Áno,určite si o tom už počula. "Príťažlivosť vďaka predstieranému nezáujmu"
Keďže si bude myslieť,že ti je ľahostajný,bude ho to žrať,a bude sa ti snažiť dokázať,že je hodný prosenia a bude chcieť za každú cenu ťa vidieť ho prosiť.Tým si chce zvýšiť ego.
Predstav si,že by si niekomu dala kopačky a on by ti na to celé povedal len že "ok". Divné nie? A toto je presne to isté. Keď budeš pôsobiť lahostajne,on bude chccieť zistiť,či ťa to vôbec trápi,či si smutá atď.
Tak,už sme v druhom kroku. Druhý krok už naznačuje,že ho ideme získať späť.Musíš byť ale najprv úplne vyrovnaná s rozchodom,aby si mohla uroviť tento krok.
Je toho celý net. Všetky tie "poradne" tvrdia: Nekontaktujte ho x dní..bla bla bla.
Vysvetlíme si to nejak takto.Áno,pôjdeme aj my na to tak.Svojho bývalého by si nemala mesiac po rozchode kontaktovať. 30 dní. Minimálne.
Ale veľa ludí urobí predtým jednu zásadnú chybu.
Myslím si,že určite si ho prosila aby s tebou zostal.Plakala si,presvedčala ho..Ponižovala si sa. To je tzv slabý signál. Na tom neni nič zlé,ale keď ho chceš späť,musíš prejsť na silné signály.
Silné signály sú prejavy nezáujmu..Jednoducho povedané, jasné signály sú ukazovatele, vďaka ktorým si bude tvoj/a ex myslieť, že sa kvôli rozchodu netrápiš. Napríklad, keď ťa partner nechá, namiesto plaču, prosíkania a presviedčania, aby prehodnotil svoje rozhodnutie, mu jednoducho povedz: „Ok, vlastne to cítim rovnako."
Tak,a keď si ho prosila a neviem čo,to nevadí,len musíš prejsť na silné signály a potom do kroku "žiadny kontakt"
Áno,chápem,že keď si nebudete písať,že na teba zabudne,ale to vôbec neni pravda.Len si to uvedomí.
Predtým,ako začne "žiadny kontakt" si ujasníme,že to znamená,že mu v žiadnom prípade nebudeš písať,volať..Proste nič.
A to najdôležitejšie,predtým mu napíšeš vetu napríklad : "Chcem ti povedať, že si myslím, že náš rozchod bol skvelý nápad. Myslím, že sme už skutočne potrebovali byť každý sám. Ďakujem. "
Potom je ideálny čas na "žiadny kontakt" . 30 dní. Potom si povieme,čo mu máš po mesiaci napísať atď.. A ešte jedna vec,v žiadnom prípade nemôže vidieť,že si žiarlivá...
ČTEŠ
Rozchod? Prekonaj ho
DiversosÁno,viem aké to je dostať kopačky.Plačeš do vankúša,nenávidíš celý svet,prežieraš sa čokoládou a v hlave si prehrávaš všetky detaily vášho vzťahu. Viem presne ako sa cítiš. Ale ja ti pomôžem rozchod prekonať rýchlejšie,dokonca (ak to bude možné) ti...