Tak,onedlho budeme mať za sebou prvý krok a tým je "zotavenie sa z rozchodu" áno,bude to pár dní trvať,ale postupne budeš silnejšia a silnejšia.
MImochodom,ak máš nejaké otázky,kľudne mi napíš,budem len rada :) Hocičo,čo ťa napadne. Buď koment,alebo mi napíš správu :))
Keď chceme,aby bol niekedy ešte s nami,alebo sa do nás ešte niekedy zamiloval,musíme prejsť celým prvým krokom a tým je uvedomiť si svoje chyby a byť presvedčená,že to je minulosť.
Máš s ním krásne spomienky,uchovaj si ich,ale nezaťažuj sa s nimi a urob za vasím vzťahom hrubú čiaru.Aspoň zatiaľ.
Povieme si 4 hlavné dôvody,prečo vzťahy končia a prečo ste sa rozišli vy.A nie,neni to preto,že si našiel inú.Ak si našiel inú,tak si ho k tomu donútila práve ty.Rozišli ste sa pre jeden (alebo možno aj viac) z týchto dôvodov:
1.) Vynucovanie si prílišnej pozornosti
Vysvetlím. Toto je veľmi častá vlastnosť,ktorá je tak trochu (tak trochu dosť) zabijakom vzťahu.Hoci si myslíš,že tvojmu partnerovi to prišlo "roztomilé",je vedecky aj mentálne aj neviem ako dokázané,že to úplne zabíja príťažlivosť. Ak si na ňom príliš "závislá", bude ťa brať ako samozrejmosť a skôr či neskôr si nájde inú,ktorá mu bude tak trošku neprístupná a bude mu vzácna a bla bla bla..
Ľudia potrebujú výzvy. Keď sa niečo stane "príliš jednoduchým", je pre ľudí prirodzené zobrať sa a odísť. Je to určitý mechanizmus prežitia, ako sa hovorí "Musím nájsť novú výzvu, nudím sa!"
Ak si si vedomá tejto chyby,skús najbližšie byť "ťažšia" korisť a tzv. výzva..
2.) Prehnané kontrolovanie
Nie,nie som žiarlivá stíhačka. Len sa zaujímam kde je,čo robí,akých má kamarátov atď. Rpbíme to podvedome,aj keď si to mnohé neuvedomujeme. Čím menej slobody mu dáme,tým viac ju bude chcieť,a aj keď nebude chcieť,raz podľahne inej.Prečo? Lebo je to chalan. Túži babu stále dobíjať, a nikto predsa nechce,aby mu jeho priateľka pripomínala jeho mamu.
Žiarlivosť je obrovský prejav neistoty,a neistota postupne ničí vzťah. MAj svoju hrdosť. Ide von s kamarátmi,tak skoč ty na babskú jazdu s kamoškami :)
3.) Potreba neustáleho utvrdzovania sa
Táto vlastnosť ide ruka v ruke s neistotou vo vzťahu. Spýtala si sa niekedy svojho partnera „Som v tom tučná?" ..Alebo vlastne,my baby máme vo zvyku okrem tejto otázky sa pýtať aj: "Miluješ ma vôbec? A ako to bude ďalej? " a podobné. Je to veľký krok vedľa. Čím viac sa pýtame,či sme tučné,tým viac ho o tom presviedčame.
Skús byť sebavedomá. Je to atraktívne
4.) Nevera
Je jasné, že nevera je obrovský zabijak vzťahov. V stredoveku by si kvôli nej bola odsúdená na smrť za cudzoložstvo. Niet pochýb o tom, že ľudia, vo všeobecnosti, negatívne vnímajú takéto správanie. Preto si nabudúce všetko dvakrát premysli dokým sa pokúsiš urobiť nejakú hlúposť!
Nebuď prekvapená, ak si partnera podvádzala a váš vzťah stroskotal. Opäť pripomínam, každý rozpadnutý vzťah sa dá 100% zachrániť, ale tento zoznam ti pomôže predísť možnému rozchodu.
Tak,toto sú dôvody rozchodu.. A nie,nepresvedčíš ma,že tvoj rozchod má dôvod iný. Ale môžeš to skúsiť. Kľudne mi napíš,a môžme všetko prediskutovať :)))
ČTEŠ
Rozchod? Prekonaj ho
RandomÁno,viem aké to je dostať kopačky.Plačeš do vankúša,nenávidíš celý svet,prežieraš sa čokoládou a v hlave si prehrávaš všetky detaily vášho vzťahu. Viem presne ako sa cítiš. Ale ja ti pomôžem rozchod prekonať rýchlejšie,dokonca (ak to bude možné) ti...