Totul a început la vârsta de 12 anișori, atunci când ești mic și nu ai nici o grijă, iar tot ce vrei e să te joci și să-ți petreci timpul pe afară dar un singur telefon mi-a schimbat rutina de zi cu zi. Acum vreau să vă povestesc ce s-a întâmplat de m-am întors înapoi acasă cu o super pedeapsă. Am plecat copil, iar după 2 zile m-am întors bărbat dar cu o pedeapsă extrem de aspră.
Eram acasă și am aflat că trebuie să merg cu părinții mei la un majorat de al verișoarei mele la Sibiu, după un drum de vreo 3 ore am ajuns acolo pe la 19:30/20:00, m-am întâlnit cu toate rudele și m-am pus la o masă mai retrasă de ei, până pe la 23/24 m-am tot holbat la cine vine și mă bucuram că majoritatea veneau la mine la masă...
După ce am cântat tradiționalul ,,La multi ani,, își face apariția un tip slab, de vreo 18/19 ani care se băga în vorbă cu mine. Intre timp ce vorbeam cu el, am văzut că trage două pahare lângă el, desface o sticlă de Stalinskaya și mă întreabă dacă vreau să beau alături de el.
,,Hai, că merge un pahar, două...'' Atât a trebuit să-i spun și nu mare mi-a fost mirarea să-l văd că dă jumătate de pahar sec. După ce am terminat primul pahar, îl ia să mai toarne unul si îmi rânjește...
Și tot am continuat până când am amețit, atunci m-am ridicat de la masă și i-am spus:
- Eu merg la toaletă, e cam prima dată când beau și nu mă simt prea bine.
- Bine boss, așa se manifestă vodka, iar ca să îi fi prieten gândește-te că toată lumea se învârte în jurul tau!
- Să mă gândesc că sunt în centrul atenției? Auzind asta se ridică, se pune in spatele meu, îmi cuprinde umerii, iar în timp ce îi strânge îmi arată ringul de dans.
-Da boss, gândește-te că toată lumea vrea să te cunoască și că totul e posibil, acum hai, du-te să-ți revi, eu te aștept aici. În timp ce mă îndreptam spre scări, observ cum toată lumea mă privea și atunci am realizat că are dreptate. Ajuns la toaletă, mă spăl pe față, îmi aprind o țigară și în timp ce trăgeam din ea ma gândeam la spusele lui. ,,Sunt prea mic pentru o lume atat de mare'' . Asta îmi tot repetam în gând. Mintea mea nu făcea față unei asemenea situații și atunci am decis să nu mai gândesc și să ascult instinctul. Sting țigara și mă îndrept spre local cu un zambet pe buze și un mers mai legănat, când să intru în local observ ca două domnisoare vor să iasă și atunci am spus în gand că acum e momentul meu, le deschid usa galant și cu bratul stang le poftesc afară.
- Multumim puștiule, ești foarte drăguț, pentru asta ce ai zice dacă mai târziu te-aș face un dans?
- Abia aștept și să ști că a fost plăcerea mea! Atunci cobor privirea spre sanii lor si le zâmbesc, în timp ce coborau scările, privirea mea le urmarea și deodată aud:
-Ai văzut? Ne-a privit sânii!! Ce nesimțit!!
-E micut, il excită viata și se pare că îi place, acum hai la mașină, mă omoară tocurile astea! Și întoarce capul, iar în timp ce mă privea îmi face cu ochiul si mă sărută. Chiar aveam nevoie de acest semn, nu-mi vine să cred că îi dădeam dreptate, dar mă bucur că totul e posibil. În timp ce îmi aprind o altă țigară mă asez pe scari și privesc cerul, simteam cum ameteala dispărea și mă întrebam oare acel tip ce face acum...
După vreo 10 minute revin la masă, observ paharele pline din nou și lângă el mai multe fete.
- Ai revenit boss, uite ce ți-am adus, dacă terminăm sticla toate aceste fete sunt ale tale. Cea brunetă e Ana, cea roșcată e Monica si cea blondă e Ioana.
- Ma bucur să vă cunosc, eu sunt Bogdan. În timp ce dădeam mâna cu fiecare, le-am privit in detaliu. Ana era o brunetă cu ochii negri, purta o rochie rosie cu un decolteu generos si părea de 20/21 de ani. Monica avea pielea catifelată, era roșcată cu ochii verzi, părul ei era puțin peste gat și purta o rochie roz foarte mulată pe corp, iar Ioana era blondă cu ochii căprui, rochia ei era crem și avea un corp foarte frumos.
CITEȘTI
În mintea mea, PE PATUL TĂU +16
RomanceAdelina o fată extrem de frumoasă devine dependentă de un puști și mai exact devine dependentă de mintea acelui puști. Ea își permitea orice și îi plăcea să controleze totul, mama ei fiind cea mai renumită doamnă din Italia, însă nu a putut să-l co...