După un timp viața mea a început să fie oarecum egală, era pe linia de plutire, nu era rea dar nici exagerat de bună. Adelina începea să-mi părăsească mintea, iar gândul în timpul zilei nu mai era la ea. Într-o dimineață când am ajuns în fața școlii am aflat că avem practică 3 ore iar profesorul e internat în spital și nu facem nimic, iar atunci am decis să merg la sală. Ajuns acolo am văzut cum sala era goală și nefiind nimeni am dat drumul la muzică la maximum și m-am apucat de treabă La scurt timp au apărut cei mai ,,buni prieteni'' ai mei, iar alături de ei era o fata care ma cucerit din prima clipă.
Dacă ar fi să pun câteva subtitluri ar fi următoarele : ,,Jocul seducției'' , ,,Camera noastră'' , ,,Momentul adevărului'' , ,,Cu cărțile pe față''.
Cand a intrat pe usa sa uitat prin sala iar dupa sa uitat la mine si mi-a zambit. Eu atunci am simtit ca si cum m-ar cuprinde in brate si teoretic m-ar suge, in momentul in care sa apropiat de mine si am vazut ca ma analizeaza in totalitate m-am intors, m-am prins de bara, am inceput sa fac ridicari si sunt aproape sigur ca in momentul ala am auzit un ,,hmm''. Intentia mea nu a fost de ai arata cine sunt eu si ca pot sa fac 10 ridicari la bara, dar am amanant inevitabilul, iar daca nu improvizam ma pierdeam si atunci urma sa ma fac de ras. Dupa ce am terminat de facut seria au aparut si cei doi prieteni ai mei si cel mai amuzant lucru era ca aceea tipa era prietena unuia dintre ei. Vazandu-i nu i-am salutat, practic pentru mine cei doi nici nu existau in sala. Ce ma interesa pe mine in momentele acelea era cum sa scap de privirile lascive ale tipei... Dupa ce am mai terminat un set am observat ca cei doi se uitau la mine tot mai intens si am decis sa plec. Usa era in cealalta parte a salii, tipa era prin mijloc iar cei doi faceau la un aparat la nici un metru de mine. In drumul meu pana la usa dadeam de tipa si sigur cei doi erau ca agentii sub acoperire (oare ce face asta? Se uita la ea, nu se uita...) si NU, nu m-am uitat la ea, tot drumul am privit tavanul ~Cataline tata daca cumva o sa citesti asta sa repari fisurile din tavan da?~.
Cand am ajuns langa ea simteam cum ma lasa picioarele, iar cu greu mi-am continuat drumul... Tipa vazand ca intentia mea era sa o ignor, cand sa trec pe langa ea a facut un pas in fata, iar ce a facut ea a fost ca sa pus in fata mea, sa intors cu spatele si sa aplecat brusc... Iar eu din greseala am intrat in ea, n-am avut nici o intentie chiar daca puteam evita. Atunci tipa sa ridicat brusc, sa intors cu fata la mine si si-a muscat buza. Cei doi prieteni au ramas cu gura cascata, iar celalalt ii spune iubitului ei ,,Ai vazut si tu asta?'' dar el nu a mai raspuns...
Eu coplesit de emotie i-am zambit tipei si mi-am continuat drumul spre usa ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, spre surprinderea mea am trecut de usa, am ajuns in vestiar, am apucat sa ma schimb si cand sa plec ma asteptam ca cei doi prieteni sa ma astepte la iesire si sa-mi arate cine sunt ei dar nu s-a intamplat asa. Cand sa ies din sala, ma intorc sa inchid usa si dintr-o data sare la gatul meu si ma saruta. Eu am ramas socat, mi-a luat ceva sa realizez ce se intampla. Dupa sarutul acela si mai vreo cinci date de mine,cand am simtit ca explodez am dat-o jos de pe mine si mi-am luat la revedere de la ea. Dupa ce ne-am despartit, ea a intrat din nou in sala iar eu paseam usor spre sosea... Tot drumul m-am gandit la ce s-a intamplat si nu am putut sa-mi dau seama ce s-a intamplat defapt acolo. Aveam multe intrebari si chiar vroiam sa o revad din nou. Aproape trei zile am fost desprins de realitate si gandul imi zbura la acele momente. Adelina nici macar nu mai exista, aceea fata cu cateva sarutari pur si simpu ma cucerit. Mergeam la sala cu speranta ca va fi acolo dar nimic... Dupa cele trei zile de chin, un prieten mi-a spus ca sa deschis un bar nou in zona si sa merg cu el sa-l inauguram. Eu unul planuri mai bune chiar nu aveam si am acceptat. Ajunsi acolo, ne-am asezat la masa si am observat o masa de biliard, cand a venit barmanul sa ne intrebe ce bem, l-am intrebat cat costa sa jucam biliard. Tipul ne-a explicat ca nu el e angajat aici, el doar tine locul unei fete ce a mers pana la un chiosc si ne-a spus ca atunci cand o sa vina tipa respectiva o sa o trimita la noi sa ne spune exact cat costa.
CITEȘTI
În mintea mea, PE PATUL TĂU +16
RomanceAdelina o fată extrem de frumoasă devine dependentă de un puști și mai exact devine dependentă de mintea acelui puști. Ea își permitea orice și îi plăcea să controleze totul, mama ei fiind cea mai renumită doamnă din Italia, însă nu a putut să-l co...