Capitolul 5 ,,Revenirea''

1.2K 30 12
                                    

După ce m-am cules de pe jos și mi-am regăsit cuvintele am izbucnit în ras.

- Când vine Adelina? Și de unde ști?

-Zilele astea trebuie să vină, dar a zis că nu stă mult, stă doar câteva zile și a mai zis că are o surpriză pentru tine. Păi în timp ce tu te distrai cu aceea fata, telefonul tau a rămas pe masă și ți-a scris toate astea pe facebook.

-Prietene, trebuie sa ma reculeg, imi vine viitoarea iubita. Nici n-ai idee cat de fericit sunt. Ii spun in timp ce tremuram din toate incheieturiile.

-Da, am vazut si am mai vazut cum ai picat jos din cauza emotiilor, nu inteleg cum de le atragi, esti mai mult mort decat viu. Imi striga in timp ce ma impingea si totodata tragea de mine.

- Hai acasa fraiere si o sa-ti povestesc cum ma simt in preajma lor. Si izbucnesc din nou in ras.

-Ok, dar sa nu uiti ca mi-ai promis ca o sa o pui pe aia sa-mi spuna ce a-ti facut acolo!

- Nu cred ca ai vrea sa sti cu exactitate ce s-a intamplat, ti-ar fi prea ciuda si nu cred ca ai mai vorbi cu mine. Se vede de la o posta ca nu ma crezi pe mine,dar cand o sa-ti confirme ce ti-am spus cand am plecat de acolo o sa fie prea puternic pentru tine.

-Aici ai dreptate, chiar nu te cred, dar le faci tu ceva de vin la tine si cand o sa aflu o sa le fur pe toate. Auzind toate astea il bat prieteneste pe umar si ma indrept spre masina.

-Te avertizez, nu e nici o vrajitorie, ba din contra, e extrem de simplu, e atat de simplu incat atunci cand o sa-ti dai seama o sa te lovesti singur pentru ca a fost atat de clar si de usor dar totusi cu greu ti-ai dat seama, acum hai acasa!

- Ok nebunule, acum vin! Si o i-a la fuga spre mine...

Ajuns acasa i-am scris Adelinei ca abia astept sa o revad si ca voiam sa stiu cand vine. Dupa nici 5 minute imi trimite o poza cu ea la volan.

- Baby, in maxim doua zile ajung in tara, o sa merg la parintii mei cateva zile, iar dupa aceea o sa ma mut pentru un timp la tine in oras

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Baby, in maxim doua zile ajung in tara, o sa merg la parintii mei cateva zile, iar dupa aceea o sa ma mut pentru un timp la tine in oras. Nu-mi venea sa cred ce-mi vad ochii, o sa fie aproape de mine, cum o sa mai merg eu la scoala stiind ca e atat de aproape...

- Bine scumpa mea, abia astept sa-ti simt buzele si sa-ti ating pielea!!!!

-Stiam ca o sa spui ceva asemanator si de aceea m-am pregatit de acasa. Prietena mea pe harta cauta drumul spre casa, iar eu iti caut inimaaa.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
În mintea mea, PE PATUL TĂU +16Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum