Robíš asi to, čo každý človek po rozchode. Hladáš na internete,cez kamarátky a pod., tipy, ktoré by ti pomohli získať späť. Veľmi dlho som sa snažila nájsť rady na túto myšlienku. Možno si už skúšala mu písať,ignorovať ho a spĺňať podobné triky. A pomohlo? Pochybujem...
Zoberme si to z pohľadu prírody. Už od pradávna chlapi lovili korisť.Chlap ide na jazero alebo do lesa, a dokáže kľudne aj celý deň rybárčiť a číhať na jeleňa. Ak jeleňa získa svojou usilovnosťou, vráti sa domov celý natešený aj so svojou novou korisťou. Všetkým sa samozrejme stihne pochváliť. A hneď ako príde domov,začne na vypchatú hlavu jeleňa hladať vhodné miesto. Väčšinou končí v obývačke.A rovnako to chlapi alebo chlapci berú aj teraz.Keby si im položila mŕtveho jeleňa pred dvere,dokonca možno ešte väčšieho,ani oňho nezakopnú. A vieš prečo? Lebo to pre nich neni výzva.Nemuseli ani prstom pohnúť na to,aby jeleňa chytili. Chlapec potrebuje výzvu,chce loviť a dobíjať. To neznamená,že mu budeš doživotne nedostupná,ale keď sa mu budeš prosiť a poddávať,nebude ťa brať ako výzvu. Nemôžeš sa mu ako jeleň pred dvere len tak zúfalo dať, ale musíš ho nechať aby sa snažil aj on. Čiže, bombardovať ho správami,prosiť sa mu, tým dosiahneš len jedno - ignor.
A ako s ním začať komunikáciu? Keď prejde obdobie "žiadneho kontaktu" (30 dní bez akéhokolvek kontaktu) skús mu napísať niečo v zmysle: "Ahoj,len ma tak napadlo,že One republik bude mať nabudúci týždeň koncert v Blave! Tak som si povedala,že ti dám vedieť,viem že ty si ich mal moc rád"
Používaj výkričníky,to vyvoláva v človeku šťastie. Vidíš? Je to obyčajná správa,bez tej blbej otázky ako sa máš,čo robíš,chýbaš mi a pod. To ani neopováž písať,že ti chýba. Musíš pôsobiť vyrovnane.
Znovu opakujem,že ak máš ťažké obdobie,potrebuješ sa vyrozprávať,poradiť,hocičo,kľudne mi napíš,som tu pre teba :)
ČTEŠ
Rozchod? Prekonaj ho
De TodoÁno,viem aké to je dostať kopačky.Plačeš do vankúša,nenávidíš celý svet,prežieraš sa čokoládou a v hlave si prehrávaš všetky detaily vášho vzťahu. Viem presne ako sa cítiš. Ale ja ti pomôžem rozchod prekonať rýchlejšie,dokonca (ak to bude možné) ti...