13.Bolum

9.1K 566 48
                                    

Merhabalar ve iyi okumalar lütfen yorumlayin nasıl gidiyorum merak ediyorum.

Aaaooo Can çok kötü bakıyordu . Dahasi Gökhan beyde bana doğru geliyordu.

"Merhaba sizi bir yerlerden çıkaracağım ama ??

Hatırlamamış ama unutmamista yani sayılır . Aman kızım sanane sen sevgiline baksana gözleriyle Fatihani okudu okuyacak

"Efendim ben Gizem Can beyin kişisel asistaniyim. Bi kaç yıl önce Üniversiteme söyleşi için gelmistiniz ordan tanışıyoruz

"Ahh evet şu gülen kızdın dimi simdi hatirladim

Domates oldum söylememe gerek yok sanirim

"Sey evet o benimm.

Tam Gökhan bey ağzını açmış bisey söyleyecekken Can araya girmisti.

"Gidelimm mi Gizem ??!!!!

"Ahh tabi Can bey

"Gökhan bey tekrar tanıştığımıza memnun oldum

"O şeref bana ait

Ve ellerini tutup öpmüştü . Ben öldüm ben bittim hayır adama değil tabiki tamam biraz heyecanlandim ama asil Canin bakışları beni öldürmüştü .

Hemen peşine takılıp asansöre bindik ve tek kelime etmedi bende sesimi çıkarmadım tabi. Çıkışta şoför kapıyı açınca

"Mehmet arabayi ben süreceğim bugün sen evine git

Dahada korkmalimiyim ?? Bende mecbur öne bindim. Birden gaza basıp sürmeye başladı . Aslında kıskanması hoşuma gitmisti ama suratına bakınca hevesim kaçıyordu .

"Can ?

Ses yokk

"Can

Ses yokk

"Can ??

"Ne var ne var Can Can !!!!!

"Ya niye bu kadar sinirlendinki

"Niyemi ??Elin adami sana orda kur yapiyo bide sen gülüyorsun kişisel asistanimmis söylesene sevgilisiyim diye !!!!

"Sacmalama işle özel hayat bir tutulmaz ayrıca sen o 2 metre kızın yanında kendin dedin asistanım diye şimdi bana burda laf söyleyemezsin !!!!

Resmen arabada bağırıp duruyorduk. Arabayi birden kenara çekip dudaklarima yapıştı . O kadar sert öpüyorduki canımı acitiyordu ama sesimi cikaramadim elimden geldiğince karşılık verince dahada sakinlesmis öpüsmeside normale dönmüştü .

...........................................................................................................................................................

Canla kavgalarımız kıskanclıklarımız bile güzeldi .. Ömür onunla gecermıydı acaba ??? Onu bilemem ama su an mutluydum . Huysuzlukları ve asidi mükemmellıyetcılıgı olması dışında tabı.. Sabah alarmın melodik sesıyle uyanıp hemen duşa koştum . Fazla zaman kaybetmeden çıkıp üstümü giyip ofisin yolunu tuttum. Bu taksi işi bana fena patlayacak gibiydi .

Nerdeyse maasımı taksilere verecektım artık. Tam zamanında şirketin önüne gelince derın bır oh çektim . Sevgilim patrondu ama valla iş konu olunca hiç taviz vermıyordu sagolsun milletin yanında azarladığı bile oluyordu. Aslında olması gereken buydu ama işte genede birazcık şımartılmak fena olmazdı degilmi. Hemen asansöre binip katı tuşladım. Aynaya bakınca saçım başım dağılmıştı gene.... Allah razı olsun valla kim asansöre ayna koyma fıkrını attıysa...Hemen saçımı düzeltip asansörden çıktım. Masama bir koşu gidip elimdekileri bırakıp Can ın odasına girdim .Her sabah havalandırması gerekıyormuş ve benım yapmam lazımmıs kimse girmeyecekmıs odaya felan filan ...

AŞKIN ÖLÜMÜ (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin