Sincer, nu știu ce s-a întâmplat după, îmi aduc aminte că a adus o sticlă de vin și două pahare. După aceea îmi mai aduc aminte doar câteva secvente neclare și când m-am trezit eram în masina la mama...
A doua zi când m-am trezit toată familia era la masă în Miercurea Sibiului la bunica mea, iar când am intrat în bucătărie toți păreau supărați pe mine, se vedea pe privirea lor că am făcut o prostie.
După o lungă pedeapsă primită de la părinții mei că am băut și că am dispărut. În 27 Septembrie când am împlinit 15 ani, am observat că Adelina mi-a trimis o cerere de prietenie pe facebook. Nu știam ce să-i spun și nu era de la emoții.
Seara, după petrecere intru din nou pe facebook și am văzut un mesaj de la ea:
,,Buna, îmi e dor de tine, vreau să ne vedem :*''
Când am citit asta, am avut o senzație de deja vu. Deja mă imaginam cu ea într-o cameră de hotel. I-am scris că și eu aș vrea să o vad și că am să strang bani să vin la ea.
Ea s-a bucurat și mi-a spus că anul viitor o să revină în Romania, pentru că acum era la mama ei în Italia.
Am tot vorbit cu ea vreo jumătate de an, mi-a povestit totul despre ea și ce s-a întâmplat în seara aia.
,,Eu, așteptam cu nerabdare să apară cineva cu care să fac dragoste, eram virgină și nu voiam ca la majoratul meu să fiu așa plus că la o săptămână de la majoratul Ionelei era majoratul meu.''
Ionela e verisoara mea și când am citit ce-mi spune m-am simțit folosit dar și bucuros că am putut să o ajut. În toamna anului viitor, am vorbit cu un prieten să mă ducă la Sibiu și l-am convins când i-am spus că o sa îi platesc motorina și cu ocazia asta vizitează și el Sibiul. Eram atât de fericit că o să am ocazia să o vad din nou încât am inventat o mini excursie doar ca să mă lase ai mei să pot pleca.
Pe drum îmi tremurau mâinile, în parcare m-au lăsat picioarele și inima îmi bătea atât de tare încât am avut senzația că o să-mi pocnească.
Când am intrat în Sibiu, am sunat-o și i-am spus ca o să o aștept la restaurant, iar ea mi-a spus că acum are puțină treaba dar în vreo oră o să ajungă și ea la acel local.
Noi eram la masă și deodată vad prin geamul de la usa cum oprește un taxi, eram atât de sigur ca ea era încât inima s-a oprit preț de câteva secunde. Când a coborat din taxi nu știam cum să reactionez. Ea, cand a intrat pe usa, s-a oprit pentru 2/3 secunde și s-a uitat după mine, când privirile noastre s-au întâlnit respirația mi s-a tăiat și cu greu am putut să-mi stăpânesc emoțiile. Era îmbrăcată într-o geacă neagră cu ținte, un tricou alb cu decolteu și o pereche de colanți care îi stăpâneau coapsele ei obraznice. Când a ajuns la noi la masă, prietenul meu a spus că are puțină treabă și a plecat, atunci ea m-a sărutat și mi-a spus că mi-a pregătit o surpriză, doar să am încredere în ea.
După ce el a plecat, am plătit ce am mâncat și am ,,decolat'' și noi spre un hotel. Am fost plăcut surprins să aflu că ea a pregătit totul în detaliu și nu-i venea să creadă că ne-am întâlnit din nou.
În taxi mi-a spus cu un glas blând cea ea e excitată la maximum de când m-a văzut la restaurant și ca nu mai poate aștepta.
Ajunși în fața hotelului, mi-a spus că această zi nu o să o uit eu prea curând, rezervarea era făcută și pe holul hotelului ea a inceput să mă sărute, m-a împins în zid și mi-a spus:
- De aproape 3 ani aștept momentul ăsta. Și mare mi-a fost mirarea când am văzut petalele de trandafir aruncate prin toată camera și pe măsuță o sticlă de sampanie cu două pahare lângă.
CITEȘTI
În mintea mea, PE PATUL TĂU +16
RomanceAdelina o fată extrem de frumoasă devine dependentă de un puști și mai exact devine dependentă de mintea acelui puști. Ea își permitea orice și îi plăcea să controleze totul, mama ei fiind cea mai renumită doamnă din Italia, însă nu a putut să-l co...