Uneori rănești fără să-ți dai seama, poți rănii din ură, poți răni din dragoste însă mereu când rănești o faci pentru că așa vrei și cumva trebuie să plătești un pret pentru orice lucru major făcut în viață, reversul medaliei e mereu acolo și vei primi exact ce meriți, cred că e cineva care veghează mereu asupra noastră, fiecare pas ne este urmărit și fiecare pas gresit are și consecinte, teoria cauză si efect explică foarte clar acest fapt, primești mereu răsplată pentru ce faci, poți primi o pedeapsă drept răsplată sau poți primi o binecuvântare. Acum întrebarea mea este eu ce o să primesc pentru faptele mele?
Mă simt ca un copil ce face primi pași în viață și mă îngrijorează ce va urma, poate că o să cad jos sau poate că o să reusesc să pasesc și o să mă bucur de asta însă nu stiu exact și acel necunoscut mă înspăimântă.
Asta îmi spun în cap în timp ce privesc tavanul, e dimineata și mă întreb cum am putut dormi, nu sunt mândru de ce am facut dar privind o pe Francesca suspin amintindu-mi de pielea ei catifelata, e ca un înger, defapt sper să fie un înger. Acum privind-o pe Adelina realizez că e imperfecta, prea imperfecta. închid ochii și spun în șoaptă ,, Îmi pare rău,, și o lacrima se desprinde dintre pleoape făcându-si loc pe obraj.
- Ohh, iubitul meu trezeste-te, e doar un vis. Îmi spuse-se Adelina în timp ce-mi ștergea lacrima de pe obraz.
- Bună dimineața! Îi spun privind-o în ochi.- Bună dimineața, sunt foarte curioasă în legătură cu visul tău însă sunt sigură că nu o să-mi spui, plus ca nu avem timp de povestit, avem treabă! Ridicate din pat!
- Ce treabă avem dis de dimineață? Îi spun în timp ce o privesc cum se ridică și cum aruncă perna spre Francesca. Perna și-a atins ținta, capul Francescai era ținta și a facut-o să se trezească.- Ce e cu tine? Îi spune Francesca Adelinei în timp ce îi aruncă perna înapoi.
- Ei bine astăzi am o întâlnire importanta și o să lipsesc toata ziua?
- Unde pleci? Cu cine ai întâlnire? Și de ce toată ziua? O intreb iritat.
- Scumpule, e un fost amic, știe câteva lucruri despre mama și vreau să-l întâlnesc. Ieri când am fost la cumpărături m-am întâlnit cu el și a început să-mi spună foarte multe lucruri iar acum ma întreb dacă sunt adevarate și vreau să mă conving, de aceea ma v-oi întâlni cu el astăzi!
- Ok, văd că e important pentru tine. Îi spun în timp ce o privesc pe Francesca mirat. Adelina se duse-se în baie și închise-se usa, lucru pe care nu la făcut niciodata, era clar că-mi ascunde ceva. Francesca pe de-o parte părea să fie de partea mea, mă privea mirată și în timp ce își mângâia sânii se ridică și-mi spune că merge să facă o cafea.
- Te rog, chiar am nevoie! Îi spun zâmbind.
- O să mă ai însă ai puțină rabdare. Îmi spuse-se în timp ce-mi întorse-se spatele și îndreptându-se spre bucătărie.
CITEȘTI
În mintea mea, PE PATUL TĂU +16
Storie d'amoreAdelina o fată extrem de frumoasă devine dependentă de un puști și mai exact devine dependentă de mintea acelui puști. Ea își permitea orice și îi plăcea să controleze totul, mama ei fiind cea mai renumită doamnă din Italia, însă nu a putut să-l co...