Arkadaslar okulların acilmasina az kaldi.
've ben simdiden derse baslamak zorundayım.
Bu yuzden bolumler gec gelecek.once yazdigim butun bolumleri yayinlamayi düşünüyorum. Medyadaki itsunun sinirli hali dır.Itsuri arata
Ahhh uyandığım zaman yüzümü acıyla burusturdum.2 saat boyunca kotu bir halde sex yaptik.
En azindan ben kotu durumdaydim.daha sonra bayilmisim.bir dakika icime bosaldimi ?bosaldiysa banyoya goturup yikadimi,?
Ahh olamaz o da yanimda yattigina gore bunlarin hepsi oldu.lanet olsun.banyoya götürmemiş.hıh sen anca o koca kıçını devir yat zaten.
Hemen kalktim 've bonyoda yikanip deligimi temizledim.
Benim ailemde bazi erkeklerde kadinlik hornanlari da var bu yuzden eger bir erkekle sex yapacak sak icine bosaldiktan 2saat gecerse onun spermleri icimizde döllenir.
Banyodan ciktim.giyinip teknenin ust katina cikip fugi yi buldum.
Bana odanin video kaydını göstermesini istedim.
Fugi sülalem raad şeklinde sırıtıp noldu yetmedimi başka bir oyun da yine böyle birşey yaparım artık.dedi.t shirt üne yapıştım ve salak misin olum hamile kalabilirim basıldıktan sonra ne kadar geçtiğini öğrenmem lazım o yüzden istiyorum dedim.
Fugi ben izledim ne yazıkki basıldıktan 3 saat sonra anca kendine gelmişsin.
Off bu is başımıza patlamazsa iyi olacak dedi çok ciddi duruyordu.
Lanet olsun lanet olsun o hala yatıyor.
Fugi bana baktı ve bir sakın ol sen banyo ya oyun mı dedi.
Evet dedim ve tamam o zaman yapmamız gereken iki şey var bir ilaç alıp bebek olmasını engelleyecez.şimdiden.
Yada biraz daha bekleyip öpüp olmadığını o zaman anlayacağız.eğer hamile kalırsa an da gidip aldıracağız.tabi hamile değilde ilaç alırsan bu sana zarar verir.ahh beklemekten başka şansımız yok dedi.
Şimdi git uyandır onu şimdilik hiç kimse birşey bilmeyecek sağlayacağız dedi.
Ona baktım ve baya uzun konuştun fugi dedim.
Fugu düşüncelerinden ayrılıp kes sesini de dedigimi yap ailen oğullarının erkekle evlenmesini istemez ve eminim erkek bir gelin de istemiyorlardir jigme gil.
Ben de tamam dedim ve assagi ya indim o avlağı uyandırdım.
Bana sevgiyle baktı ay canım ya beni seviyor bir dakika şu an olmaz...
Kalk ya öküz gibi yatıyorsun.git banyo yap giyinip yanıma gel seninle konuşmam gerek dedim.
Hoshi bir öpücük yok mu sevgilim katı olmamalısın hem küçük boyuna göre konuşmalısın dedi ve yavaşça yatakta oturur hale geldi ben de sinirle kafasına bir yumruk geçirip ne sevgilisi sapık her id hemen dedigimi yap diye kükredim.bu benim karakterime yakışmıyor ama cidden bu durum çık kritik ahh nen böyle değilim ben böyle değilim neyse sakinlestim.hoshi yarim saat sonra yanıma geldi yani üst kata konuştuktan sonra üst kata çıkmıştım fuginin yanındaydım.diğer leri eğlenmiş ve daha sonra ise tekne limana git miş ve dağılmışlar bir tek biz kalmışız.tabi sonra öğrendim bunu.hoshi geldi yanımıza ve niye bu kadar kızdın bunlar sana yakışmıyor itsu dedi.sonra da fugu ye dönüp diğerleri nerde dedi.fugu gittiler birtek biz kaldık dedi.hosni o zaman biz de gidelim ne bekliyoruz dedi onun açısından haklıydı da neyse.boşver.fugu çok ciddi bir biçimde hosni videonuzu izledim ve merak ettiğim birşey var dedi.hoshi sor neyi norsk ettiysen dedi.fugu yine ciddi bir biçimde itsunun içine boşaldın mı ve ne neden bakır birine bu kadar sert davrandın bak vücuduna hertarafinda izler var ve salak her id bu çocuğu neden ıssirdin kopekmisin sen dedi.hoshi şaşırdı ve ha dedi.
Bu soruları beklemediği çok açıktı sınra issirdigimi hatırlamıyorum sanırım kendimde olamayacak kadar arzuma yenik düşmüşüm dedi.sonra da evet içine boşaldım dedi yüzü kızarmıştı ve niye bunları soruyorsun dedi.fugu niye sını boşver hadi evlerinize dedi ve bizim eşyalarımızı elimize tutuşturup hadi hadi dedi ve ekledi hoshi jigme itsuri aratayi evine birak yoksa sonuçlarına katlanirsin dedi.
Sonra hosni ile ben tekneden çıktık hoshi taksi çağırdı taksiye birlikte bindik ilk önce benim evi tarif etti.taksi hareket ettiğinde ise fugi nin ciddi olması ve soruları niye sorduğunu benim ona soru sıcağını sandığını söyledi ona cevabim boşver sadece merak dedim.sonra da yalandan korkmuş gibi yapıp ciddi hali çok korkutucu dedim sonra da kafasına vurup uyuya kalma bir daha dedim.hoshi gülümseyip bir daha yapacakmiyiz dedi ahh nalet çocuk dedim.10 dakika sonra evime gelmiştim taksiden indim ve parayı verecekken hosni taksiye gitmesini söyledi.parayı veremedim.şimdi aileme olanları na dil açıklayacağım belki de açıklamam ne de olsa fugi kimseye söylememi yasakladı ayrıca daha hamile olup olmadığın belli değil.hem aileme anne baba ben sevdiğim erkekle yattım in un hatası yüzünden hamile olabilirim mı diyecektim daha neler.
Neyse.bakalım yarın neler olacak.Sevgili saygılı yaoi okurları bu size bahsettiğim sürprizdi.
Güzel değil mı?
Sizce hamile mi?
Peki ya hoshi neler düşünüyor?
Bir daha ki bölüm neler olacak acaba merakla bekleyeniz.Acemi yazar şeyma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ceza oyunu
Romanceiki erkek arasında geçen aşk anlatılır. boy x boy sevmeyen okumak zorunda değil. birkaç arkadaşin sıkılınca oynadığı oyun kendilerinin bile fark etmedikleri aşklarını ortaya çıkarır. Fark ettiklerinde ise neler olur? Birbirlerinden uzaklaştırmak mi...