18. Bolum

8.1K 490 55
                                    

İyi okumalar....

Bütün hayatım boyunca babasızlıgımı fazlasıyla çekmiş hep başka uğraşlar bulmustum. Kitaplar ..En büyük dostlarım asklarım , acılarım ve umutlarım olmuslardı.Bide hep olan biri vardı. Ömer.. Benden hep en iyi olan biriydi . Hayatımda hep yapmaktan kacındıgım şeyleri o yapmıstı. Banada göz devırmek ve nasihat etmekten başka bisey kalmamıstı. Teorıde zırt kutuplar birbirini çekermiş farkında olmadan hep çekmiştik birbirimizi .

1 saat sonra

İnsanın ait oldugu yere ''evine '' gelmesı müthiş birşeymiş . O salak davetten kaçıp Ömere gelmıstım. Evime huzuruma gelmıstım. Hala Can ını Ömerı mı sevdiğimi bilmiyorum . Hiç kızmayın ben bu güne kadar duygularını dondurucuya atmıs biriydim . Şimdi 2 erkek var ve ben ne hissettiğimi bilmiyorum .

Simdi sessizlikte huzur bulmuş , Ömer ilk kapıyı açtığında korktuğum tepkiyi vermemis sadece sarılmıştı .Simdi o lanet bana karakter olarak büyük olan elbiseyi cikarmis Önerin tişörtlerinden birine ve eşofman altını giydim.

Tişörtümü genzime çekip kokladim. Özlemişim . Odadan çıktığımda Ömeri başı yerde otururken buldum. Konusma sırası gelmişti iste.

"Ömer ??

"Gel buraya otur canim

Yanina oturup bende başımı öne eğdim . Herşeyimi bilen adamdan şu an utaniyordum. Bi kelimesi bile beni ipten alir yada ölüm sandalyeme tekmeyi vuracakti.

Birden temasiyla irkildim. Elleriyle yüzümü kendine cevirdi. Gözleri . Bu seferki bakışı çok farklıydı ..

Ask ?

Özlem ??

Hangisiyde bakışlarındaki daha önce görmediğim ??. İstemsiz yutkundum. Bi adım yaklaştı . Kalbim artik bağımsızlığını ilan etmis ben bile rahatlikla sesini duyuyordum. Sonra gözlerimi kapatim kabullenmistim.İtiraf etmeliyimki özlemiştim .

Bir buse birakti sonra anlima sonrada yavasca geri cekildi.

Çıplak kaldim sanki bi anda . Yersiz yurtsuz kaldim o uzaklaştıkça . Öptüğü anlim bu sefer alev alev yaniyordu sanki . Her kitapta okudugum "Öptüğü yer alev alev yaniyordu " Cümlesini simdi iliklerime kadar hissetmistim.

"Uyu istersen biraz yorgun görünüyorsun

"B-en sey teşekkür ederimm

Hiç birşey demeden çıkıp gitti. Bu neydi simdi konusmak yerine gene kaçmıştı !!!

Gercektende günlerdir yorgundum. Hep kabuslarla uyanmis uykum bile yarim kalmisti. Yatağa uzanınca onun kokusuyla uykuya daldim....

..............................................

Ömer ' den

Karşımdaydı işte günlerdır rüyalarımı işgal eden çocukluğum , gençliğim ilk aşkım ilk busem karsımdaydı. Hiç birşey sormadım ne diyebilirdim kı sarıldım sadece günlerdir burnumda tüken kokusunu daha fazla bekleyemedım. Konuşulacak çok sey vardı ama şu an tek önemlı şey onun benim yanım da olmasıydı.İlk ne zaman sevdiğimi anladım bilmiyorum galiba hep sevıyordum. Çok kadınla birlikte olmuştum oda biliyordu ama hep başkalarını anlatırken ona bakıp daldığımı bilmiyordu .Hep ben anlatmıştım hayatımdakı kadınları ama ilk defa o da anlatmıstı . Sevdiğini aşık olduğunu hayatında hiç böyle şeyler yaşamadığını anlatmıştı . Ben ne yapmıstım .... Hiç birşey ... İyi bir dost gibi tavsiyeler vermiştim . İlk defa baska bır erkek için ağlamıştı benim omuzlarımda . Evet evet anlatılacak çook sey vardı hemde çok sey ...

AŞKIN ÖLÜMÜ (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin