SEUNGRI
Probudí mě lehké zatřesení. Promnu si oči a zjistím že jsem ze sedu sklouznul na zem a tam jsem taky usnul. Seunghyun stojí a kope do mě špičkou své odrbané tenisky. To mě zároveň přivádí k tomu, že už není ve své bílé košili ale v normálním civilním šedém tričku a černých třičtvrťácích.
"Odvedou mě do druhé budovy na pozorování." konstatuje stroze a s hlasitým povzdechem si sedne na rozestlanou postel.
"Spal jsi?" ozvu se po chvíli a on prudce zavrtí hlavou.
"Přemýšlel jsem o něm. Celou dobu co jsi spal a i teď. Nemůžu toho nechat. Nemůžu přestat. On nechce abych přestal." zadívá se na svoje ruce a mě je při pohledu na něj opravdu špatně.
"Nech to být. Nemysli na něj. Opustil nás, má co mu patří." nevím co to vypouštím z úst, ale nemůžu to zastavit. Je mi zle a vím že mu to ubližuje.
"Mlč!" zavřískne a začne se tahat za vlasy a vrtět hlavou.
Před nepatrnou chvíli byl naprosto v pořádku a tohle všechno s ním udělaly mé tři věty. Postaví se a začne si pro sebe něco mumlat.
Líbí se mi pocit moci ale dobře si uvědomuju že se musím omluvit. Jenže mezitím ze mě lezou další mé skryté myšlenky a běsy.. které bych si měl nechat pro sebe. Bože, já jsem blbec!
Přestaň mluvit! Přestaň mluvit!
Nevím co říkám, jen vidím jak moc to zraňuje Seunghyuna.3. OSOBA
".. je mi z něj zle a pocit že už tu není by neměl uspokojovat jenom mě, ale i tebe. Uvědom si, že nás jen využíval pro svou vlastní potěchu." křičí jeden z dvou chlapců a druhý si zacpává uši a vrtí hlavou. Oba jsou zmatení a vyděšení jako mláďata bez matky.
"Ne, ne, ne, přestaň!"
"Byl to ubohý lhář."
"To není pravda."
"Přiznej si to. Opustil nás. Nenávidím ho."
Vyšší z chlapců se rozpláče. Jeho slzy dopadají do vlasů tomu stále sedícímu.
"Přestaň. P .. prosím přestaň." vzlyká a odtahuje se ke zdi.
"Ne, musíš to konečně pochopit. Byl to zrádce."
"Odejdi prosím. Jdi pryč." vyšší z chlapců přerývaně dýchá a zády naráží do zdi. Sveze se po ní do sedu. Druhý beze slova odchází a nechává toho první propadnout nekonečnému zoufalství.zatím ještě vůbec nevím jak se to bude vyvíjet a už je to docela dlouhý... měla bych to brzo nějak ukončit ale nejdřív musím nějak záhadně oživit Kwona a dát ho dohromady se Seunghyunem... taky by to chtělo Seunghyuna usmířit se Seungrim a neudělat z něj cvoka, snad se mi to povede :DD