bölüm 8

3.2K 81 9
                                    

bölüm smut varrr.
Yani okumak zorunda değilsiniz.ben uyarırım.

Hoshi jigme
İtsuri çok isteksiz görünüyor.
Sağa sola sallanarak odaya gidiyor ve ben bundan beni sevmediğimi be istemedi gibi çıkarıyordum.
Sanki yasama sevincini kaybetmiş gibiydi.oysa ben tam tersiydim.mutluydum.onu seviyorum ve içinden fugi bir ise yaradı sonunda diye düşünüyordum.ahhh bu beni deli ediyor .
Niye beni sevmiyor ki anlamiyorum.
Keske beni sevseydi.
Kendimi zad zor tutabiliyordum.
Onun o beyaz kıçını düzmemek için.
[:-)]
Neyse bugün hayatımın en güzel gününü yaşayacağım.
Aklımdan geçen fantezileri. Hepsini uygulamak ve haftalarca sürecek iz bırakıcam onda.
Sertleşmeye başladım su an yürümekte zorlanıyorum...

Yazardan
İtsuri yatağa oturdu .yol boyuca hoshi nin yiyecek gibi bakan bakışlarını hissetmişti.
Korkuyordu ama ne çare o hoshi yi seviyordu ama daha romantik bir bakirlige elveda isterdi.haftalarca iz birakacagindan emindi hoshi nin.bu yüzden hoshi donup bu isi çabuk bitir dedi.
Hoshi gülümsedi bu gülümsemenin anlamı itsuriye bu isten o kadar kolay kurtulamayacaksın o yüzden olabildiğince zevk almaya bak gibi gelmişti.
Artik korkudan terlemişti bu yüzden oturduğu yataga iyice sindi.hoshi gülümseyerek elinde olan kemeri itsuriye yaklaşarak ilk önce kıyafetlerini çıkarıp çıplak bıraktıktan sonra el ve ayaklarını birbirine bağladı.bunu yapmak istemezdi.fugi nin kemeri vermesinin nedeni aksama kadar onların sevisebilecegini bilmesiydi çabuk bitirmelerini istiyordu.
Hoshi kendi kıyafetlerinize çıkardı artik o da çıplaktı erkekliği beton kadar sertleşmiş ve dik bir şekildeydi.
İtsuri onu görünce gözünden yaş akmaya başladı.kesinlikle o çok acitacakti.
Hoshi ona yaklaşıp ilk önce gozyaşını diliyle sildi sonra da dudaklarını öpmeye başladı eksiklikleri birbirine deşiyordu hoshi itsurinin üstüne çıkmıştı.
İtsuri artik ağlamayı bırakmış zevk almaya başlamıştı.
Hoshi dudaklarını hafifce açıp seni hazırlamalıyım yoksa kesinlikle çok canın acır dedi.
Bir kez daha dudakları öpüp çekildi elini itsurinin deline getirdi ilk önce bir parmağını soktu delik çok sıkıydı sonra ikinci parmağını soktu Oydur o inlemeye başlamıştı çoktan acıyordu.hoshi iki parmağını makas şeklinde açıp kapayıp deliği genişletmeye çalışıyordu.sonra da 3.parmağını soktu bu parmakla birlikte izlemeyi bırakıp bağırmaya başladı itsuri canın açısından bağırıyordu.
Hoshi parmaklarını çekti ve o parmaklar çıktığında deliği kanamaya başlamıştı evet delik genişlemişti ama itsuri artik bakir değildi.hoshi erkekliğini itsurinin deliği ne getirdi ve bir anda içine girdi bu parmaklardan daha çok acımıştı.yeniden ağlamaya başladı itsuri bu yüzden hoshi onun içinde gel git yaparken dudaklarımla onun vücudunda iz bırakıyordu öpüyor ısırıyor ve emiyordu hoshi onun deliğin de iyice içine girip tatlı noktasını buldu ve oraya vurmaya başladı itsuri daha fazla dayanamadı ve güçlü bir şekilde inledi.çoktan sertleşmişti hoshi elini itsurinin kendininden daha küçük erkekliğin in ellemeye başlamıştı onu elliyor ve sıkıyordu itsuri buna dayanamadı ve hoshi diye inleterek boşaldı onun eline bu boşalmaya vücudu acıyı ve zevki tatmış bir bicimde bayıldı.
Hoshi de onun içine boşaldı ve erkekliğini çıkardı ve kemeri çıkarıp itsuri nin Bayılmış bedeninin yanına uzandı.

Arkadaşlar bu bolum için cidden çok uğraştım ve bu benim hayatında yazdığım ilk smuttu .
Umarım begenirsiniz.
Ve size ilerde büyük çok bitip bir sürprizin olduğunu keyifle açıklarım.
Merek etmeniz dileğiyle sevgili yaoi okurları.

ceza oyunu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin