Multimedia Işıl var.
Meyve suyunu alıp notla birlikte çöpe attım.
Şu an sinir krizi geçirebilirim. Tam sınıftan çıkacaken hoca geldi. Ben de yerime geçtim.
Zil çaldığı gibi masayı itip sınıftan çıktım.
Koridorda ilk gördüğüm kıza " Yağız ve Kıvanç , sınıflarını biliyor musun ?"
Kız bana yüzünü ekşiterek baktı " Seninle ilgileneceklerini sanmıyorum. "
Sabır çekip sınıfı tekrar sorunca " 12-A" Deyince yanıma gelen Yağmuru da alıp onları aramaya baßladım.
Sınıflarına girince etraflarında en az 10 kızla salak gibi sırıtıyorlardı.
Esmer bir kızı itip " Çekil be. " Diyip Yağızın görüş alanına girdim.
Yağız beni görünce kaşlarını kaldırdı.
Kıvanç gülüp " Kız komşu ne ediyon burda ? "
Ona ' sanane be sılık ' bakışı attıp Yağız baktım.
" Bir dakikanı alabilir miyim ? "
" Tabi ki. Gel bakalım küçük. "
Arkasından ilerleyip sınıftan çıktık.
Yağız aniden durunca burnum sırtına çarptı.
İnleyip burnunu tutum. " Oğlum çelik yelek falanmı giyon. Burnum kırıldı. "
Yağız " Ne var ?"Deyip kolarını birleştirdi.
"Birincisi bana bir daha küçük deme. İkincisi bir daha bana bulaşma. Üçüncüsü seni bir daha çevremde görmek istemiyorum. "
Yağız gülüp bir anda ciddileşti. " Birincisi bir daha bana emir verme. İkincisi bana ne yapacağımı söyleme. Üçüncüsü ise sen küçüksün. "
" Sensin küçük. Tamam mı ? "
" Ben miyim ? Hah canım boyumuza bakarsak 1 .85 lik biri mi küçük oluyor yoksa 1 .10 luk mu ? Hı ? "
" Ya ne 1.10 be. Ben 1 .70 boyum var. "
" Atma. "
" Ya tamam. 1.65 olabilirim ama bu benim küçük olduğumu göstermez. "
" Bak küçük. Seninle uğraşacak vak..."
Yağız konuşurken arkadan " Aşkıııım ne yapıyorsun bunla ?"
Diye cırtlak bir ses duydum.Yağıza sarılıp ' insan mısın ' bakışı attı bana.
Yağız ona dönüp " Hiç. Hadi gidelim. " Dedi ve gitti.
Allahım bana sabır. Ne olur sabır. Şans vermedin bari sabır ver.
Okuldan çıkıp eve gittim. Annem ve ikinci annem işe gittmişlerdi.
Bizde üstümüzü değiştirip ders çalıştık.
Telefonuma gelen mesaj sesi ile elimde ki fosforlu kalemi bırakıp telefonumu aldım.
Kimden:HAYATIMIN KADINI
kızım iki saat sonra kardeşini okuldan al.Telefonumu bıraktım. Kitaba geri döndü. Fosforlu kalemi elime aldım.
Biraz daha ders çalıştıktan sonra kalkıp hazırlandık.
Siyah kazağımı alıp , siyah kotumuda aldım. Üzerimi değiştirdim. Montumu alıp çıktık.
Işılın okulu bizimkine göre uzaktı. Otobüse binip yerimize geçtik.
Okula gelince öğrenciler çıkmıştı.Işıla doğru ilerleyip onu aldım. Otobüse giderken " Işıl canım , nasıl geçti okul ? "
" Abla burda bütün erkekler bana teklif etti. "
Kahkaha attıp Işılın yanağından öptüm. Otobüse yerleştik.
Mahallenin başında inip ilerledik.
Yağmur , Işıla erkekleri uzak tutmak için tavsiyeler veriyordu.
Biraz sonra yanımızdan hızla geçen arba arkasından 3 adet çamurlu biz bıraktı.
Kaldırım kenrında ki çamur birikintisini resmen şuan bedenimizde taşıyorduk.
Eve gelene kadar herkes bize uzaylı görmüş gibi bakıyordu.
Kapının önüne gelince dayanamadım dönüp " Ne var ha? ne olmuş ? Çamur sıçradı hı ne yapak yani ölek mi ?"
Arkada ki kadın neye uğradığını şaşırıp içeri girdi.
Biz de içeri girince annem bir güzel fırça attı bize.
Hepimiz tek tek banyo yapıp çıktık.
Annemler sofrayı hazırlmıştı , içerden mavi hırkamı alıp çıktım.
Yemeği yedikten sonra , sofrayı falan topladık. Bulaşığı ben ile Yağmur yıkayıp içeri gittik.
Yatağa uzanacağım an Yağmurun tarfında ki pencereden birileri göründü.
Kalkıp Yağmurla birlikte perdeyi araladık.
Yağızların evine iki kız gelmişti. Ay ışığı sayesinde birinin okulda yağıza sarılan kız olduğunu anladım.
Yağmur ile bir birimize bakıp yatağıma geçeceğim sırada , Yağız bizim eve baktı ve lanet olasıca ışıklar şimdiye kadar çalışmazken bugün çalışıyordu.
Ve Yağız beni görüp gülümsedi. Ama bu gülüş hiç iyi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük
ChickLitArkadaşlık , kardeşlik , Aşk. Kim kime aşık ? Kim kimin kardeşi ? Kimse bilmiyor. Yazardan başka. Belki de o bile bilmiyor.