Cand ajunse acasa Phraxina se ducea direct in camera ei cand fratele ei a inceput.
-Hei Phrax! Ce faci? Unde ai fost? De ce nu miai raspuns la primele intrebari?
-Hai lasama Mefysbacaciosule! Nu e treaba ta ce fac!
-Ba e! Sa nu uitam ca eu sunt urmatorul la tron nu tu! Si in plus..
-In plus mai taci!Mereu te lauzi cu asta! Zici ca e singurul lucru pe care poti sa-l faci! O stai!Chiar este!
-Mamaaaaaa! ! Phraxina iar se ia de mine!
-Phraxina nu te mai lua de el!spuse mama lor.
-Mefysto a inceput! Ca de fiecare data! ! raspunse Phraxina.
Dupa qcestea a mers in camera ei si a inceput sa vorbeasca cu jurnalul.
"Draga, jurnalule.Acum am venit de la biblioteca. Tocmai mam certat iar cu fratele meu.Tiam povestit vreodata de familia mea?Hai sati povestesc.Deci...am un frate, Mefysto! Eu prefer sai spun Mefysbacaciosul.E un bacacios.Numi vine sa cred ca are iubita! O! Stai! Nu mai are! Da...Imi place sa fiu rea cu el.Doar cu el! Si cu Eliza. O uras din toata inima. O urasc! Nu cat imi urasc fratela dar o urasc!Oricum, ceed ca si Zaleeilei I se intampla asta.Oricum mai e si tatal meu care tot zice sa nu am incredere sa bat toti vampirii si sa caut odata un dragon ca el la varsta mea avea 15! Daca avea 15 acum de ce acum are doar unu? Ce? Au murit ceilalti? Sau ma mintit? Cred ca a doua varianta.Orcum cred ca seman cu mama.Noi suntem singurele normale din familie.Si asta a fost familia mea.Hai pa."