Capitolul 9 ,,Francesca''

239 7 24
                                    

-Iubitulee, vine mama să te cunoască. Asta tot am auzit în dimineața următoare, Adelina țipa cât o țineau plămânii și intenționat m-a trezit.

- Când vine mama ta? Fii mai explicită, chiar nu înțeleg... Îi spun borborosind

- Păi ieri ai spus că o să vrei să-ți cunosc părinții și i-am spus și mamei mele despre asta și a spus că în câteva zile o să vină să te cunoască și să-ți cunoască părinții, nu te bucuri?

- Ba da iubita mea, mă bucur că ai plănuit această întâlnire, chiar mai înainte am visat că o să mă întâlnesc cu cea mai renumită doamnă din Italia, uuuraa. Acum spune-mi tu, crezi că o să fie de acord? Auzind ce-i spun a căzut jos iar eu am sărit din pat să o prind însă a fost prea târziu.

-Idiotule!! Îmi strigase în timp ce mă lovea cu putere.

-Iubita mea nu voiam sae sune chiar asa, însă mă sperie această întâlnire. Dacă era doar cu părinții mei era perfect pentru că știu că ieșea foarte bine însă nu o cunosc pe mama ta, nu știu cum o să reacționeze, nu știu dacă o să fie de acord cu noi, iar acel ,,nu știu'' mă cam sperie.

- Ooo dragul de tine, nu o să se întâmple nimic rău, mama îmi respectă orice decizie și o să se obișnuiască în cazul în care nu-i convine, mereu a fost așa, nu ar avea logică dacă ar fi altfel acum.

-Bine iubita mea, sper să fie cum spui tu. Auzind asta mă cuprinde cu bratele ei și mă sărută, iar eu la randul meu îmi bag mainile în părul ei și o sărut senzual.

- Deciii revenim, vine mamaa, vinee mama, vine mama...

- Ok, am înțeles ideea și îți înțeleg entuziasmul, dar ce ar fi ca până atunci să ne vedem de ale noastre și să ne pregătim din timp pentru aceea întâlnire. Înainte de toate ce ar fi dacă ți-ai misca fundul cel sexi până în bucătărie și ai pregăti doua cafele, iar eu o să merg în baie să pregătesc apa de dus.

- Vrei să facem un duș împreună? Mă întreaba în timp ce-și mușca buza de jos.

- E tot ce-mi doresc acum, un dus alături de tine m-ar pregăti psihic pentru această zi. Îi spun în timp ce îi cuprind obrăjorii cu palmele și o privesc în ochi.

- Bine iubitule, dă-mi un sărut luung și lent dacă vrei să facem acel dus.

Muahhh...

-Acum du-te iubita mea, vreau să te privesc cum te îndrepți spre bucătărie, ador să te privesc de la spate, am observat că uneori am dificultăți în vorbire din cauza ta,atât de profund te simt și corpul tau ma înnebunește de-a binelea.

- Serios? Atunci priveste-ma! S-a ridicat si s-a indreptat spre bucatarie, dupa cativa pasi s-a aplecat in fata mea lasandu-ma sa-i privesc corpul in toata splendoarea lui.

- Aaarăți minunat. Îi spun în timp ce ochii îi priveau curbele discrete și mintea se scurt-circuita.

- Ador sa văd că te aprinzi doar privindu-mă și sper că aceea dificultate în exprimare să nu se agraveze, cred că trebuie să mă ai mai des că să nu mai simți totul atât de intens.

-Aici nu te contrazic, te pot avea în fiecare oră?

-Nu întrece măsura! De doua ori pe zi îți ajunge. Acum du-te și pregătește apa, orice ar însemna asta. Astăzi va fi o zi lungă. În timp ce mă îndreptam spre baie o vad alergând spre mine și îmi sării în spate.

-Ai și terminat cafeaua?

- Nu prostuțule, nu mai avem cafea, o să o bem în oraș dar ar trebui să te bucuri, din moment ce nu mai este cafea am mai mult timp pentru tine! Acum te rog du-mă în baie!

În mintea mea, PE PATUL TĂU +16Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum