SEUNGHYUN
Stojím v předsíni předpotopního domu a zmateně se koukám na tři podivně oblčené chlapce mého věku. Mají na sobě až příliš odhalující kombinézy a čelenky s kočičíma ušima. Otec říkal že můj hostitel bude trochu výstřední ale i velice štědrý. Pořád si nedokážu představit že je to muž a toleruje ve svém domě tak odhalující se lidi stejného pohlaví. Mě to přijde nechutné. Ani ne, ta myslěnka že by můj hostitel mohl být teplouš, spíš to že to takhle odhaluje světu. Povzdechnu si a najednou si mě jeden „kočičí muž" všimne.
„Nazdar kocourku." Zavrní mi do ucha a mě se z toho zježí vlasy na zátylku. Je pravda, že je roztomilý ale mě se líbí dívky a nehodlám na tom nic měnit. Nikdy, nikdy, nikdy. To znělo uboze. A zoufale. Přece nic nepopírám. Musím se uklidnit.
„Promiň, ale nevíš kde bych mohl najít pana Kwon Ji Yonga?" vykoktám ze sebe a snažím se nevnímat jeho ruce na svém těle.
„Musíš nahoru po schodech a první pokoj vlevo je jeho ložnice. Asi ještě spí."
Asi ještě spí? Je 11.23.. Najednou mi zmáčkne zadek a postrčí mě ke schodům. Snažím se ignorovat ruměnec, který způsobilo jeho gesto.
Najednou už stojím před dveřmi, které mě dělí od mého hostitele. Bude mladý nebo starý? Tlustý nebo štíhlý? V tom okamžiku se dveře rozlétnou a první věc čeho si všimnu je to, že na jeho posteli leží nahý muž. Pak seberu odvahu podívat se mu do obličeje.KWON JI YONG
Ještě že jsem si oblíknul župan. Přede mnou stojí roztomilý kluk a je rudý jako rajče, to nebude nejlepší dojem. Otočím se na Daesunga. Rozvaluje se na mé posteli. Přikročím k němu a zašklebím se na něj.
„Zmiz Daesungu" řeknu mírně a on hned vyskočí. Miluju jak jsem si ho hezky vycvičil. K němu necítím nic, mám ho jen na...
„Dobře." Přeruší proud mých myšlenek zatímco vrhá pohledy po nováčkovi a přitom si zavazuje župan. Přistoupí ke mě a divoce mě políbí, ale já ho vůbec nevnímám, protože je mi jasné že s Daesungm by mohl být ten malý nezkušený chlapeček v nebezpečí. Odstrčím ho od sebe.
„To stačí. Jdi dolů."
Dae odejde a já se podívám na nováčka.
„Pojď dovnitř. A zavři za sebou dveře."