Povieš si, veď ja predsa poznám tieto slová. Ale akú vysokú sebaúctu máš? Dáme si klasický príklad. Je vzťah, bývajú spolu a zrazu týpek povie: "No, vieš, sme spolu dlho, potrebujem si oddýchnuť. Lúbim Ťa ale dajme si pauzu". Rozhodne sa odísť. Čo urobí klasické dievča. "Prosím nechoď, veď my sa lúbime, všetko napravíme, zachránime, zmením sa.." Dievča ktoré má svoju sebaúctu, sa ponúkne, že mu pomôže s balením. Tým pádom zaúčinkuje príťažlivosť opačných pólov a týpek sa rozhodne ostať, lebo uvidí, aha, ona ma neprosí, prečo? Veď ostatné by sa o mňa pobili. No, zvládne byť aj bezo mňa, ale ja ju vlastne lúbim... Na nejaké balenie úplne zabudne.
Ale prečo je to tak? Príťažlivosť, prečo sa priťahujú opačné póly si necháme na inokedy. Jednoducho, samozrejme, že to nie je tomu dievčaťu jedno, a nie je to ani tak, že by ho nelúbila a nebolelo by ju to. Ale má sa rada. Má rada sama seba. A vie, že tým, že by ostal nasilu, z lútosti, by ublížila len sama sebe. A to ona nechce. A nedovolí. Má svoju hodnotu, tú si drží. Nechceš byť so mnou? Nebuď. Ja ťa nepotrebujem ku svojemu šťastiu. Takto treba jednať. Nemôže naše šťastie byť závislé na iných ľuďoch. Tým by iní ľudia mohli ovládať náš život.
Chlap alebo chlapec si osvojí vzťah aký máme my k sebe. Keď vidí, že dievča si váži samo seba, začne si ju vážíť aj on. Naopak, keď vidí, že sebaúcta je pre ňu cudzie slová, časom sa k nej začne tiež správať ako k handre.
Pokiaľ chceš vedieť o tejto téme viac, moja motivačná "kniha" Motivácia-sprav si dokonalý život.. Kapitola 2 :) ... Príp. si skopíruj link - https://www.wattpad.com/myworks/69851651-motiv%C3%A1cia-sprav-si-dokonal%C3%BD-%C5%BEivot
ČTEŠ
Rozchod? Prekonaj ho
AcakÁno,viem aké to je dostať kopačky.Plačeš do vankúša,nenávidíš celý svet,prežieraš sa čokoládou a v hlave si prehrávaš všetky detaily vášho vzťahu. Viem presne ako sa cítiš. Ale ja ti pomôžem rozchod prekonať rýchlejšie,dokonca (ak to bude možné) ti...