Maj rada sama seba

190 2 0
                                    

Ľudia, bábiky  moje, počúvajte ma. Chcem vám niečo vysvetliť. Budem sa znovu opakovať, znovu vám bude hovoriť o tom, ako nemáte byť závislé na chlapovi, ale táto téma je v tomto naozaj veľmi dôležitá. Ja vám neviem dať presný návod, ale viem vám povedať, čo pomohlo mne. Ach, ešte stále to bolí, a to prešlo už toľko času. Prešla som si rozchodmi, svojimi, taktiež nie raz ku mne prišli kamarátky s plačom, videla som, stretávala ľudí po rozchode. Tieto baby, boli strhané, bez života, vysaté z energie...Ja som sa tak naplakala, ničila sama seba. Ale prečo?

Predstavte si, že máte ranu. Chlap alebo chlapec je náplasť. Nalepím si na svoju ranu leukoplast a tým pádom ranu nevyliečim, len sa na ňu nemusím pozerať. Nie je to prípad jedného dievčaťa. Snažíme sa vyplniť "diery" v sebe. "On ma doplňuje" - povedzte mi koľkokrát si poviete túto vetu? Ale nie. On ma nedoplňuje. On mi dáva pocit, ktorý mi chýba. Ja som s ním preto, lebo potrebujem počuť, že ma lúbi, že ma má rád, že aspoň pre niekoho mám hodnotu. My ženy to potrebujeme počuť aké sme pekné. Pretože si to nevieme povedať samé. Presviedčame sa niekde hlboko hlboko v sebe, že on je ten pravý, že ho milujeme a že lepšieho už nenájdeme. Pane Bože, žienky moje, kde sme stratili hrdosť?

Viete, každá z nás potrebujeme byť single. Aspoň určitú dobu kým sa naučíme spoznať a hlavne mať rada sama seba. Ja nemôžem byť s niekým, kto ma "doplňuje". Kto doplňuje moje "diery". Ja musím mať rada sama seba a byť s niekým, pretože mi nič nechýba, ale mám toho navyše. Ja mám sama seba najradšej zo všetkých, ja si zaslúžim toho najlepšieho, ja si doprajem. K tomuto, aby sme spoznali samé seba, nestačí deň niekedy ani celý život. Ale chlap tiež nezruší svoj program len preto aby mohol zavolať a čvirikať svojej priateľke ako ju lúbi. Zlatko, úprimne mi povedz, koľkokrát si zrušila kamarátky, rodinu presunula na druhú kolaj, keď ti zavolal tvoj miláčik? Ty si náplň jeho voľného času, on je náplň tvojho každodenného času. Myslíš na neho stále. A prečo on sa s tebou stretne keď má "čas" ? Keď ide s kamarátmi, ani raz im nepovie: "Kluci, mrzí ma to, ale volala mi tá moja a chcem ísť s ňou tam a tam". Dokonca niekedy im ani nepovie, že ide svojej láske zavolať. Počká, kým má čas a až potom zavolá tej svojej drahej. On má rád sám seba. A verte mi, keď sa to naučíte aj vy, keď nebudete chlapca potrebovať ale chcieť, tak váš vzťah bude naozaj pevnejší.

Nebudete mi veriť, budete si vravieť, čo to tu tá kecá, nejaké motivačné veci.. Ale verte, raz všetko prebolí. Aj mňa ešte sále zabolí rozchod, a to som myslela, že som už vyrovnanejšia. A znovu vám trápne opakujem, som tu stále a som tu pre vás, babeny, kľudne mi napíšte, neni to slabosť, nebojte sa. Rozchod je bolestivá záležitosť. Ale, prosím vás, bojujte. Neponižujte sa. A nezabudnite, som tu pre vás. Som vaša podpora, sama viem, čo to rozchod je. Viem ako to bolí,. Preto som tu. Ale, každá bolesť bude raz naša výhra.

Rozchod? Prekonaj hoKde žijí příběhy. Začni objevovat