Capitolul 8 ,,Totul''

281 16 3
                                    

-Heiii iubitule trezeste-te, e ora 16, Doamne cât de bine am dormit în bratele tale. îmi spuse-se asta în timp ce mă mângâia și mă săruta în continuu.

-Heii iubita mea si eu am dormit foarte bine, pielea ta miroase atat de bine incat as sta langa tine in pat luni de zile.

-Hai nu fii prostut, am o geanta de voiaj plina cu creme, e chiar normal sa fie asa sii nu sunt multe sa sti, prietena mea intr-un timp avea jumatate de baie plina de creme, cand intrai acolo puteai spune ca e o mica explozitie la cate erau. Si in timp ce ma tortura cu parul ei care imi intrase in nas si in gura i-a venit o idee.

-Iubitule, mi-a venit o idee, ce ar fi ca dupa ce ne ridicam din pat, in timp ce eu fac cafeaua tu iti suni parintii si le spui ca in noaptea asta o sa dormi la mine. Am o geanta plina de vodka si foarte multe idei, deci ce spui?

- Nu prea stiu ce sa spun, sunt sigur ca nu or sa fie de acord si daca le zic asta or sa ma intrebe foarte multe lucruri plictisitoare, cum ar fi cine esti, de unde ne cunoastem,daca o sa stam cuminti si chiar nu vreau sa-i mint... Auzind asta privirea ei sa innegrit, pentru prima data ma privit cu ura si se abtinea din greu sa nu ma pocneasca, dar nici macar nu a spus vreun cuvant pana cand am dat eu sa ma ridic din pat si atunci a inceput sa ma loveasca puternic cu perna.

- Babalaule!!! Esti cel mai nesimtit baiat pe care il cunosc, am venit special pentru tine si tu ma refuzi. Incep sa cred ca tu doar vrei sa te folosesti de mine... Auzind asta nu m-am mai putut abtine din ras si am izbucnit sa rad cu lacrimi.

-Razi de mine? Iesi afa... Si sar la gatul ei sa o sarut.

-Iubita mea, sunt dispus sa fac orice pentru tine, sunt dependent de tine si in timp ce te asteptam m-am gandit ce o sa le spun, iar zilele urmatoare o sa li te prezint. Vreau sa fii a mea si daca tu crezi ca eu vreau doar sa te folosesc te inseli amarnic, te-am inselat, recunosc dar mereu ai fost pe primul plan si niciodata nu te-am refuzat. Sti foarte bine asta si asa va fi mereu pentru ca mereu ai fost o prioritate pentru mine. Ochii ei dintr-o data s-au umezit si ea si-a bagat mainile pe dupa mine si a inceput sa ma stranga cu toata puterea ei.

- Nu o sa-ti mai dau drumul niciodata!!! Imi spuse-se cu o voce tremuranda.

- Am facut asta ca sa realizezi cum m-am simtit eu cand te-ai prefacut ca ai remuscari, voiam sa-ti spun adio, dar am aplecat capul asteptand sa-l retezi, insa tu mai ridicat si mai sarutat, iar eu in bratele tale ma pot considera cu usurinta cel mai norocos om din lume, am incercat de un milion de ori sa mi te scot din cap insa mereu ai reintrat si sentimentele s-au amplificat de fiecare data. Auzind asta isi ridica privirea si cu lacrimi in ochi sa uitat in ochii mei.

- Ai incercat sa ma uiti?

- De fiecare data cand ai plecat a trebuit sa caut pe altcineva care sa-mi panseze ra... Si punandu-si aratatorul pe buzele mele mi-a dat de inteles ca trebuie sa tac.

-Taci iubitule, nu acum e momentul, o sa vezi dupa ce o sa bem atat de mult incat o sa uitam de noi.Reincepem mai tarziu discutia, acum hai sa revenim de unde am ramas,eu merg sa fac cafeaua, iar tu iti suni parintii.

- Ce plan malefic ti-a copt mintea ta cea diabolica.

-Taci si priveste-mi fundul cum ma indrept spre bucatarie! Vreau sa aud ce le spui parintiilor tai. Si in timp ce se indrepta spre bucatarie sa faca acele cafele, eu o sun pe mama.

-Sarumana mama, in seara asta o sa merg la o prietena si maine dimineata dupa scoala o sa vin sa vi-o prezint...Da...Da...Bine mama, sarumana. Si in timp ce butonam telefonul observ umbra Adelinei cum a aparut langa usa si dintr-o data ii vad jumatate de cap iesit afara.

- Ce faci acolo? Tragi cu urechea?

-Am auzit tot ce i-ai spus, esti intreg la minte?

-Daa, ti-am spus ca asta o sa fac, ce nu mai crezut?

În mintea mea, PE PATUL TĂU +16Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum