Sebavedomie alias návrat k hrdosti

345 4 0
                                    

Pamätáš si ešte obdobie,kedy si neriešila chlapcov? Mala si len kamarátov a kamarátky, možno nejakú tú najnajnaj kamarátku, s ktorou si blbla. Čo krúžky, záujmové aktivity? Áno, tábory,tanečný krúžok alebo futbal je už dávno za Tebou.. Ale povedz mi, kedy si zrušila kamarátky alebo frajera len preto, aby si si dopriala čas pre seba? Sme dievčatá, alebo teda už ženy, a preto dokážeme celý deň čakať na telefonát od chlapa,a hneď ako zavolá, vystrelíme z postele a utekáme s ním na kávu.


My ženy sa časom (väčšinou až keď sa popálime) naučíme jednu vec - neskákať ako chce chlap, ale ako chceme my. Zoznámime sa s chlapcom, sme celé bez seba a úplne zabúdame na seba:

- odvoláme termín u kaderníčky,lebo... s ním máme rande

-prestaneme chodiť po škole do posilňovne,lebo... ho chceme vidieť

-nechodíme von s kamarátkami...aby mal pocit,že je úžasný

-celkom si zmeníme plány,lebo.. je šanca,že by nám mohol zavolať

-nevieme sa sústrediť v škole... každú chvíľu vyťahujeme z tašky mobil, či nám náhodou nenapísal správu

-nevieme sa sústrediť doma pri písaní úloh a príprave do školy či práce ....stále dookola kontrolujeme mailovú schránku, či nám náhodou nenapísal

-vzdáme sa vlastného postupu, kariéry, len preto... aby sme podporili svojho partnera v jeho sľubne sa rozvíjajúcej kariére

-postupne sa vzdávame VŠETKÝCH svojich snov, lebo našim jediným snom je ON.


Videli ste už niekedy chlapa zavolať do holičstva a povedať: "Ahoj Karol, prepáč ale zajtra o tej druhej prísť nemôžem,lebo som si spravil program s Luckou."

Nie. To chlap nikdy neurobí, ani keby ste mu deň predtým spravili sedem-chodovú večeru a striptýz na lustri. Jednoducho zajtra o druhej na neho nemá nikto nárok, iba holič Karol. 

Celý deň sa fláka s kamarátmi a potom večer si spomenie, že oh ja mám aj frajerku, nudím sa, nemám čo robiť idem jej zavolať. A ty mu zdvihneš hneď po prvom zazvonení,tvoje nechty budú úplne dohryzené z toho nekonečného čakania na jeho hovor, v priebehu blesku sa oblečieš a utekáš za ním. To čo je? Prečo ty si svoje záujmy zrušila kvôli nemu a on nemusel ani prstom pohnúť?

Nemáš sa hrať na nedostupnú a zrušiť ho hneď ako ti zavolá. Aj on by mal niekedy rozmýšlať kde si,či naňho myslíš a ty sa kvôli nemu nemôžeš vzdať samej seba. Tiež niekedy máš tréning tenisu, kaderníčku, alebo chceš byť niekedy sama, čítať knihu, alebo uznávaš plánovanie rande skôr, čo znamená, že keď ti chlapec zavolá o deviatej večer a tebe sa to zdá neskoro, nebojíš sa mu navrhnúť iný a vhodnejší čas,napríklad nasledujúci deň poobede. Musíš mať aj vlastný názor. Viem,že si pobláznená,ale musíš niekedy sa prekonať. Musíš vyvenčiť psa, tak mu zavolaj, ideš so mnou? Ideš, nejdeš, zabavím sa aj bez teba. Nepros ho,aby bol s tebou, lebo to bude brať ako povinnosť byť s Tebou a nebude sa z toho vôbec tešiť. A uvidíš, že čas strávený s Tebou si začne viac vážiť.


Pýtaš sa,ako súvisí táto kapitola s knihou. Súvisí. Lebo musíš zistiť, čo všetko si vo vzťahu robila zle, aby si chyby neopakovala, a hlavne aby si nestrácala seba,svoju hrdosť,potreby,záujmy, koníčky, cieľe,sny,... Jednoducho,aby si nestratila SEBA kvôli chlapovi,ktorý nemusel ani prstom pohnúť.


Rozchod? Prekonaj hoKde žijí příběhy. Začni objevovat