sonra herkes rahat bulduğu yere oturdu.biraz sohbet ettik.sonra ben hadi film izleyelim dedim.kabul ettiler bir tane korku filmi taktık odamdaki tv ye. İtsuri filmin yarısına gelmeden bağırmaya başladı.tabi chieko tarafından azarlarındı.
Ben de ona izlemek istemiyorsan neden mutfaktan aburcubur
getirmiyorsun dedim.tamam dedi.5 dakka sonra geri geldi.o aburcubur ları yerken biz ayrıca film de izledik.film bittikten sonra kimse konuşmadı.ben de oyun oynayalım dedim.reddedebildim.o oyunlar sıkmaya başladı dediler.ben de bir sure susup ne yapabiliriz diye düşündüm ve aklıma gelen bir fikirle sırıtmaya başladım.herkese bakıp neden ceza oyunu oynamiyoruz dedim.bana baktılar bir sure ve kabul ettiler.ben de anlatmaya başladım 1 kişi kalacak şekilde 3 çift olsun dedim.amacım allu ve genkei yi birleştirmekti.tamam dedim ve çiftleri söylemeye başladım.
1.çift :kaito ve chieko dedim.onlar çocukluk arkadaşıydılar.
2.çift : allu ve genkei dedim.
3.çift : itsuri ve hoshi dedim.

Bir de baktım ki hoshi kızarmış itsu ya bakarak.genkei bana minnettar bir sekil de bakıyor.bundan dolayı gülümsedim ve anlatmaya devam ettim.elime 7 kağıt aldım ve dedim ki herkes bu kağıda yapabilecek bir fikir yazsın.daha sonra bunlar karıştırilarak dağıtilacak.eğer size gelen isu yapmaz veya yapamazsanız eşinizle birlikte cezalandirilacaksiniz bendeniz tarafından dedim.
Herkes onayladı ve oyunun birinci aşaması olarak kağıtlara fikirler yazılmaya başlandı.

Ohhh sonunda bitti.ne dersiniz gençler bu uzun ve güzel bir bölüm oldu değil mi.o zaman ben kaçar oylar ve yorumlar sizin ellerinizden öper.
^●^

ceza oyunu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin