Sedíš na posteli a z očí sa ti leje vodopád sĺz.Ako to mohol urobiť? Slúbil ti predsa že spolu budete "navždy". Nedajbože ak od neho máš nejaké darčeky,plyšákov,šperky..Stále ich mačkáš v ruke a dokola si pozeráš vaše fotky.Hypnotizuješ jeho profil na fb,čítaš si vaše spoločné správy,spomínaš na všetko čo si s ním zažila a zožieraš sa tým.
Poviem ti to asi takto.On ti vrazil nôž do chrbta a ty si s ním ešte krútiš a spôsobuješ si bolesť. Myslíš si,že som to nezažila? Áno viem,že váš zťah bol iný,že ste sa nadovšetko lúbili a že nechápeš prečo to urobil..
Nepochybujem o tom,že si mu písala,prosila ho aby ste tú "krízu" prekonali a aby sa vrátil a ostali ste spolu. Ublížil ti,ale on presne čaká toto.Že ho budeš prosiť.. Áno,je to kruté,ale je to tak. Chlapi sú svine,a tým,že ho prosíš,mu akurát lichotíš. Chceš ho späť? Povieme si to takto.
V prvom rade ho prestaň prosiť. Dobre,chápem,že si myslíš,že sa nad tebou zlutuje a vráti sa k tebe,ale to by bol s tebou iba z lútosti a to hádam nechceš. Skús mu ukázať tú druhú stranu. Spomeň si,ako to bolo keď ste sa spoznali.Bola si usmiata,možno aj trošku si ho naťahovala svojou nedostupnosťou,robila si si srandu a tým si ho zbalila.Prepáč,ale teraz je z teba troska. Ukáž mu,že si taká ako na začiatku,aby sa znovu do teba zamiloval.
Najprv ťa naučím,ako sa s rozchodom zmieriť a potom ho spolu získame späť. Možno mu chceš vrátiť to,čo spôsobil on tebe a možno si naivná princezná a chceš,aby to bolo tak ako predtým. Vo všetkých prípadoch ti pomôžem. Začneme tým,že sa už konečne pred ním prestaneš ponižovať. Môžeš mať aj iných chlapcov,tak si buď toho vedomá. Nepíš mu.Nepros ho. Len mu tým ukážeš svoju slabosť.
Takže,dámy..Začíname :)
ČTEŠ
Rozchod? Prekonaj ho
RandomÁno,viem aké to je dostať kopačky.Plačeš do vankúša,nenávidíš celý svet,prežieraš sa čokoládou a v hlave si prehrávaš všetky detaily vášho vzťahu. Viem presne ako sa cítiš. Ale ja ti pomôžem rozchod prekonať rýchlejšie,dokonca (ak to bude možné) ti...