Žiadny chlapec nechce mať pri sebe uplakanú,hysterickú,deprimujúcu,zronenú... proste smutnú babu..
Áno,už si to počula milionkrát.Určíte si na všelijakých stránkach čítala,že ako máš "prekonať" rozchod. Máš ísť von s kamarátkami,máš si nájsť hobby a bla bla bla..
No. To ti teda nebudem opakovať,len ti to zhrniem. Viem,že tešiť sa je to posledné,čo teraz dokážeš. Nemáš chuť na nič a úplne to chápem.Nehovorím,že to bude lahké,vstať z postele a usmievať sa.
Musíš to ale zo seba dostať. To,že to v sebe budeš dusiť,ti moc nepomôže. Zavolaj napríklad kamarátke a vyrozprávaj sa. Vybehnite von. Ani tvoj bývalý neni zavretý medzi štyrmi stenami. Choď na hoďku von,na nákupy s kamoškou alebo sa len tak choď niekam prejsť.
Pomôž rodičom.Dobre,toto asi neurobíš,ale skús nad tým popremýšlať.Keď im pomôžeš,tak za prvé,zamestnáš sa a aspoň na chvíľu nebudeš nad ním rozmýšlať, a za druhé, najbližšie ťa napríklad rodičia pustia na dlhšie von,za to,že si im pomohla.
Pochop,že tvoj bývalý ťa chce vidieť smutnú.Chce si dokázať,že bez neho si stratená. Skús trošku znížiť jeho ego a ukáž mu,že sa vieš smiať. Aj keď tomu neveríš,myslí na teba. Aj keď ti možno povedal,že ťa už nelúbi,že to už s tebou nejde..aj tak si sem-tam pozrie tvoj profil.Rozdiel je v tom,že ty jeho profil navštíviš 1500krát za deň a on si ten tvoj prezrie tak raz za dva dni. Aj ak má už inú. Tak bež von, a ukáž mu,že sa vieš baviť.Môžeš napríklad dať na fb fotku s kamarátkou,kde sa usmievaš,bavíš a ver mi,aj keď ťa možno blokol,aj tak si tú fotku pozrie. Možno cez kamaráta,možno inak ale zaujímať sa o teba bude.To nerieš ako. Žiadne smutné statusy nepíš,žiadne deprimujúce blbosti proste nič. Ukáž mu,že si šťastná. A nepíš mu. Ignoruj ho,a hlavne ho nepros.
Chce po rozchode zostať kamarát? To je blbosť. Povie,že ťa má rád ako kamarátku,ale že ťa už nelúbi. Môže sa to stať,ale v tomto prípade by mu mala povedať niečo v štýle : "Dobre chápem,vlastne máš pravdu,bude to tak lepšie" . Nič vac. Ale to si povieme potom,keď budeme v štádiu,že ho ideme "získať" späť.
Teraz by si sa mala sústrediť len na seba. Skús si nájsť nejaké hobby. Šport. Niečo o si už dlho chcela vyskúšať. Staraj sa o seba. Nalakuj si nechty,vyskúšaj nový účes.. Hocičo. Rozmaznávaj sa. Čítaj knihy. Venuj sa kamarátkam.Nauč sa variť..Študuj..Čokolvek... Proste sa nemôžeš zožierať. Vymysli si niečo. Skladaj puzzle,alebo sa začni učiť taliansky.. Máš milión možností.
Ak ti mám poradiť,skús ísť behať,alebo zbehni do fitka.Kúp si švihadlo a poskáč si..Cvičením dáš zo seba von všetko negatívne,lebo cvičením v sebe podporuješ hormón,ktorý spôsobuje eufóriu.Veim,ženemáš náladu cvčiť,ale premôž sa.
Nie neni to lahké.Ja viem.Ale neozývaj sa mu.Nezdvíhaj mu mobil ak ti náhodou zavolá.Nepíš mu.Neodpisuj. Už sa prosím neponižuj.
Poviem ti čo robiť,ver mi :)
ČTEŠ
Rozchod? Prekonaj ho
RandomÁno,viem aké to je dostať kopačky.Plačeš do vankúša,nenávidíš celý svet,prežieraš sa čokoládou a v hlave si prehrávaš všetky detaily vášho vzťahu. Viem presne ako sa cítiš. Ale ja ti pomôžem rozchod prekonať rýchlejšie,dokonca (ak to bude možné) ti...